Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:38)
Hvorfor gør jeg det? De tjener da penge på mig?
Hvis du vinder 15.000 kroner, så tjener de penge på dig? Forklar venligst.
Hvis de skal tjene penge på dig, så skal du tabe. Men så er du jo ikke en god poker spiller som du hævder at være.
http://www.pokerstars.dk/about/responsible-gaming/Alle spillere, der opretter en ny konto hos PokerStars, skal afkrydse et felt, der indikerer, at de er mindst 18 år gamle. Dette er et signal om, at vi ikke accepterer spillere under 18 år.Når en spiller opretter en konto hos PokerStars, indsamler vi deres navn, adresse og fødselsdato for at bekræfte, at spilleren er mindst 18 år gammel. Spillerens oplysninger bekræftes med en uafhængig kilde, så som det danske folkeregister.For at drive en hasardvirksomhed i Danmark, så har de et CPR registre.
EDIT: Kan slet ikke forstå hvordan du har fået dem udbetalt. Du vil altid ligge i systemet, dvs. du ALTID være i farezone for at blive nappet. BEMÆRK: at du ikke kan slette din konto, du kan lukke den, men ikke slette den.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:45pm