d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Er Fattig
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:37pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:36)
Jeg spillede og spiller stadig på PokerStars, men har ikke i sinde at lede efter link til dette.

Og du snyder folk med din metode.. Jeg snyder ikke andre folk end mig selv?


Du snyder da Poker sitet? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:38pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:38pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:37pm)
Du snyder da Poker sitet?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Hvorfor gør jeg det? De tjener da penge på mig?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 5 2012 03:39pm
Det er en god diskussion. Det er altid relevant at diskutere, hvis fremgangsmåde der er mest ulovlig - på den måde kan vi rigtig få ret på internettet osv.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:39pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:38)
Hvorfor gør jeg det? De tjener da penge på mig?


Hvis du vinder 15.000 kroner, så tjener de penge på dig? Forklar venligst.

Hvis de skal tjene penge på dig, så skal du tabe. Men så er du jo ikke en god poker spiller som du hævder at være.

http://www.pokerstars.dk/about/responsible-gaming/


Alle spillere, der opretter en ny konto hos PokerStars, skal afkrydse et felt, der indikerer, at de er mindst 18 år gamle. Dette er et signal om, at vi ikke accepterer spillere under 18 år.

Når en spiller opretter en konto hos PokerStars, indsamler vi deres navn, adresse og fødselsdato for at bekræfte, at spilleren er mindst 18 år gammel. Spillerens oplysninger bekræftes med en uafhængig kilde, så som det danske folkeregister.

For at drive en hasardvirksomhed i Danmark, så har de et CPR registre.

EDIT: Kan slet ikke forstå hvordan du har fået dem udbetalt. Du vil altid ligge i systemet, dvs. du ALTID være i farezone for at blive nappet. BEMÆRK: at du ikke kan slette din konto, du kan lukke den, men ikke slette den.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:45pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:41pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:39pm)
Hvis du vinder 15.000 kroner, så tjener de penge på dig? Forklar venligst.

Hvis de skal tjene penge på dig, så skal du tabe. Men så er du jo ikke en god poker spiller som du hævder at være.


Nemt at forklare... Jo flere penge jeg vinder, jo flere penge taber mine modstandere, jo flere penge sætter de ind = PokerStars tjener penge på mig.

Pouhaaaaaaa
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:43pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:41)
Nemt at forklare... Jo flere penge jeg vinder, jo flere penge taber mine modstandere, jo flere penge sætter de ind = PokerStars tjener penge på mig.

Pouhaaaaaaa


Og det tror du selv at det sådan det kører rundt? :rofl:
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:43pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:43pm)
Og det tror du selv at det sådan det kører rundt?  :rofl:


Du er da dum hvis du tror andet.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 03:50pm
Quote (Headshot @ 5 Jun 2012 23:43)
Du er da dum hvis du tror andet.


Du er krafteddermanme så godtroende.. Please research næste gang du udtaler dig på noget du tydeligt intet har forstand på.

Hint: Poker bots. 1, 2, 3 --> Research!!

http://avisen.dk/advarsel-pokersider-snyder-dig-for-penge_122640.aspx
http://www.bt.dk/digital/du-bliver-snydt-paa-pokersider
Tog de første 2. Det er fandme et kendt fænomen.

Tænk dig dog om. Hvordan tror du at de kan driver deres kolosalle virksomheder?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 03:59pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 03:54pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:50pm)
Du er krafteddermanme så godtroende.. Please research næste gang du udtaler dig på noget du tydeligt intet har forstand på.

Hint: Poker bots. 1, 2, 3 --> Research!!


Prove me wrong please.

Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 09:50pm)
Du er krafteddermanme så godtroende.. Please research næste gang du udtaler dig på noget du tydeligt intet har forstand på.

Hint: Poker bots. 1, 2, 3 --> Research!!

http://avisen.dk/advarsel-pokersider-snyder-dig-for-penge%5F122640.aspx
http://www.bt.dk/digital/du-bliver-snydt-paa-pokersider
Tog de første 2. Det er fandme et kendt fænomen.

Tænk dig dog om. Hvordan tror du at de kan driver deres kolosalle virksomheder?


læste bare lige hurtigt på begge, og ved ikke helt hvad det har med sagen at gøre?
de links du har linket omhandler hackere der snyder sig til folks passwords og sikkerhedsinformationer?
hvor er det du vil hen son?

This post was edited by Headshot on Jun 5 2012 04:00pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:00pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll