d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Byg Selv Computer
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2012 04:36am
Quote (LazyDazy @ Jun 6 2012 11:10am)
Det har jeg hellere ikke, det skal først sendes helt fra Norge..

Kabinet: Fractal Design Define R3 Black Pearl
Bundkort: MSI Z77A-G43, Socket-1155
CPU: Intel® Core i5-3570K Processor
GPU: ASUS Radeon HD 7850 2GB GDDR5
PSU: Seasonic M12II 750W 80 Bronze (Modulær)
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9
SSD: Corsair SSD Force Series 3, 120GB 2.5" & Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" OEM
Microsoft Windows 7 Home Premium DK

BenQ 24" LED XL2420T
Microsoft SideWinder X4 Keyboard USB
Logitech G500 Gaming Mouse


Ved godt det ikke er det bedste grafikkort, men tror den er fin til mine behov :)


Det er et fornuftigt build du har fået skaffet dig, og det grafikkort fejler skam ingen ting! Det yder fint til normalt behov.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 6 2012 04:43am
Det var sgu også ret dyrt.. :D
Nogle ting du ville have ændret på hvis det var?
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2012 04:46am
Quote (LazyDazy @ Jun 6 2012 11:43am)
Det var sgu også ret dyrt.. :D
Nogle ting du ville have ændret på hvis det var?


Det er kvalitet hele vejen igennem, så nej, det er et fornuftigt build du har fået købt dig!

Edit. Så lige at du ikke havde en CPU køler også.. det burde du næsten anskaffe dig :) Kører selv med en Cooler Master Evo 212, som jeg er vældigt tilfreds med.

This post was edited by Gerner on Jun 6 2012 04:55am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 6 2012 04:55am
hehe, det var også det jeg var opsat på det skulle være :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 7 2012 05:59am
Så er alle delene ankommet ! Bare ikke kabinettet.. Så kan ikke sætte det til en skid :D
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2012 11:34am
Quote (LazyDazy @ Jun 7 2012 12:59pm)
Så er alle delene ankommet ! Bare ikke kabinettet.. Så kan ikke sætte det til en skid :D


Du skal også ALTID samle tingene udenfor kabinettet.. Det er regel nummer 1 ;) Kan du godt selv samle?

Men når du får penge igen, så køb en Cpu køler! Det vil du blive glad for.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 7 2012 12:46pm
Quote (Gerner @ 7 Jun 2012 18:34)
Du skal også ALTID samle tingene udenfor kabinettet.. Det er regel nummer 1 ;) Kan du godt selv samle?

Men når du får penge igen, så køb en Cpu køler! Det vil du blive glad for.



Jeg har købt kabinettet under samme ordre, men af en eller anden mærkelig grund som Komplett ikke kunne forklare, er de ikke blevet sendt samlet fra KBH til Esbjerg... -.-
Det burde ikke være så svært at samle det, nogle skruer og ledninger der skal side rigtigt ? :D
Og det med CPU køler har jeg også tænkt mig, men det gør vel egenligt bare den ikke larmer nær så meget?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 7 2012 01:40pm
Quote (LazyDazy @ 7 Jun 2012 20:46)
Jeg har købt kabinettet under samme ordre, men af en eller anden mærkelig grund som Komplett ikke kunne forklare, er de ikke blevet sendt samlet fra KBH til Esbjerg... -.-
Det burde ikke være så svært at samle det, nogle skruer og ledninger der skal side rigtigt ? :D
Og det med CPU køler har jeg også tænkt mig, men det gør vel egenligt bare den ikke larmer nær så meget?


Det sværste er at få det til at se godt ud :) Ellers YouTube tutorials.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2012 03:39pm
Quote (LazyDazy @ Jun 7 2012 07:46pm)
Jeg har købt kabinettet under samme ordre, men af en eller anden mærkelig grund som Komplett ikke kunne forklare, er de ikke blevet sendt samlet fra KBH til Esbjerg... -.-
Det burde ikke være så svært at samle det, nogle skruer og ledninger der skal side rigtigt ? :D
Og det med CPU køler har jeg også tænkt mig, men det gør vel egenligt bare den ikke larmer nær så meget?


Altså nogle små hurtige tips til, at samle det hele, uden diverse problemer er følgende:
Saml altid først bundkort, cpu, køler og gpu for sig selv på en kasse først, for at sørge for, at det kan tænde.
Sørg for, at du IKKE rør de pinde/connecters på cpu'en, da det kan have slemme konsekvenser.
Men nej, det er ikke så svært at samle selv, man skal bare tage det stille og roligt, for ellers ender man med, at ødelægge et eller andet.
Det med kablerne er nu heller ikke det værste, bare brug din fornuft, og husk for syv sytten ikke at stramme dem for meget, da de små pins kan gå løs..

Bare send mig en besked, hvis du er i tvivl om noget ;)

Regards
Gerner
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 7 2012 04:51pm
Er det virkeligt nødvendigt og samle det på en kasse først?
Men tusind tak, støder jeg på nogle problemer skriver jeg herinde først :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll