d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 18 2012 04:25am
helt klart :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 22 2012 07:26am
http://eternitygw2.guildlaunch.com/

Så er min guild hjemmeside lige kommet op og køre.
Vi er næsten 50 i min guild som er klar til at spille når gamet bliver released.

Hvis der er nogen her inde som evt. vil joine og følge med stormen, så skriv endelig :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 23 2012 02:46am
Det der, det er godt lavet.
Hvad server er du på? :)
Dejligt at se der endelig er en på det danske forum der har givet det en chance !
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 23 2012 10:45am
Quote (LazyDazy @ Jul 23 2012 09:46am)
Det der, det er godt lavet.
Hvad server er du på? :)
Dejligt at se der endelig er en på det danske forum der har givet det en chance !


Tusinde tak :)

Vi har endnu ikke valgt hvilken server vi starter på, men det bliver en EU server som er multi national + en server som er Medium :)

Noget du måske ville joine, jeg kan gøre dig til Officer/moderater, efter som du har meget knowledge til gamet og jeg stoler på dig :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 23 2012 09:37pm
Quote (eLmasten @ 23 Jul 2012 17:45)
Tusinde tak :)

Vi har endnu ikke valgt hvilken server vi starter på, men det bliver en EU server som er multi national + en server som er Medium :)

Noget du måske ville joine, jeg kan gøre dig til Officer/moderater, efter som du har meget knowledge til gamet og jeg stoler på dig :)



okay, har desværre valgt en server med mine venner, Far Shiverspeak, som er High :)
og tusind tak, jeg vil klart overveje det .
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 24 2012 01:20am
Quote (LazyDazy @ Jul 24 2012 04:37am)
okay, har desværre valgt en server med mine venner, Far Shiverspeak, som er High :)
og tusind tak, jeg vil klart overveje det .


Jeg tror faktisk også at vi ender med Far Shiverpeak - så det kan godt være i kan være med alligevel? :b
det er uden pis, den server vi i guilden har snakket om at starte på, da mange af os er fra norden.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 24 2012 11:01am
okay fedt, det er rigtigt at den server en den de fleste nordiske guilds joiner.
Men det vil jeg godt så! :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jul 24 2012 11:51am
det kommer aldrig til at leve op til pvpen i gw1 :(
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jul 24 2012 11:58am
Quote (Marquina @ 24 Jul 2012 18:51)
det kommer aldrig til at leve op til pvpen i gw1 :(



selvfølgelig ikke til at starte med, men med tiden er jeg sikker på det vil vokse til noget stort. Måske ikke det samme som det GW1 havde, men noget anderledes og måske lige så godt på sin helt egen måde.. :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jul 24 2012 02:42pm
Quote (LazyDazy @ Jul 24 2012 06:58pm)
selvfølgelig ikke til at starte med, men med tiden er jeg sikker på det vil vokse til noget stort. Måske ikke det samme som det GW1 havde, men noget anderledes og måske lige så godt på sin helt egen måde.. :)


ye well køber det ikke i starten hellere ^^ går nok en dag eller to ligesom med d3 LOL
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll