Quote (eLmasten @ 23 Jul 2012 17:45)
Tusinde tak

Vi har endnu ikke valgt hvilken server vi starter på, men det bliver en EU server som er multi national + en server som er Medium

Noget du måske ville joine, jeg kan gøre dig til Officer/moderater, efter som du har meget knowledge til gamet og jeg stoler på dig

okay, har desværre valgt en server med mine venner, Far Shiverspeak, som er High

og tusind tak, jeg vil klart overveje det .