Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:12)
Skal vi gør det samme med vores IQ? Så vil jeg også være overlegen, ligesom du er med postes.
Quote (SIT_nTakeNotes @ 25 May 2012 12:03)
Hvis jeg en dag, som dig der oprettede 10 ligegyldige tråde, kan du sige, at jeg ikke har bedre at tage mig til. Indtil da så følg instruktionerne beskrevet i mit brugernavn.
seems legitThis post was edited by IAcid on May 25 2012 04:13am