d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hhx Gennemsnit På 1.91
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 22 2012 02:13pm
Quote (Headshot @ May 22 2012 09:00pm)
Fordi jeg var i tvivl om jeg ville gå om eller finde noget andet, og tænkte om der var nogen her der havde nogen forslag om hvad andre uddannelser kunne give mig, hvad da?
Men har snakket med nogen studievejledere osv, og de siger at hvis jeg ikke ved hvad jeg vil, så ville det være en god idé at starte på en frisk og så tage mig sammen, så jeg har så mange muligheder som muligt efter uddannelsen.


Hvis man har en STX eller HHX er der ingen der kan tage den fra dig. Det har jeg altid lært.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 22 2012 02:18pm
Quote (Sunshines @ 22 May 2012 22:13)
Hvis man har en STX eller HHX er der ingen der kan tage den fra dig. Det har jeg altid lært.


Men htx > *

:rolleyes:
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 23 2012 04:34am
Quote (Grandebedte @ May 22 2012 10:18pm)
Men htx > *

:rolleyes:


NN lies! Stx --> @
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 23 2012 05:28am
Quote (exiter_dk @ 23 May 2012 12:34)
NN lies! Stx --> @


medie skole >
:mellow:
:mellow:
:mellow:
:mellow:
:mellow:
:mellow:

This post was edited by IAcid on May 23 2012 05:28am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 23 2012 11:09am
gør mig trist at du fik så lavt snit..

jeg fik min hue på HHX for 2 år siden .. og jeg havde godt 22% fravær alle 3 år.
- forstår ikke hvordan det kan være muligt ikke at bestå, det må da kræve slack udover alle grænser :S
Member
Posts: 37,668
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 23 2012 02:56pm
Quote (eLmasten @ May 23 2012 05:09pm)
gør mig trist at du fik så lavt snit..

jeg fik min hue på HHX for 2 år siden .. og jeg havde godt 22% fravær alle 3 år.
- forstår ikke hvordan det kan være muligt ikke at bestå, det må da kræve slack udover alle grænser :S


Tjah, eller også en lorte klasse..
5 i alt i klassen med gennemsnit under 2, og yderligere 9 som enten er droppet ud eller skifter klasse
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 23 2012 03:32pm
Hvis du ikke kan finde ud af at tage dig sammen så find på noget andet at lave, da du bare spilder din og dine læreres tid. Det lyder som om, at produktionsskole ville være godt for sådan en som dig
Member
Posts: 37,668
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 23 2012 03:47pm
Quote (franek @ May 23 2012 09:32pm)
Hvis du ikke kan finde ud af at tage dig sammen så find på noget andet at lave, da du bare spilder din og dine læreres tid. Det lyder som om, at produktionsskole ville være godt for sådan en som dig


Men jeg kan godt finde ud af at tage mig sammen, men jeg er glad for dit input, hvis nu det gik helt galt igen så er der jo lidt at tænke over ;) men tvivler
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 23 2012 03:50pm
Bare træls at starte forfra på HHX eller lignende for så at finde ud af, at man enten ikke kan/gider tage sig sammen, eller det slet ikke er det, man vil.
Member
Posts: 37,668
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 23 2012 03:51pm
Quote (franek @ May 23 2012 09:50pm)
Bare træls at starte forfra på HHX eller lignende for så at finde ud af, at man enten ikke kan/gider tage sig sammen, eller det slet ikke er det, man vil.


Det er det jeg vil, det er jeg sikker på, men om jeg så kan tage mig sammen.. Det skal jeg så arbejde markant på ;-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll