Quote (Headshot @ May 22 2012 09:00pm)
Fordi jeg var i tvivl om jeg ville gå om eller finde noget andet, og tænkte om der var nogen her der havde nogen forslag om hvad andre uddannelser kunne give mig, hvad da?
Men har snakket med nogen studievejledere osv, og de siger at hvis jeg ikke ved hvad jeg vil, så ville det være en god idé at starte på en frisk og så tage mig sammen, så jeg har så mange muligheder som muligt efter uddannelsen.
Hvis man har en STX eller HHX er der ingen der kan tage den fra dig. Det har jeg altid lært.