Quote (Tigerss @ 20 May 2012 16:07)
I er jo helt blæste.
Der er en del der har fået et tag uden at donere.
Desuden er det vist ikke engang Paul der uddeler TT's.
Og det er jo meget få TT's der har scammet, især i forhold til alle uden TT, hvor ca. hveranden har prøvet at scamme, hvis ikke flere.
I burde bare stoppe med at tude og glæde jer over han snart er senior mod og giver os DK chat tilbage

dk chat er jo noget lort anyways
det er mere en straf at få tt så skal man være forbillede for andre og så er det slut med at spamme.........