d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Preparing!
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 12 2012 08:52am
Quote (Bjerre @ 12 May 2012 15:27)
hvad er spec på den for . jeg spillede d3 beta på mit gamle hakkebræt. =)


Eller ved selvfølgelig ikke hvor meget det kræver at trække, har ikke lige tjekket :)

Intel Core i7 2.3ghz Quad Core
8gb ram (mener vist det er 2x4)
HD 1TB
GeForce GTX 660M

:P

Det er Forresten en Asus

This post was edited by Zamm on May 12 2012 08:53am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 12 2012 09:00am
Quote (Zamm @ 12 May 2012 16:52)
Eller ved selvfølgelig ikke hvor meget det kræver at trække, har ikke lige tjekket  :)

Intel Core i7 2.3ghz Quad Core
8gb ram (mener vist det er 2x4)
HD 1TB
GeForce GTX 660M

:P

Det er Forresten en Asus


Wtf, det er et fucking monster. Det skidt kan trække det med alt på max - det siger alle mine fg.

Næ, det her er en mere realistisk kandidat:
Intel Core Duo 2.0GHz
2GB RAM
NVIDIA GeForce 8600M GT

Get on my level, son.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 12 2012 09:03am
Quote (Grandebedte @ 12 May 2012 16:00)
Wtf, det er et fucking monster. Det skidt kan trække det med alt på max - det siger alle mine fg.

Næ, det her er en mere realistisk kandidat:
Intel Core Duo 2.0GHz
2GB RAM
NVIDIA GeForce 8600M GT

Get on my level, son.



Dårlig undskyldning for at læse til eksamen i stedet for at spille d3/10. Men hvad sker der lige for timingen, det er godt nok træls.
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 12 2012 10:19am
Frysepizza
Cola
Engery DRINKZ
En ordenlig spandfuld pasta salat :I

Should be enuf'
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 12 2012 12:08pm
Min noob bærbar kan ikke trække det ordentlig :( Orker ikke pt at købe en ny!

så god fornøjelse til jer alle :)

4 GB DDR3 memory
750 GB HDD
AMD phenom(tm) II N950 quad-core processor 2.10 GHz
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 12 2012 12:21pm
Quote (Whyred @ 12 May 2012 17:03)
Dårlig undskyldning for at læse til eksamen i stedet for at spille d3/10. Men hvad sker der lige for timingen, det er godt nok træls.


Jaeh, det er en "lose-win"-situation tror jeg. Nu har jeg dog ikke så god en undskyldning for ikke at læse til eksamen. :(
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 12 2012 12:38pm
Quote (Marquina @ 12 May 2012 14:02)
internet rage..

de tager d3 højtideligt, du tager jsp højtideligt lol
Posts: 19,545 [Online PM]
Joined: Jun 16 2010

n/c


Hold dig ude af et gaming forum så :rofl:

Quote (Zamm @ 12 May 2012 16:52)
Eller ved selvfølgelig ikke hvor meget det kræver at trække, har ikke lige tjekket  :)

Intel Core i7 2.3ghz Quad Core
8gb ram (mener vist det er 2x4)
HD 1TB
GeForce GTX 660M

:P

Det er Forresten en Asus


Lol er du seriøs?!
Du kan snildt køre det på max settings.

Quote (Stonemeisteren @ 12 May 2012 20:08)
Min noob bærbar kan ikke trække det ordentlig :( Orker ikke pt at købe en ny!

så god fornøjelse til jer alle :)

4 GB DDR3 memory
750  GB HDD
AMD phenom(tm) II N950 quad-core processor 2.10 GHz


Tja nu kommer det meste jo an på dit grafikkort.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 12 2012 12:44pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (ZwiX @ May 12 2012 07:38pm)
Hold dig ude af et gaming forum så :rofl:



Lol er du seriøs?!
Du kan snildt køre det på max settings.



Tja nu kommer det meste jo an på dit grafikkort.


lol, den største nørd på det danske forum.. utroligt du stadig slikker røv :-D dit jsp life failer jo lolololol, ikke begynd at græde :-)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 12 2012 12:46pm
Quote (Marquina @ 12 May 2012 20:44)
lol, den største nørd på det danske forum.. utroligt du stadig slikker røv :-D dit jsp life failer jo lolololol, ikke begynd at græde :-)


Slikker røv på hvem?
Jeg siger bare du stadig er en idiot du plejer at være.
Gå til en psykolog i stedet for at rage på internettet.

This post was edited by ZwiX on May 12 2012 12:48pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 12 2012 12:50pm
Det siger meget om alle dem der gider at bruge kræfter på at fornærme andre på et internet forum. Kom videre og lad være med at køre denne her tråd helt af sporet. :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll