d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Weight Gainer - Fitness
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:23am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:14pm)
Kender du definitionen på steroids?

"Anabolic steroids, technically known as anabolic-androgen steroids (AAS) or colloquially as "steroids" (or even "roids"), are drugs that mimic the effects of testosterone and dihydrotestosterone in the body.
They increase protein synthesis within cells, which results in the buildup of cellular tissue (anabolism), especially in muscles."

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic%5Fsteroid


bare fordi der står anabolic, er det ikke roids altid lol, og ja kender mere end rigeligt til dem :-) og de links du gav, er ikke roids.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 07:25am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:09)
aldrig hørt om dem ? :-) og kender primært dem alle^^


Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:23)
bare fordi der står anabolic, er det ikke roids altid lol, og ja kender mere end rigeligt til dem :-) og de links du gav, er ikke roids.


Dit svar lyder som et almen svar der kommer fra en som ikke vil kendes ved sit misbrug -.- (anklager dig ikke for at være på noget..)
Se hvad definitionerne er: "Anabolske Steroider": enhverstof eller hormonelle stof, kemiskog farmakologiskrelaterede til testosteron.
Ergo det er Anabolske Steroider per definition.



Jeg svarede på -->

Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:09)
aldrig hørt om dem ? :-) og kender primært dem alle^^


This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:32am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:41am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:25pm)
Dit svar lyder som et almen svar der kommer fra en som ikke vil kendes ved sit misbrug -.- (anklager dig ikke for at være på noget..)
Se hvad definitionerne er: "Anabolske Steroider": enhverstof eller hormonelle stof, kemiskog farmakologiskrelaterede til testosteron.
Ergo det er Anabolske Steroiderper definition.



Jeg svarede på -->


misbrug? :D har aldrig rørt AAS før, men jeg har venner som har, og jeg ved masser om det, og ved at det du relaterer til er forkert, det er ligesom at sige kreatin er roids, som monze ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 07:44am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:41)
misbrug? :D har aldrig rørt AAS før, men jeg har venner som har, og jeg ved masser om det, og ved at det du relaterer til er forkert, det er ligesom at sige kreatin er roids, som monze ^^


Jeg kender også til miljøet, og ved ligeså vel "masser" om det. DU kan have den holdning du end har lyst til. Men din holdning < Fakta.

Grunden til at man ikke kalder stoftilskuddet for eksempelvis "Anabolske Steroider" er for at promovere varen. En "salgtale", som ikke skræmmer folk i og med de tror det er harmløst, og ikke ligger i samme kategori med "Anabolske Steroider".
Per definition er tilskuddet som ændrer dit testosteron, eller/og forandrer dine hormoneelle stoffer er stemplet som Roidz. Til bodybuildings stævner hvor roidz ikke er tilladt, tror du så selv på at de ser mellem fingerne hvis du siger at "jeg bare tog nogle piller, det jo ikke roidz".

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:53am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 07:58am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 02:44pm)
Jeg kender også til miljøet, og ved ligeså vel "masser" om det. DU kan have den holdning du end har lyst til. Men din holdning < Fakta.

Grunden til at man ikke kalder stoftilskuddet for eksempelvis "Anabolske Steroider" er for at promovere varen. En "salgtale", som ikke skræmmer folk i og med de tror det er harmløst, og ikke ligger i samme kategori med "Anabolske Steroider".
Per definition er tilskuddet som ændrer dit testosteron, eller/og forandrer dine hormoneelle stoffer er stemplet som Roidz. Til bodybuildings stævner hvor roidz ikke er tilladt, tror du så selv på at de ser mellem fingerne hvis du siger at "jeg bare tog nogle piller, det jo ikke roidz".


lol du er jo helt ude og skide, der forskel på at øje ens test med 40 % og 400++++%

men okay fin nok mening du har^^ har sku aldrig hørt det før, men ok^^

This post was edited by Marquina on May 9 2012 08:04am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 08:06am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:58)
lol du er jo helt ude og skide, der forskel på at øje ens test med 40 % og 400++++%


Vi har ikke mere at snakke om, du hænger fast i et. Hvis der nogen som er forkert på den så det dig og dine kammerater.

Det vil svare til at sige at Cola ikke indeholder kulhydrater, fordi der ikke er nær så mange kulhydrater som i rent sukker.

Virkning på piller er ikke nær så stor, men det er TOTALT IRRELEVANT.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 08:07am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 08:08am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 03:06pm)
Vi har ikke mere at snakke om, du hænger fast i et. Hvis der nogen sim er forkert på den.
Det vil svare til at sige at Cola ikke indeholder kulhydrater, fordi der ikke er nær så mange kulhydrater som i rent sukker.


Well cool story :-) så alt er jo roids i din verden, du må ha det slemt i et center..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 08:09am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 16:08)
Well cool story :-) så alt er jo roids i din verden, du må ha det slemt i et center..


Hvad er det du taler om? Tror du at alle propper sig med prohormer/test booster?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 08:09am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 9 2012 08:11am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 9 2012 03:09pm)
Hvad er det du taler om? Tror du at alle propper sig med prohormer/test booster?


propper? no, men de fleste tager kosttilskud som du vil anse som roids ifølge det lort du lukker ud mht. til bare test booster...
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 08:19am
Quote (Marquina @ 9 May 2012 16:11)
propper? no, men de fleste tager kosttilskud som du vil anse som roids ifølge det lort du lukker ud mht. til bare test booster...


Per definitionen! Jeg er sku da godt klar over at test booster ikke gør det samme som roids, men per definitionen så går det ind under.
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll