Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:09)
aldrig hørt om dem ? :-) og kender primært dem alle^^
Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:23)
bare fordi der står anabolic, er det ikke roids altid lol, og ja kender mere end rigeligt til dem :-) og de links du gav, er ikke roids.
Dit svar lyder som et almen svar der kommer fra en som ikke vil kendes ved sit misbrug -.-
(anklager dig ikke for at være på noget..)Se hvad definitionerne er: "Anabolske Steroider":
enhverstof eller hormonelle stof,
kemiskog
farmakologiskrelaterede til testosteron.
Ergo det er Anabolske Steroider
per definition.
Jeg svarede på -->Quote (Marquina @ 9 May 2012 15:09)
aldrig hørt om dem ? :-) og kender primært dem alle^^
This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 9 2012 07:32am