Quote (peanutboobs @ Mar 16 2012 08:38am)
yeaa, yay, wuuuuu, diablo jaa, yuhuu
i guess.... ikke en stor ting imo
fuuuuuuuuuuuuuu
Quote (LazyDazy @ Mar 16 2012 08:38am)
Hop på guild wars 2 vognen med mig så

Ved ikke om jeg kommer til spille gw2 endnu =/ d3 er førstepriotet fra min side