d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endeligt Diablo 3!
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Mar 16 2012 01:14am
Ser virkelig frem til det! :) Hvis det fejler hopper jeg på WoW-vognen igen.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 16 2012 01:30am
Quote (Grandebedte @ Mar 16 2012 01:14am)
Kan ikke trække det og har ikke tid til at spille det. fml


Så er vi to! xD
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 16 2012 01:38am
yeaa, yay, wuuuuu, diablo jaa, yuhuu

i guess.... ikke en stor ting imo
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 16 2012 01:38am
Quote (GnaWz @ 16 Mar 2012 08:14)
Ser virkelig frem til det! :) Hvis det fejler hopper jeg på WoW-vognen igen.


Hop på guild wars 2 vognen med mig så :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 16 2012 02:34am
Quote (peanutboobs @ Mar 16 2012 08:38am)
yeaa, yay, wuuuuu, diablo jaa, yuhuu

i guess.... ikke en stor ting imo



fuuuuuuuuuuuuuu

Quote (LazyDazy @ Mar 16 2012 08:38am)
Hop på guild wars 2 vognen med mig så :D



Ved ikke om jeg kommer til spille gw2 endnu =/ d3 er førstepriotet fra min side
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 16 2012 02:44am
Quote (JVL @ 16 Mar 2012 09:34)
fuuuuuuuuuuuuuu




Ved ikke om jeg kommer til spille gw2 endnu =/ d3 er førstepriotet fra min side



Q_Q

den koster hverken penge om måneden jo, jeg skal da have dem begge :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 16 2012 03:02am
Quote (LazyDazy @ Mar 16 2012 09:44am)
Q_Q

den koster hverken penge om måneden jo, jeg skal da have dem begge :D


Det kommer an på hvor meget tid jeg har. Og det er nok ikke meget :-P Skal ind på UCC efter Livgarden og flytte ind på kollegie samtidig med at jeg skal til at intensivere min træning til sommer B)

This post was edited by JVL on Mar 16 2012 03:02am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 16 2012 03:19am
prøv gw2 beta i hvert fald, kan være du finder ud af det er meget bedre :D
Member
Posts: 6,237
Joined: Dec 27 2009
Gold: 60.00
Mar 16 2012 03:59am
Quote (LazyDazy @ 16 Mar 2012 11:19)
prøv gw2 beta i hvert fald, kan være du finder ud af det er meget bedre :D


Ligger du inde med sådan en (beta key red.)? Jeg har gjort ALT hvad der lå i min magt for at få en beta-key, no success :(
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 16 2012 04:25am
der er ikke beta events endnu, du kan pre order psillet of få adgang til alle beta events
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll