d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mørkets Lakejer
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Feb 26 2012 02:23pm
ikke noget at sige til du har 9,316 post .. start en helt langt ude diskution og så bare copy + paste fra google, så køre vi......
jeg siger stadig at du skal youtube ufotv , og se nogle videoer.. der er MINDST lige så mange presidenter og eksperter som fortæller at de har set ufo'er mens Obama, area 51, og andre vigtige personer holder ting hemmeligt..
Der er en hel by i usa som har set en ufo.. påstår de..
Derfor tror jeg da stadig ikke på dem?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 02:26pm
Quote (IAcid @ Feb 26 2012 10:20pm)
hvis du nu læste lidt om 9/11
9/11 fandt sted næsten lige da George W Bush kom til magten.
George W bush's Far som også var præsident, vandt Golf krigen som var først af Saddam Hussein
Saddam hussein har set sig sur på hele Bush familien og man ved at Saddam Hussein har hjulpet terror grupper som Al-Qaeda før
hvorfor skulle man lave sådan noget imod sit eget folk ??


1. efter 9/11 og usa beskyldte bin laden sagde al-qaeda at hvis usa kunne fremvise beviser så ville de udleverer ham.. det ignorede usa og gik straks i krig

2. operation northwoods aka 9/11 http://www.youtube.com/watch?v=IygchZRJVXM

This post was edited by lulzz on Feb 26 2012 02:27pm
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 02:35pm
Quote (Kubert @ Feb 26 2012 10:23pm)
ikke noget at sige til du har 9,316 post .. start en helt langt ude diskution og så bare copy + paste fra google, så køre vi......
jeg siger stadig at du skal youtube ufotv , og se nogle videoer.. der er MINDST lige så mange presidenter og eksperter som fortæller at de har set ufo'er mens Obama, area 51, og andre vigtige personer holder ting hemmeligt..
Der er en hel by i usa som har set en ufo.. påstår de..
Derfor tror jeg da stadig ikke på dem?


ufo er et flyvende uidentificeret objekt, det kan være hvad som helst.. en ufo med aliens i er en helt anden ting

og hvis usa's militær tester nye fly osv tror du så selv de vil sige det til befolkningen og deres fjender ? nope

så ja de har nok set en ufo, og nej det har nok ik været aliens

kan ik helt se hvad ufo'er overhovedet har med det her at gøre

This post was edited by lulzz on Feb 26 2012 02:35pm
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 02:40pm
anyway, lav jeres egen research og dan jeres eget billed

før eller siden vil i opdage sandheden


This post was edited by lulzz on Feb 26 2012 02:42pm
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 02:50pm
Quote (IAcid @ Feb 26 2012 10:01pm)
http://img703.imageshack.us/img703/5717/911paint.png

stregen der går gennem tårnet er der hvor flyet ramte da jern stolperne er blevet bløde har det fået hele bygning til at styrte sammen da vægten oven fra var alt for stor.

udover det... har set utallige vidne forklaringer og alle siger at det ligner militær fly

kig filmene på youtube, de fly der blev stjålet er alle sammen Boeing 767 hvis du slår det op på google kan du se det er et stort passager fly
og mange af dem i flyende ringede til deres pårørende fra flyet inden de styrtede i døden
det er ikke militær fly


det klart at toppen af tårnet falder sammen, men det forklare ikke hvordan resten af bygningen falder LIGE NED i fritfalds hastighed uden at møde noget som helst der giver modstand.. det forklarer heller ik hvorfor der er jern i kælderen som er smeltet sammen til store klumper når bygningen "bare" er faldet sammen oven i sig selv pga brand på 600-800 grader, på 90 etage

og jeg er skam godt klar over det er alm fly der som sagt skulle være fløjet ind i tårnene.. men alle øjenvidner siger at det lignede militær fly og der ingen vinduer var i, samtidig siger piloterne at de fly med mennesker i som skulle være inde i tårnene er registreret på radarer og systemer andre steder... tilfædigt ? de terrorrister som skule have været inde i flyene havde fået stjålet deres identitet og er i live andre steder af verden.. tilfældigt ?

This post was edited by lulzz on Feb 26 2012 02:56pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 26 2012 03:00pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 21:18)

Quote (Grandebedte @ 26 Feb 2012 21:14)
Mine 13 fg siger, at dine citater kommer fra en eller anden rabiat konspirationsteoriside, hvor gutterne bag aldrig har set skyggen af andet end indersiden af deres egen røv.

t4t

Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 03:03pm
Quote (Grandebedte @ Feb 26 2012 11:00pm)
t4t


hvis du ik var så snæversynet ville du se at alle deres beviser er baseret på tekniske data

alle de eksperter der sætter spørgsmåltegn ved den oprindelige historie pga så mange ting der ik passer er alle sammen teorister ?

wake the fuck up dumbass
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 26 2012 03:04pm
Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 21:26)
1. efter 9/11 og usa beskyldte bin laden sagde al-qaeda at hvis usa kunne fremvise beviser så ville de udleverer ham.. det ignorede usa og gik straks i krig

2. operation northwoods aka 9/11 http://www.youtube.com/watch?v=IygchZRJVXM


du burde seriøst læse på lektien inden du poster sådan noget fis

11 september 2001

Usa går i krig i Irak i marts 2003 det ville jeg ikke kalde lige efter
stod Osama ikke frem og sagde at han stod bag 9/11 ?

Quote (lulzz @ 26 Feb 2012 21:50)
det klart at toppen af tårnet falder sammen, men det forklare ikke hvordan resten af bygningen falder LIGE NED i fritfalds hastighed uden at møde noget som helst der giver modstand.. det forklarer heller ik hvorfor der er jern i kælderen som er smeltet sammen til store klumper når bygningen "bare" er faldet sammen oven i sig selv pga brand på 600-800 grader, på 90 etage

og jeg er skam godt klar over det er alm fly der som sagt skulle være fløjet ind i tårnene.. men alle øjenvidner siger at det lignede militær fly og der ingen vinduer var i, samtidig siger piloterne at de fly med mennesker i som skulle være inde i tårnene er registreret på radarer og systemer andre steder... tilfædigt ? de terrorrister som skule have været inde i flyende havde fået stjålet deres identitet og er i live andre steder af verden.. tilfældigt ?


grunden til tårnet er styrtet lige sammen er pga det enorme pres der kom oppe fra etage 90 og over den vægt var så står at resten af tårnet ikke kune bære den og derfor styrter det lige ned
læs evt hvad andre har skrevet istedet for at kun at læse en side af sagen

USAs grund til at gå ind i Irak var at de ville fjerne Saddam Hussein fra magten og skabe demokrati i Irak der kan dog være tale om en skjult dagsorden såsom at USA ville have fat i den olie IRAK har

Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 26 2012 03:05pm
Shit sandheden bag 9/11
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 26 2012 03:15pm
Quote (IAcid @ Feb 26 2012 11:04pm)
du burde seriøst læse på lektien inden du poster sådan noget fis

11 september 2001

Usa går i krig i Irak i marts 2003 det ville jeg ikke kalde lige efter
stod Osama ikke frem og sagde at han stod bag 9/11 ?



grunden til tårnet er styrtet lige sammen er pga det enorme pres der kom oppe fra etage 90 og over den vægt var så står at resten af tårnet ikke kune bære den og derfor styrter det lige ned
læs evt hvad andre har skrevet istedet for at kun at læse en side af sagen

USAs grund til at gå ind i Irak var at de ville fjerne Saddam Hussein fra magten og skabe demokrati i Irak der kan dog være tale om en skjult dagsorden såsom at USA ville have fat i den olie IRAK har



osama stod frem og tog skylden som var planlagt, og når han nu har gjordt det hvorfor havde usa så ik beviser nok for det var ham og ga dem til al-qaeda så de kunne få ham udleveret ? hvorfor står der på fbi's side at der ik er endegyldige bevisder mod bin laden, når han selv har tilstået ? stinker det ikke lidt ?

selv hvis bygningen havde gevet efter så forklarer det ikke hvordan toppen intet modstand møder på vej ned, smeltet stål i kælderen osv osv.. for ikke at snakke om wtc7 som havde små brande men igen falder lige ned i fritfalds hastighed

USAs grund til at gå ind i Irak var at de ville fjerne Saddam Hussein fra magten og skabe demokrati i Irak der kan dog være tale om en skjult dagsorden såsom at USA ville have fat i den olie IRAK har

BINGO ! endelig en der forstår bare lidt
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll