d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Danske Ratsystem
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 21 2012 09:14am
Quote (ViperClaw @ Feb 20 2012 03:05am)
lold hard fail spelling hvilket rat? Det i din bil? RET!!!! >omg lær at stave før du rager og poster..lul


hov hov nu skal du lade de ordblinde være i fred, stik mig alle dine fg så skal jeg nok lave en ny topic hvor jeg finder en ordbog frem først. men så skal du også lade vær med at rette på mig derinde.
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 21 2012 09:15am
Quote (IAcid @ Feb 19 2012 07:47pm)
det er vel stadig en ulovlig handling selv om man er under 14 ?  :huh:


Det kan self stadig være ulovlig hvis man er under 14 man kan bare ikke blive dømt, og han var altså 14 år, og blev 15 en uge efter at han gjorde det, men politiet siger bare den nye regering er sådan, og de ikke kan gøre mere i sagen. synes endelig det er totalt lamt at de ikke bare lige kan gøre den færdig, når loven ikke engang er blevet ændret endnu.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 21 2012 11:44am
Quote (Baskerwild @ Feb 21 2012 05:15pm)
Det kan self stadig være ulovlig hvis man er under 14 man kan bare ikke blive dømt, og han var altså 14 år, og blev 15 en uge efter at han gjorde det, men politiet siger bare den nye regering er sådan, og de ikke kan gøre mere i sagen. synes endelig det er totalt lamt at de ikke bare lige kan gøre den færdig, når loven ikke engang er blevet ændret endnu.


ffs hvis det var ulovligt på det tidspunkt KAN han blive dømt... Politiet griner jo bare af din sag :)
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 21 2012 04:09pm
Quote (exiter_dk @ Feb 21 2012 06:44pm)
ffs hvis det var ulovligt på det tidspunkt KAN han blive dømt... Politiet griner jo bare af din sag :)


Politiet er da nogle underlige nogle så.

(sandt nok)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 21 2012 05:53pm
Quote (Baskerwild @ 21 Feb 2012 16:15)
Det kan self stadig være ulovlig hvis man er under 14 man kan bare ikke blive dømt, og han var altså 14 år, og blev 15 en uge efter at han gjorde det, men politiet siger bare den nye regering er sådan, og de ikke kan gøre mere i sagen. synes endelig det er totalt lamt at de ikke bare lige kan gøre den færdig, når loven ikke engang er blevet ændret endnu.


Tror jeg ikke helt på
Du går jo ikke bare fri fordi du er under 14 der kan vel stadig komme en retsag ud af det, det kan betyde at hans forældre / værge bliver indblandet i sagen.
Ellers ville folk under 14 jo kunne gøre lige hvad der passede dem.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 22 2012 03:16am
Quote (IAcid @ Feb 22 2012 01:53am)
Tror jeg ikke helt på
Du går jo ikke bare fri fordi du er under 14 der kan vel stadig komme en retsag ud af det, det kan betyde at hans forældre / værge bliver indblandet i sagen.
Ellers ville folk under 14 jo kunne gøre lige hvad der passede dem.


tilbagevirkende domme ;)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 22 2012 03:19am
Quote (exiter_dk @ 22 Feb 2012 10:16)
tilbagevirkende domme ;)


Nogen kommer vel til at stå til ansvar hvis en under 14år begår en ulovlig handling
min ven som var 17 på det tidspunkt hans forældre og de sociale myndigheder blev indblandet i sagen
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll