Quote (Sunshines @ 13 Feb 2012 19:29)
Hvem har bragt noget konstruktivt til dette topic.

her er en ide til her så.. det her gjorde min klasse på HRS da jeg tog min tjener uddanelse.
middag på en resturant i københavn bymidte ( der er ret mange, i skal nok vælge noget pizza eller sådan noget ^^ kig evt i pisserenden.. ) bestil bord der, mad, drikke osv. kan godt fås for 500,- pr person.
tag på A-bar / Wall-street ( fede steder DOG 18+ ) bestil bord man kan også godt få fri bar begge steder for en rimelig pris. tror det er ca. 250-300 pr person.
til den der kommer langt fra. lej et hotel værelse.. det koster under 300 kroner for en overenatning. ( de bilige men pæne steder)
hav en fed aften hygge middag, druk. BUM her er jers aften..
kun en ide hvis i ikke kan blive enige. efter et par uger kan turen gå til aarhus / evt ålborg hvor dem der fra finder på en aften i samme stil og pris klasse.
!!! så svært var det ! ^^
selfølig kan i jo tage de steder hen i vil. men der her gjorde vi bare

var super fedt.