d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Sku Vi Mødes > Ok Men Lad Os Da Se :)
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 13 2012 11:31am
Quote (exiter_dk @ 13 Feb 2012 18:26)
mere som i du rækker ned på folk ;) Personligt vil jeg ikke med, men synes ikke at du bringer noget konstruktivt til det her topick. Men whatever hvad ved jeg :)


Nu befinder vi os på et internetforum og ikke et klasselokale så skulle mene at der godt må være plads til indlæg der ikke er 100% konstruktive. Desuden er jeg vel ikke mere falsk end de medløbere der siger de synes druk er det eneste rigtige, men i bund og grund ikke mener det.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 13 2012 11:34am
Quote (Monze @ Feb 13 2012 07:31pm)
Nu befinder vi os på et internetforum og ikke et klasselokale så skulle mene at der godt må være plads til indlæg der ikke er 100% konstruktive. Desuden er jeg vel ikke mere falsk end de medløbere der siger de synes druk er det eneste rigtige, men i bund og grund ikke mener det.


og igen har den her jeg ved bedre end dig attitude. Hvis folk synes at det er sjovt at drikke, så lad dem drikke...
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 13 2012 11:36am
Quote (Sunshines @ 13 Feb 2012 19:29)
Hvem har bragt noget konstruktivt til dette topic.  :huh:


her er en ide til her så.. det her gjorde min klasse på HRS da jeg tog min tjener uddanelse.
middag på en resturant i københavn bymidte ( der er ret mange, i skal nok vælge noget pizza eller sådan noget ^^ kig evt i pisserenden.. ) bestil bord der, mad, drikke osv. kan godt fås for 500,- pr person.
tag på A-bar / Wall-street ( fede steder DOG 18+ ) bestil bord man kan også godt få fri bar begge steder for en rimelig pris. tror det er ca. 250-300 pr person.
til den der kommer langt fra. lej et hotel værelse.. det koster under 300 kroner for en overenatning. ( de bilige men pæne steder)
hav en fed aften hygge middag, druk. BUM her er jers aften..

kun en ide hvis i ikke kan blive enige. efter et par uger kan turen gå til aarhus / evt ålborg hvor dem der fra finder på en aften i samme stil og pris klasse.
!!! så svært var det ! ^^
selfølig kan i jo tage de steder hen i vil. men der her gjorde vi bare ;) var super fedt.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 13 2012 01:37pm
Quote (alexaccount @ 13 Feb 2012 18:36)
her er en ide til her så.. det her gjorde min klasse på HRS da jeg tog min tjener uddanelse.
middag på en resturant i københavn bymidte ( der er ret mange, i skal nok vælge noget pizza eller sådan noget ^^ kig evt i pisserenden.. ) bestil bord der, mad, drikke osv. kan godt fås for 500,- pr person.
tag på A-bar / Wall-street ( fede steder DOG 18+ ) bestil bord man kan også godt få fri bar begge steder for en rimelig pris. tror det er ca. 250-300 pr person.
til den der kommer langt fra. lej et hotel værelse.. det koster under 300 kroner for en overenatning. ( de bilige men pæne steder)
hav en fed aften hygge middag, druk. BUM her er jers aften..

kun en ide hvis i ikke kan blive enige. efter et par uger kan turen gå til aarhus / evt ålborg hvor dem der fra finder på en aften i samme stil og pris klasse.
!!! så svært var det ! ^^
selfølig kan i jo tage de steder hen i vil. men der her gjorde vi bare ;) var super fedt.


Mega god idé!

dog lyder det som mange penge for nogen af os
(ihvertfald mig) :D
Men jeg tror nu at idéen stadig sidder godt. har haft super travlt de sidste par dage så har ikke lige kunne orke at få stablet noget op håber jeg at gøre i løbet af tirsdag
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 13 2012 02:09pm
Quote (peanutboobs @ 13 Feb 2012 21:37)
Mega god idé!

dog lyder det som mange penge for nogen af os
(ihvertfald mig) :D
Men jeg tror nu at idéen stadig sidder godt. har haft super travlt de sidste par dage så har ikke lige kunne orke at få stablet noget op håber jeg at gøre i løbet af tirsdag


hold dog op.. få så slagtet den sparegris !!!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 13 2012 02:24pm
Quote (alexaccount @ 13 Feb 2012 21:09)
hold dog op.. få så slagtet den sparegris !!!


Jeg siger dagligt til min chef jeg vil have flere timer..

får det aldrig..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll