d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Release > Udskudt Igen
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 11 2012 10:37am
Gætter selv på en gang i slutningen af April.. Men det er vel næsten for optimistisk.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 12 2012 08:50am
Quote (GnaWz @ Feb 11 2012 04:37pm)
Gætter selv på en gang i slutningen af April.. Men det er vel næsten for optimistisk.


Ja hvis du mener april 2012 :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 12 2012 12:00pm
Quote (MrLennon @ 12 Feb 2012 15:50)
Ja hvis du mener april 2012 :)


April 2013 lyder optimistisk i mine ører...
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 12 2012 12:25pm
Man kan mærke nogle herinde er træt af livet ^_^
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 12 2012 12:30pm
Quote (ZwiX @ 12 Feb 2012 19:25)
Man kan mærke nogle herinde er træt af livet ^_^


Det er jo det paradoksale i det. Jeg er glad for livet, så det er rent faktisk dumt at jeg glæder mig til D3, som så garanteret kommer til at stjæle det fra mig...
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 12 2012 12:41pm
Quote (fulper @ 11 Feb 2012 15:39)
så kan i kornfede kampnørder komme D3 release i forvejen med at tabe 20-30 kilo så i kan passe jeres computerstol når spillet endelig kommer

og måske få jeres fedtede små teenagefingre i nogle flere føsdags penge fra mor og far til at købe madd sk1lz gg itams

seriøst i er tykke, grimme, og dumme


related image:

http://i.imgur.com/TL6oR.jpg


Du er faktisk ret sej.

Er der andre end mig, som kun venter på d3 pga alle nabsne som flytter fra d2 til d3?
Glæder mig til at få d2 for mig selv, forhåbentligt uden så mange spambots og noobs som vil have free shakos..
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 12 2012 12:52pm
Quote (LOLouis @ Feb 12 2012 07:41pm)
Du er faktisk ret sej.

Er der andre end mig, som kun venter på d3 pga alle nabsne som flytter fra d2 til d3?
Glæder mig til at få d2 for mig selv, forhåbentligt uden så mange spambots og noobs som vil have free shakos..


så længe der bare er en der gamer D2 vil der minimum være en der syntese at der er en god ide at køre spam bots
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 12 2012 12:57pm
Quote (EnTeK @ 12 Feb 2012 20:52)
så længe der bare er en der gamer D2 vil der minimum være en der syntese at der er en god ide at køre spam bots


men hvis en stor del af d2 gamersne spiller d3, så vil salget af items nok være mindre, og derved vil spambotsne forhåbenligt også være færrer.
Btw hvis det nu viser sig at en stor del af d2 folkene går over til d3, vil vi så få et økonomisk krak i d2?
En stor del vil vel sælge deres d2 items på jso og bruge fgs på d3?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 12 2012 03:57pm
Quote (fulper @ Feb 11 2012 02:39pm)
så kan i kornfede kampnørder komme D3 release i forvejen med at tabe 20-30 kilo så i kan passe jeres computerstol når spillet endelig kommer

og måske få jeres fedtede små teenagefingre i nogle flere føsdags penge fra mor og far til at købe madd sk1lz gg itams

seriøst i er tykke, grimme, og dumme


related image:

http://i.imgur.com/TL6oR.jpg


det her passer ihvertfald til folk som zwix ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll