Quote (EnTeK @ 12 Feb 2012 20:52)
så længe der bare er en der gamer D2 vil der minimum være en der syntese at der er en god ide at køre spam bots
men hvis en stor del af d2 gamersne spiller d3, så vil salget af items nok være mindre, og derved vil spambotsne forhåbenligt også være færrer.
Btw hvis det nu viser sig at en stor del af d2 folkene går over til d3, vil vi så få et økonomisk krak i d2?
En stor del vil vel sælge deres d2 items på jso og bruge fgs på d3?