d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Håbløs Kærlighed
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 13 2012 11:31am
Quote (alexaccount @ 13 Feb 2012 18:20)
op på hesten game dreng og find en ny ;) ikke så meget der.
havede en ligne oplevlse for ikke så skide længe siden lige før jeg møtte den dame jeg sidder på nu.
en tøs jeg havede leget lidt med at vi havede hygget mange gange ( altså middag, biffen, gå ture og bla bla bla)
btw jeg bor i københavn og gjorde hun også..
men så ville hun tage uni på odense jammen det var helt cool gå amok. men hun ville overe og bo hos den her fyr som hun havde haft noget kørende med i sommers.. Doh.
var også sikker på at hun var den enste ene. men der er masser af fisk i havet ;) ud med stangen igen.
husk det er hende der har mistet hendes prins for en bums mens du finder dig en anden prinsesse  B)
knæk og bræk der ude.


:rofl: :rofl:
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Feb 13 2012 12:30pm
Quote (alexaccount @ Feb 13 2012 05:20pm)
op på hesten game dreng og find en ny ;) ikke så meget der.
havede en ligne oplevlse for ikke så skide længe siden lige før jeg møtte den dame jeg sidder på nu.
en tøs jeg havede leget lidt med at vi havede hygget mange gange ( altså middag, biffen, gå ture og bla bla bla)
btw jeg bor i københavn og gjorde hun også..
men så ville hun tage uni på odense jammen det var helt cool gå amok. men hun ville overe og bo hos den her fyr som hun havde haft noget kørende med i sommers.. Doh.
var også sikker på at hun var den enste ene. men der er masser af fisk i havet ;) ud med stangen igen.
husk det er hende der har mistet hendes prins for en bums mens du finder dig en anden prinsesse B)
knæk og bræk der ude.


haha glæder mig du er lykkelig nu ;o)

Er heldigvis næsten ovre DENNE skønhed!!!!!
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Feb 13 2012 01:37pm
Quote (Stonemeisteren @ Feb 9 2012 08:40pm)
Hvordan fuck kommer i hurtig over føleser?[/B]




If in doubt, google.

Quote (alexaccount @ Feb 13 2012 06:20pm)
men der er masser af fisk i havet ;) ud med stangen igen.


Politisk ukorrekt. Siden BP's ulykke, hedder det nu "Det er masser af fugle i luften".
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll