d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp Møde
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 10:00am
Quote (Showtek @ 9 Feb 2012 16:53)
Gider ikke rigtig at sidde og nørde med en flok jsp folk, det er det vi har jsp til, så hellere få noget mad og gi den max gas med noget whisky ^_^


det også griner at nørde
meeen stemmer også for en god jsp fest

OG NAVNE SKILTE!!
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 9 2012 10:01am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 04:00pm)
det også griner at nørde
meeen stemmer også for en god jsp fest

OG NAVNE SKILTE!!


Well, hvis det bliver nørde/druk så aner jeg ikke om jeg kommer da jeg ikke rigtig gamer noget lige pt
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 9 2012 10:02am
Quote (Showtek @ Feb 9 2012 06:01pm)
Well, hvis det bliver nørde/druk så aner jeg ikke om jeg kommer da jeg ikke rigtig gamer noget lige pt


Sune lav en LLD char så kan vi spille team :P
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 9 2012 10:07am
Quote (Vinum @ Feb 9 2012 04:02pm)
Sune lav en LLD char så kan vi spille team :P


Nah gider ikke D2 pt..
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 9 2012 10:12am
Quote (Showtek @ Feb 9 2012 06:07pm)
Nah gider ikke D2 pt..


Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 9 2012 10:32am
Jeg er frisk hvis jeg ikke skal på vagt eller har andre arrangementer ;-) Mega fedt initiativ!
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 9 2012 10:35am
Quote (JVL @ 9 Feb 2012 17:32)
Jeg er frisk hvis jeg ikke skal på vagt eller har andre arrangementer ;-) Mega fedt initiativ!


tak

vi skal have en god druk fest
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 9 2012 10:42am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 04:35pm)
tak

vi skal have en god druk fest


Med massere af whisky
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 9 2012 10:51am
Quote (Vinum @ 9 Feb 2012 15:58)
Se nu begynder din ide at ligne noget :D

Mener faktisk at stefan / TheAngel har haft prøvet at opsætte en gaming weekend med hygge druk osv i jylland :)


Der var da vildt mange interesserede i det - troede faktisk det blev til noget.

On topic: no way
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 9 2012 10:56am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 17:00)
det også griner at nørde
meeen stemmer også for en god jsp fest

OG NAVNE SKILTE!!


Jeg skal da abselut ikke skilte med jeg er en Slave !
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll