d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.91
Feb 7 2012 02:44pm
Quote (EnTeK @ Feb 7 2012 09:07pm)
han blev lidt trist og sagde at han ikke bruge jsp så meget mere


han har tydeligvis lavet en ny bruger :wallbash:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 7 2012 03:19pm
På arbejde som jeg plejer.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 7 2012 03:31pm
Quote (GnaWz @ Feb 7 2012 08:20pm)
And here we go again...  :wallbash:


har intet tilovers for din ven der, han løb jo direkte grædende hen til mods før og reportede mig for mit flame :D ynkeligt
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 7 2012 03:38pm
Quote (Marquina @ 7 Feb 2012 22:31)
har intet tilovers for din ven der, han løb jo direkte grædende hen til mods før og reportede mig for mit flame :D ynkeligt


Tror faktisk det var mig but yeah.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 7 2012 04:40pm
Quote (RygDenPind @ Feb 7 2012 05:57pm)
skal arrangere min farfars begravelse. Døde her i morges :( . Kæft en lorte dag


jeg kondolere

Quote (berens @ Feb 7 2012 09:44pm)
han har tydeligvis lavet en ny bruger :wallbash:


din troværdighed bliver minder hver gang du beskylder nogen grundløst og helt uden beviser,

har du nogen beviser for at PoD_Clan har en Multi-Account post dem her http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=292

Member
Posts: 6,783
Joined: Oct 19 2010
Gold: 1.28
Feb 7 2012 06:24pm
sove all day everyday
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Feb 8 2012 07:32am
Så skete der så det der IKKE måtte ske. Gled i isen her til morges, og lavede et vrid i mit knæ. Kan dårligt gå på det, men det holder mig stadig ikke fra at tage til Prag. Kunne bare være fedt hvis jeg kan bruge benet normalt til den tid.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 8 2012 07:36am
Hvis der er noget party hvor som helst på sjælland
når som helst i ferien
så smid en pm så er Alex her på ;)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 8 2012 07:42am
Quote (VoteForPedro @ Feb 8 2012 02:32pm)
Så skete der så det der IKKE måtte ske. Gled i isen her til morges, og lavede et vrid i mit knæ. Kan dårligt gå på det, men det holder mig stadig ikke fra at tage til Prag. Kunne bare være fedt hvis jeg kan bruge benet normalt til den tid.

Der er vidst allerede et par gutter fra 1.g, som har lavet det stunt. Synes jeg ser mange gå rundt med krykker fra jeres årgang! xD
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 8 2012 07:42am
Druk og atter druk
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll