Quote (VoteForPedro @ Feb 8 2012 02:32pm)
Så skete der så det der IKKE måtte ske. Gled i isen her til morges, og lavede et vrid i mit knæ. Kan dårligt gå på det, men det holder mig stadig ikke fra at tage til Prag. Kunne bare være fedt hvis jeg kan bruge benet normalt til den tid.
Der er vidst allerede et par gutter fra 1.g, som har lavet det stunt. Synes jeg ser mange gå rundt med krykker fra jeres årgang! xD