d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er I Blevet Scamme/snydt Før?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jan 31 2012 08:02am
Quote (TheAngel @ Jan 31 2012 02:52pm)
Han lavede *imo* en trade for 6k fg, måske LS??
Eller solgte en account?? Så havde han adgang til accounten.
Tog alle items som havde en værdi af 20k fg, slettede derefter chars og leavede acc? :)


det kunne det jo os være :D
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 31 2012 11:32am
Quote (shadowawa @ 25 Jan 2012 15:13)
Hvorfor ville man låne til en facebook ven, du beder selv om det



sikke en tilgang til tingene..

bare fordi jeg lader min bentley stå kørende med nøglerne i, betyder ikke at de skal stjæle den. Man beder ikke selv om sådan noget, når det er ulovligt at tage andre folks ting.

This post was edited by KongenTobi on Jan 31 2012 11:32am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 31 2012 11:41am
Quote (KongenTobi @ 31 Jan 2012 18:32)
sikke en tilgang til tingene..

bare fordi jeg lader min bentley stå kørende med nøglerne i, betyder ikke at de skal stjæle den. Man beder ikke selv om sådan noget, når det er ulovligt at tage andre folks ting.


Det er Ikke ulovligt at tage fg altså scamme d2jsp lukker din acc hvis du gør det, og det er en dum ide at låne folk fg man ikke kender Irl, hvis jeg havde en Bentley ville jeg altid ha et øje på den..
Member
Posts: 16,664
Joined: Nov 10 2010
Gold: 13.50
Feb 2 2012 01:55am
Jada, flere gange endda.. Det største jeg lige kan huske var da jeg blev keylogged og mistede ca. 32k fg :D
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2012 09:17am
stramt :/
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll