☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Ting I Savner > Hvad Savner I Drenge?
Prev
1
3
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1331
Replies: 63
Track Topic
exiter_dk
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold
:
20.00
#41
Jan 26 2012 02:20pm
Quote (peanutboobs @ Jan 23 2012 09:42pm)
vouch
savner folkeskole tiden hvor man ku slacke
heh slackede gym væk og kom ud med et snit på 8.6
Fortryder dog at jeg slackede, selvom jeg kommer ind på min drømme udannelse
Gerner
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold
:
0.00
#42
Jan 26 2012 03:58pm
Quote (berens @ Jan 26 2012 02:55pm)
Savner at spille fodbold i skolen.
Skide oso..
Lavede ingenting da jeg havde oso sidste år, synes det var alt for nemt
Savner et bedre vejr.. Vil gerne ud at cykle igen
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#43
Jan 26 2012 04:16pm
[QUOTE=Gerner,26 Jan 2012 22:58]Lavede ingenting da jeg havde oso sidste år, synes det var alt for nemt
omg this!
hader det lorte vejr vi har for tiden..
berens
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,308.91
#44
Jan 27 2012 05:36am
Quote (Gerner @ Jan 26 2012 10:58pm)
Lavede ingenting da jeg havde oso sidste år, synes det var alt for nemt
Savner et bedre vejr.. Vil gerne ud at cykle igen
Begyndte først at skrive her igår.
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#45
Jan 27 2012 06:01am
savner 1 uge eller 2 uger med 10 - 20 cm sneeeeeeeeeeeee
LulzZ
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold
:
3,440.83
#46
Jan 27 2012 06:10am
dengang man var 16-17 år og ik skulle tænke på andet end fisse, druk og fest
Charge
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold
:
0.00
#47
Jan 27 2012 06:19am
Quote (Sirax @ 23 Jan 2012 20:51)
Sommer, jeg hader vinter nemlig.
Jeg vil ha' sol og sommer
og
this
og strand fester ^^
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#48
Jan 27 2012 06:27am
Quote (lulzz @ 27 Jan 2012 13:10)
dengang man var 16-17 år og ik skulle tænke på andet end fisse, druk og fest
yea well its great
Quote (Charge @ 27 Jan 2012 13:19)
this
og strand fester ^^
Quote (Charge @ 27 Jan 2012 13:19)
this
og strand fester ^^
stand fester 100%
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#49
Jan 27 2012 06:46am
kom til at tænke på påsken og nu savner jeg Willemoes Påskebryg
crowdedbo
Member
Posts: 9,316
Joined: Oct 19 2008
Gold
:
0.00
#50
Jan 27 2012 09:58am
Quote (lulzz @ Jan 27 2012 12:10pm)
dengang man var 16-17 år og ik skulle tænke på andet end fisse, druk og fest
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact