d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kogekunsten
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 11:30am
Har lige lavet en skinke!! smager dælme rar. Vil ønske jeg havde nogle asparges eller porre til.. :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 11:32am
Quote (LazyDazy @ Jan 12 2012 07:30pm)
Har lige lavet en skinke!! smager dælme rar. Vil ønske jeg havde nogle asparges eller porre til.. :(


Friske asparges, svøbt i bacon, stegt i ovnen = BONUS!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 12 2012 11:34am
Quote (TheAngel @ Jan 12 2012 06:00pm)
Jeg har faktisk en portion i min fryser xD


Gieb :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 11:37am
Quote (JVL @ Jan 12 2012 07:34pm)
Gieb :(


Nou! Har endelig fået købt ris til at lave det xD
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 11:50am
Quote (TheAngel @ 12 Jan 2012 18:32)
Friske asparges, svøbt i bacon, stegt i ovnen = BONUS!


det der, er guffeluffe.. <3

min livret over alle livretter i verdenen er dog champignon.. de smelter på min tunge :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 12 2012 11:53am
Quote (TheAngel @ Jan 12 2012 06:37pm)
Nou! Har endelig fået købt ris til at lave det xD


:cry:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 11:56am
Quote (exiter_dk @ 12 Jan 2012 18:59)
nice at du er veganer/vegetar. Har stor respekt for det, men det er nu sundt at spise kød i de rigtige mængder. Der er nogle aminossyrere man kun kan få gennem kød, som er godt for kroppen (dermed ikke sagt at man sagtens kan leve som vegetar/veganer) Jeg går også selv meget op i dyrevelfærd og prøver så vidt som muligt kun at spise øko kød.

Rigtigt nok. Men min kost vs de fleste danskere, så bliver det altså veganer kosten som vinder på næsten alle punkter :D
Og fedt at hører. Lidt har vel også ret. så man må vel hjælpe hvor man kan
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 12 2012 12:02pm
Vil også sige, jeg har respekt for dem som tænker som du gør Louis. Kan bare godt lide kød og har ikke råd til de producenter hvor dyrene har haft et ordenligt liv..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 12 2012 12:04pm
Quote (LOLouis @ Jan 12 2012 07:56pm)
Rigtigt nok. Men min kost vs de fleste danskere, så bliver det altså veganer kosten som vinder på næsten alle punkter :D
Og fedt at hører. Lidt har vel også ret. så man må vel hjælpe hvor man kan


Hvad med fisk, er det noget du spiser? :)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 12 2012 12:07pm
Quote (TheAngel @ 12 Jan 2012 20:04)
Hvad med fisk, er det noget du spiser? :)


Nope. Straight vegan :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll