d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Lær' Spillet Og Kende!
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 22 2012 01:51pm
https://beta.guildwars2.com/details

sign up til guild wars 2 beta !:D

This post was edited by LazyDazy on Feb 22 2012 01:58pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 22 2012 01:53pm
Quote (LazyDazy @ Feb 22 2012 08:51pm)


been there done that^^
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 22 2012 01:54pm
jeg kom i bukserne af glædelse da jeg så det.. nerd orgasm !
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 25 2012 03:39am
bump!
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 10 2012 09:53am
http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-pc-mac/PCCDGUILDW2PP/guild-wars-2-standard-edition-forhandskob-pccd

så kan spillet pre-purchases :)

https://buy.guildwars2.com/

eller på deres egen hjemmeside

This post was edited by LazyDazy on Apr 10 2012 09:53am
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 12 2012 02:36pm
Så er det bare at vente på den længeventede beta.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 13 2012 02:57am
jep, fredag i næste uge skulle det gerne være, for dme som har pre-puchased spillet :)

håber på at flere danskere snart for øjnene op for spillet ! :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 05:14am
skal prøve beta'en før jeg gider købe spillet ^^ er blevet skuffet over så mange spil jeg har købt og ik spillet :D

cod, bf3, hon, sc2, osv -.-
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 15 2012 05:11pm
Quote (LazyDazy @ Apr 13 2012 10:57am)
jep, fredag i næste uge skulle det gerne være, for dme som har pre-puchased spillet :)

håber på at flere danskere snart for øjnene op for spillet ! :D


Vi har jo ikke hørt noget endnu, begynder snart at tvivle på at det er den 20'ende. Det kan være det blvier ugen efter, de har jo næsten lovet det bliver i april. Kan jo dog bare være at de har holdt weekend og at der sker noget i morgen eller tirsdag.

EDIT : Marquina, du skulle have holdt dig til gw1 ; )))

This post was edited by kqster on Apr 15 2012 05:12pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 15 2012 11:41pm
ja der går rygter om den 20 bliver en closed :) .. mange blev sure over de ikke kom med i sidste stress test weekend, hvad så med den her? xD
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll