Quote (LazyDazy @ Apr 13 2012 10:57am)
jep, fredag i næste uge skulle det gerne være, for dme som har pre-puchased spillet

håber på at flere danskere snart for øjnene op for spillet !

Vi har jo ikke hørt noget endnu, begynder snart at tvivle på at det er den 20'ende. Det kan være det blvier ugen efter, de har jo næsten lovet det bliver i april. Kan jo dog bare være at de har holdt weekend og at der sker noget i morgen eller tirsdag.
EDIT : Marquina, du skulle have holdt dig til gw1 ; )))
This post was edited by kqster on Apr 15 2012 05:12pm