d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvilke Gaver Fik I?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 25 2011 05:34pm
Quote (peanutboobs @ Dec 26 2011 12:19am)
damn jeg ville have åbnet det her topic...


jeg fik:
t-shirts
højhalsede overtrøjer
500 kr :O (vi må ikke ønske os penge i familien, men jeg tror godt min far vidste hvad jeg VIRKELIG ønskede mig til jul ;) )
gavekort til quint
tror at det var det
kan jeg ikke huske :D
nej bukser 2 par :D
venter stadig på gaven fra min kæreste :(

Too slow! :D
Quote (ViperClaw @ Dec 26 2011 12:30am)
fg

But still 0.00.......... wtf? Spam?! B)
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 25 2011 07:07pm
Quote (Whyred @ 25 Dec 2011 20:20)
Den første bid and + rødkål - brunet kartoffel!


Jizz'd in my pants :b
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll