d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Alliance Valiant Arms
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 4 2012 10:49am
Quote (ZwiX @ 4 Jan 2012 17:31)
Så er der rigtigt kommet gang i AVA.
Vi har fået købt en ventrilo server og er 8 clan members.
I går aftes spillede vi vores første officelle clan wars.


ja.... super spil, gik da også meget godt......... ^^
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 4 2012 10:59am
Quote (Buch @ 4 Jan 2012 17:49)
ja.... super spil, gik da også meget godt......... ^^


Agree vi fik dem smækket.
Spiller du med i aften ?

Håber på vi få samlet alle 8 i aften.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 05:32am
Quote (ZwiX @ Jan 4 2012 05:31pm)
Så er der rigtigt kommet gang i AVA.
Vi har fået købt en ventrilo server og er 8 clan members.
I går aftes spillede vi vores første officelle clan wars.


Må jeg spørge hvorfor i bruger ventrilo, i stedet for skype?
Imo efter hvad jeg har set om ventrilo, så er skype da langt bedre + nemmere?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 6 2012 06:22am
det er pisse træls hvis man er 8 og snakker i munden på hinanden. pish to talk i ventrilo er Gud.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:24am
Quote (mmn91 @ Jan 6 2012 02:22pm)
det er pisse træls hvis man er 8 og snakker i munden på hinanden. pish to talk i ventrilo er Gud.


For at bruge Ventrilo skal man da konstant trykke på en knap, for at kunne snakke?
Kan sgu ikke se det seje i det :(

Mere irritationen i det..

Anyways, jeg har downloadet det så jeg er frisk på at give det en chance en af dagene :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 06:29am
Quote (TheAngel @ Jan 6 2012 12:32pm)
Må jeg spørge hvorfor i bruger ventrilo, i stedet for skype?
Imo efter hvad jeg har set om ventrilo, så er skype da langt bedre + nemmere?


For ikke at høre på alt det støj som sker i baggrunden?
Skype skal kun bruges til hygge snak, ikke gaming.

Anyways VT sucks bigtime. I skulle have haft købt mumble :bonk:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:31am
Quote (berens @ Jan 6 2012 02:29pm)
For ikke at høre på alt det støj som sker i baggrunden?
Skype skal kun bruges til hygge snak, ikke gaming.

Anyways VT sucks bigtime. I skulle have haft købt mumble  :bonk:


Hvis man bruger headset så det dælme minimalt hvad man høre i baggrunden :o
Og ja VT sucks, imo same.. så hellere skype ^^
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 06:45am
Quote (TheAngel @ Jan 6 2012 01:31pm)
Hvis man bruger headset så det dælme minimalt hvad man høre i baggrunden :o
Og ja VT sucks, imo same.. så hellere skype ^^


Overhovedet ikke. Min mic vil helt sikkert opfange hvis jeg trykker lidt hårdt på knapperne -_-
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 6 2012 06:48am
Quote (berens @ Jan 6 2012 02:45pm)
Overhovedet ikke. Min mic vil helt sikkert opfange hvis jeg trykker lidt hårdt på knapperne  -_-


Pussy mic!!
Det gør min i hvert fald ikke :p
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Jan 6 2012 08:11am
Quote (TheAngel @ Jan 6 2012 01:48pm)
Pussy mic!!
Det gør min i hvert fald ikke :p


Eller er den bare god? o.o
Eller trykker jeg bare meget hårdt :( ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll