d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spil
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Dec 10 2011 05:39am
Quote (Tigerss @ Dec 10 2011 12:37pm)
Dårlig formulering af dig eller dårlig forståelse af mig? For det lyder som om du siger du gav ham en Dota2 beta key i bytte for en Dota2 beta key B) .


det var det han gjorder ;)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 10 2011 05:43am
Quote (Tigerss @ Dec 10 2011 12:37pm)
Dårlig formulering af dig eller dårlig forståelse af mig? For det lyder som om du siger du gav ham en Dota2 beta key i bytte for en Dota2 beta key B) .

Jeg var lige stået op. :D
Vi lavede en aftale om at hvis han var sikker på at jeg ville kunne få et invite når han havde addet cd-keysne til sit Steam, så kunne han godt få dem i første omgang.
Men det kunne han ikke og alligevel valgte han at smide dem i sit Steam... gg
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 10 2011 05:59am
Quote (GnaWz @ Dec 10 2011 12:43pm)
Jeg var lige stået op. :D
Vi lavede en aftale om at hvis han var sikker på at jeg ville kunne få et invite når han havde addet cd-keysne til sit Steam, så kunne han godt få dem i første omgang.
Men det kunne han ikke og alligevel valgte han at smide dem i sit Steam... gg


Hvorfor smed du dem ikke på dit steam først? xD "Just to be safe"
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 10 2011 10:54am
nogen her som kan slå mig i følgende spil:

Starcraft 1, starcraft 2, HoN, Wc3, Quake 1&2&3, Unreal T, Half life? :D

i seek challenge!!!

mvh. Asiaten.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 10 2011 12:12pm
Quote (eLmasten @ 10 Dec 2011 17:54)
nogen her som kan slå mig i følgende spil:

Starcraft 1, starcraft 2, HoN, Wc3, Quake 1&2&3, Unreal T, Half life? :D

i seek challenge!!!

mvh. Asiaten.


Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 10 2011 02:06pm
Der er Spike Video Game Awards i nat (dansk tid). Der går rygter om at Half-Life 3 bliver announced..... Jeg kommer ikke til at sove i nat!!
http://www.youtube.com/watch?v=q_2L3IInCcg

Quote (Tigerss @ Dec 10 2011 12:59pm)
Hvorfor smed du dem ikke på dit steam først? xD "Just to be safe"

Stoler på mine venner. :P Det har jeg så ingen grund til. :angel:

This post was edited by GnaWz on Dec 10 2011 02:09pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Dec 11 2011 06:56am
Quote (eLmasten @ Dec 10 2011 05:54pm)
nogen her som kan slå mig i følgende spil:

Starcraft 1, starcraft 2, HoN, Wc3, Quake 1&2&3, Unreal T, Half life? :D

i seek challenge!!!

mvh. Asiaten.

wc3 ladder gogo :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 11 2011 01:04pm
burde man købe BF3 ??? til pc
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 11 2011 01:47pm
Har lige fået skaffet mig Theme Hospital fra bullfrog :)
Det er så feeedt xD
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Dec 12 2011 11:04am
Quote (eLmasten @ Dec 11 2011 08:04pm)
burde man købe BF3 ??? til pc


Helt sikkert! B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll