Quote (Sometimes @ 4 Dec 2011 22:55)
Hvad forskel gør det at videoen er fundet i DF, facebook eller noget andet sted på nettet. Det ændre jo ikke selve budskabet i den.
Det er utrolig trist, at verden er sådan indrettet at et barn skal sidde og have det så dårligt med sig selv, at han overvejer at begå selvmord.
Prøv at udvise lidt empati for andre mennesker, knægten forstår ikke hvorfor de andre hader ham, men pga. ingen kan lide ham hader han også sig selv.
Desuden synes jeg det er lidt overfladisk at visse personer herinde synes det er en sørgelig video, men selv kører videre på POD, kom nu for helvede videre. Jeg tror han har forstået i ikke bryder jer om ham.
Han har muligvis lavet nogle fejl og ytret sig imod andres behag, men fejl er til for at blive rettet op. Jeres forældre bliver jo heller ikke ved med at køre i de fejl i har begået igennem jeres liv.
tror du har misforstået det waw sagde, waw troede at man skulle vide mere om videoen for at forstå den. Jeg vil give ham lidt ret, man får jo ikke at vide hvorfor han bliver mobbet? han ser jo ikke overvægtig/anderledes ud på nogen måde, så jeg tror waw ville vide om der var noget ekstra der hørte til videoen så man bedre kunne forstå den?