d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Billigt Sted At Købe Bærebar? > ??
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12,213.40
Oct 22 2011 05:30pm
Quote (Grandebedte @ Oct 23 2011 12:48am)
Nu vil jeg også mene at en død fan er et væsentligt problem, men jeg er også så kritisk. :D

e: kritisk som i skal laves, for ellers går skidtet i stykker.

En fan dør sådan i basic therms ikke, men..
En fan der er i stykker, opvejer det her ved at forsøge at køre hurtigere, men stadig ikke kan køle ordenligt.
Så den forsøger at køre hurtigere og hurtigere for at holde temperaturen nede :)

Derfor høre man tit at fanen larmer meget i lang tid, det et normalt tegn på fanen er i stykker..

Quote (ZwiX @ Oct 23 2011 12:45am)
Download CPUID HWMonitor den kan se om ens faner kører.

Og du tror ærlig talt ALLE mennesker ved det her? Og at de overhovedet ved at fanen kan gå i stykker mate?
Nogen mennesker har det sådan her *Lortet skal bare virke*
virker det ikke skal det skiftes.
De ved ikke hvornår fanen er i stykker eller hvad det betyder den larmer mere end normalt :)
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 22 2011 06:13pm
Quote (TheAngel @ 23 Oct 2011 01:30)
En fan dør sådan i basic therms ikke, men..
En fan der er i stykker, opvejer det her ved at forsøge at køre hurtigere, men stadig ikke kan køle ordenligt.
Så den forsøger at køre hurtigere og hurtigere for at holde temperaturen nede :)

Derfor høre man tit at fanen larmer meget i lang tid, det et normalt tegn på fanen er i stykker..

Og du tror ærlig talt ALLE mennesker ved det her? Og at de overhovedet ved at fanen kan gå i stykker mate?
Nogen mennesker har det sådan her *Lortet skal bare virke*
virker det ikke skal det skiftes.
De ved ikke hvornår fanen er i stykker eller hvad det betyder den larmer mere end normalt :)

Alt andet lige er det stadigvæk på ingen måde sundt at din CPU er 90 grader, uanset hvad du giver af begrundelse for det. Rammer du 75 har du et godt tegn på at noget er i udu og skal laves, hvis ikke et eller andet skal sætte ud midt under noget hektisk. Desuden kan en fan sagtens bare dø. ;)
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Oct 23 2011 03:51am
Jeg har bærbar, den er 2 år gammel og kan sagtens køre de spil der (ikke bf3) og det er en acer, så se om du kan finde en billig acer, den behøver jo ikke være en helt ny model.

Member
Gold: 12,213.40
Oct 23 2011 03:58am
Quote (Grandebedte @ Oct 23 2011 02:13am)
Alt andet lige er det stadigvæk på ingen måde sundt at din CPU er 90 grader, uanset hvad du giver af begrundelse for det. Rammer du 75 har du et godt tegn på at noget er i udu og skal laves, hvis ikke et eller andet skal sætte ud midt under noget hektisk. Desuden kan en fan sagtens bare dø. ;)

Det kan ske 1 ud af 100.000 gange så, for jeg har tit set og hørt om det
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll