d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Blizzcon Tråd. > General Chat.
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3,440.83
Oct 22 2011 07:09am
Quote (eLmasten @ Oct 22 2011 02:20am)
yeah tror også du har ret i, spørgsmålet er bare hvorvidt Icefrog han kan klare det hele selv.
selvom han har været et geni og opfinde et helt nyt gameplay, så har han måske ikke et ligeså stort og effektivt hold bag sig, som blizzard nok har.
og der er mange som bare tænker " blizzard, det er deres spil jeg spiller, så derfor spiller jeg dota" . men nu må vi se.
:)

svjv så er valve sammen med icefrog om dota2 ? icefrog har den bedste viden omkring dota da det er ham som har opfundet den originale, og med valves crew + en masse andre proffer til at programmere spillet kan det da ik gå galt

har ik brugt så meget som 10 min på hverken HoN eller LoL da de er nogle skod efterligninger

This post was edited by lulzz on Oct 22 2011 07:09am
Member
Gold: 73,209.41
Oct 22 2011 07:20am
Quote (lulzz @ Oct 22 2011 02:09pm)
svjv så er valve sammen med icefrog om dota2 ? icefrog har den bedste viden omkring dota da det er ham som har opfundet den originale, og med valves crew + en masse andre proffer til at programmere spillet kan det da ik gå galt

har ik brugt så meget som 10 min på hverken HoN eller LoL da de er nogle skod efterligninger

Det ved du jo ikke når du ikke har prøvet dem ordenligt ^^ ?
Member
Gold: 7,898.96
Oct 22 2011 07:21am
nogen der har et link til et sted man kan se GSL finals
kan kunde finde første spil..
Member
Oct 22 2011 07:29am
Quote (berens @ Oct 22 2011 03:20pm)
Det ved du jo ikke når du ikke har prøvet dem ordenligt ^^ ?

okey, har måske brugt 1 times tid på HoN. og det var virkelig skod, det mistede alt sin "dota" værdig i mine øjne

LoL har jeg ik brugt lang tid på, og det er da os et virkelig skod gratis alternativ

jeg har dog os spillet dota i 5-6 år snart og fuldt alle updates osv, måske derfor jeg har svært ved at give slip på spillestilen

hvis man kun havde spillet det i ½ års tid ville det nok være nemmere at springe over til HoN

jeg glæder mig bare til dota2. det tager bare en fucking krig ! men håber at de så sørger for det er perfect når det bliver udgivet

inde på steam kan man tilmelde sig en venteliste for beta versionen, tror der er begrænset plads eller noget så hvis man vil sikre sig en plads der kan man tilmelde sig på forhånd
Member
Gold: 20.00
Oct 22 2011 08:00am
Quote (lulzz @ Oct 22 2011 02:29pm)
okey, har måske brugt 1 times tid på HoN. og det var virkelig skod, det mistede alt sin "dota" værdig i mine øjne

LoL har jeg ik brugt lang tid på, og det er da os et virkelig skod gratis alternativ

jeg har dog os spillet dota i 5-6 år snart og fuldt alle updates osv, måske derfor jeg har svært ved at give slip på spillestilen

hvis man kun havde spillet det i ½ års tid ville det nok være nemmere at springe over til HoN

jeg glæder mig bare til dota2. det tager bare en fucking krig ! men håber at de så sørger for det er perfect når det bliver udgivet

inde på steam kan man tilmelde sig en venteliste for beta versionen, tror der er begrænset plads eller noget så hvis man vil sikre sig en plads der kan man tilmelde sig på forhånd

AAAAAAhhh ... jeg har også spillet dota i rigtig rigtig lang tid og brugt meget tid på både Garena & Dotaleague og spillet dota meget begge steder.
MEN jeg har også spillet HoN siden betaen , og jeg vil sige at man kan ikke sammenligne de to spil.
maps er næsten det samme, men selvom HoN har 40% af deres heroes copyed fra dota, så er det ikke alle deres heroes som spilles på samme måde. fx er Andro (vengefull spirit) MEGA supporter hvor i dota blev den spiller anderledes, selvom det er 100% samme spells osv.
selvom Dota er Godt ja, så det ikke ensbetydende med at alle andre spil bare er lort, det synes jeg ikke man kan sige.. og 1 time gametime er ikke nok til at give en analyse på et spil.

Quote (lulzz @ Oct 22 2011 02:09pm)

ja han har opfundet den originale, men det betyder nødvendigvis ikke at han har den bedste viden omkring det.. Mange mennesker som opfinder ting, er ikke altid de bedste til at Viderudvikle ting.. :)
Member
Gold: 7,525.26
Oct 22 2011 08:04am
Quote (lulzz @ 22 Oct 2011 14:29)

inde på steam kan man tilmelde sig en venteliste for beta versionen, tror der er begrænset plads eller noget så hvis man vil sikre sig en plads der kan man tilmelde sig på  forhånd

Lad nu vær at udtal dig om dem hvis ikke du har prøvet dem mere end hhv. 1 time/slet ikke prøve League of Legends, det er bare for dumt. Spillene bygger på det samme princip, men fordi et spil f.eks. engang fandt på at man kunne spille krig imod andre eller computeren med tanks og soldater, betyder det ikke at andre spil ikke kan bruge det koncept.
Men lad være at kalde det et skod alternativ hvis du ikke aner hvad du udtaler dig om.
Member
Oct 22 2011 08:07am
Quote (eLmasten @ Oct 22 2011 04:00pm)
AAAAAAhhh ... jeg har også spillet dota i rigtig rigtig lang tid og brugt meget tid på både Garena & Dotaleague og spillet dota meget begge steder.
MEN jeg har også spillet HoN siden betaen , og jeg vil sige at man kan ikke sammenligne de to spil.
maps er næsten det samme, men selvom HoN har 40% af deres heroes copyed fra dota, så er det ikke alle deres heroes som spilles på samme måde. fx er Andro (vengefull spirit) MEGA supporter hvor i dota blev den spiller anderledes, selvom det er 100% samme spells osv.
selvom Dota er Godt ja, så det ikke ensbetydende med at alle andre spil bare er lort, det synes jeg ikke man kan sige.. og 1 time gametime er ikke nok til at give en analyse på et spil.

ja han har opfundet den originale, men det betyder nødvendigvis ikke at han har den bedste viden omkring det.. Mange mennesker som opfinder ting, er ikke altid de bedste til at Viderudvikle ting.. :)

dude, du glemmer lige at quote færdig

Quote (lulzz @ Oct 22 2011 03:29pm)
det mistede alt sin "dota" værdig i mine øjne

det er jo bare min mening ?

well, imo så er han stadig den bedste, jeg vil hellere spille hans updates over bnet end jeg vil spille HoN eller LoL

og tror skam os icefrog har den meste viden om dota, hvis han så ik laver en bedre 2'er så har han bare dummet sig

Quote (Whyred @ Oct 22 2011 04:04pm)

Men lad være at kalde det et skod alternativ hvis du ikke aner hvad du udtaler dig om.

tror jeg vist nok du ik skal blande dig i

hørt om ytringsfrihed ? godt så

This post was edited by lulzz on Oct 22 2011 08:10am
Member
Gold: 7,525.26
Oct 22 2011 08:14am
Jamen du skal da være velkommen, men du bør nok ikke undre dig hvis folk er uenige med dig, siden du ikke kan bakke dine argumenter op på nogen måde.
Jeg tror også godt at jeg kan tillade mig at blande mig på et forum, det er lidt ideén at hvis man har noget konstruktivt at byde ind med, så gør man det.
Member
Oct 22 2011 08:17am
Quote (Whyred @ Oct 22 2011 04:14pm)
Jamen du skal da være velkommen, men du bør nok ikke undre dig hvis folk er uenige med dig, siden du ikke kan bakke dine argumenter op på nogen måde.
Jeg tror også godt at jeg kan tillade mig at blande mig på et forum, det er lidt ideén at hvis man har noget konstruktivt at byde ind med, så gør man det.

ja, men lad vær med at tro du skal bestemme hvem der siger hvad

og jeg er da pisse ligeglad om folk er enige, vi allesammen kan jo ik lide de samme spil og sådan er det
Member
Gold: 7,898.96
Oct 22 2011 08:18am
skal jeg åbne en hon/dota/dota2/lol thread til jer :)?
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll