Quote (lulzz @ Oct 22 2011 02:29pm)
okey, har måske brugt 1 times tid på HoN. og det var virkelig skod, det mistede alt sin "dota" værdig i mine øjne
LoL har jeg ik brugt lang tid på, og det er da os et virkelig skod gratis alternativ
jeg har dog os spillet dota i 5-6 år snart og fuldt alle updates osv, måske derfor jeg har svært ved at give slip på spillestilen
hvis man kun havde spillet det i ½ års tid ville det nok være nemmere at springe over til HoN
jeg glæder mig bare til dota2. det tager bare en fucking krig ! men håber at de så sørger for det er perfect når det bliver udgivet
inde på steam kan man tilmelde sig en venteliste for beta versionen, tror der er begrænset plads eller noget så hvis man vil sikre sig en plads der kan man tilmelde sig på forhånd
AAAAAAhhh ... jeg har også spillet dota i rigtig rigtig lang tid og brugt meget tid på både Garena & Dotaleague og spillet dota meget begge steder.
MEN jeg har også spillet HoN siden betaen , og jeg vil sige at man kan ikke sammenligne de to spil.
maps er næsten det samme, men selvom HoN har 40% af deres heroes copyed fra dota, så er det ikke alle deres heroes som spilles på samme måde. fx er Andro (vengefull spirit) MEGA supporter hvor i dota blev den spiller anderledes, selvom det er 100% samme spells osv.
selvom Dota er Godt ja, så det ikke ensbetydende med at alle andre spil bare er lort, det synes jeg ikke man kan sige.. og 1 time gametime er ikke nok til at give en analyse på et spil.
Quote (lulzz @ Oct 22 2011 02:09pm)
svjv så er valve sammen med icefrog om dota2 ? icefrog har den bedste viden omkring dota da det er ham som har opfundet den originale, og med valves crew + en masse andre proffer til at programmere spillet kan det da ik gå galt
har ik brugt så meget som 10 min på hverken HoN eller LoL da de er nogle skod efterligninger
ja han har opfundet den originale, men det betyder nødvendigvis ikke at han har den bedste viden omkring det.. Mange mennesker som opfinder ting, er ikke altid de bedste til at Viderudvikle ting..