Quote (fiepigen @ 9 Oct 2011 16:48)
jo men hvis det ikke kun er guildies jeg har på mit team endnu?

Lige som det er nu bliver det kun for The Kingdom members.
har nok i at holde styr på 80 diablo members.
- Men så snart vi ved hvor mange der skal være med. bliver det sidste hold bare fyldt ud med venner.
Quote (Headshot @ 9 Oct 2011 16:49)
Ja, det nok det eneste at gøre.
Og det var lige det sted jeg havde muligheden fra at sove, da jeg selv er fra Aalborg og var i byen i Thisted (hvilket nok svarer på dit sidste spørgsmål)

Men ja, det var sku nok ikke helt fair
Altså der er bare ikke noget at gøre, men om en uges tid er det jo glemt.
men det skal nok blive bragt på banen igen -.-
- Har været igennem lignede situation med de sidste 3 kærester.
Quote (berens @ 9 Oct 2011 16:49)
Zwix tror han er cool, når han laver et nyt dansk topic!

Nikolaj, mit navn betyder cool.
nuff said
This post was edited by ZwiX on Oct 9 2011 08:54am