Quote (Albinonegeren @ 26 Aug 2011 12:29)
Er blevet 18 og det er derfor første gang jeg skal til valg, har ingen forstand på politik og ville derfor lige høre hvem i stemmer på og hvorfor?
Jeg stemmer på Venstre eller Liberal Alliance, overvejede et kort øjeblik at stemme på Radikale Venstre, men det var kun et øjeblik.
Folk har det med at glemme hvordan det var før i tiden, de røde klamre sig fast til at arbejdsløsheden er alt for høj, på trods af vi stadig er midt i den økonomiske krise. Alt imens har folk fuldstændig glemt hvordan det så ud under Poul Nyrup, her var arbejdsløsheden væsentlig højere, og der var vi ikke midt i en verdens omspændende finansiel krise.
Folk har også helt glemt årene op til ''jordskredsvalget'' hvor den røde regering havde bragt landet i et så stort underskud at verdensbanken blev nød til at blande sig, i 1972 overtog Anker Jørgensen regeringen året efter bliver han nød til at opgive at håndtere posten som statsminister da han havde gældsat Danmark så dybt at han ikke selv kunne finde ud af at redde landet ud igen, han overgav ''tøjlerne'' til de borgerlige partier.
Dette glemmer alle folk, men alle kan huske at de borgerlige blev nød til at lave massive nedskæringer for at få landet på rette kurs, det skal også siges at den offentlige sektor aldrig har fået bevilliget så mange penge som de har gjort under VKO, dog brokker de røde sig stadig over at der ikke er penge nok, men de har aldrig selv formået andet end at gældsætte landet og kalde de andre for problembørn, som Jesus sagde '' Du ser splinten i din broders øje, men lægger ej mærke til bjælken i dit eget øje''.
E: Den røde regering vil gældsætte landet til op over begge øre, pga. de vil fremskyde offentlige investeringer, for at få folk i arbejde. Dette er lidt som at tisse i bukserne for at holde varmen, det virker måske på kortsigt, men fremad rettet vil dette kun gøre tingene værre, allerede nu har det økonomiske råd bedt Danmark om at få styr på finanserne. S og SF kan heller ikke rigtig svare på hvordan de egentlig vil finansiere deres økonomiske plan, når der bliver stillet spørgsmål ind til det, formår de sig altid at snakke udenom, jeg bryder mig vitterligt ikke om nogle af de venstre orienterede partier, jeg kan godt følge deres ideologi, men de har ingen realitet sans overhovedet.
Derfor stemmer jeg
Blåt og ikke
RødtThis post was edited by Sometimes on Aug 26 2011 05:04pm