Quote (PoD_Clan @ Jul 30 2011 02:58am)
De seneste kommentare
______________________________________________________________________________________________________________
"Så er det årlige tyreløb startet - Og jeg sidder tilbage i en håbløs tilstand og beder til alt hvad der er at bede til, om én enkelt ting :
Jeg håber inderligt, at menneskene som deltager alle går der fra med vedvarende smerte og utallige skader.
- Dyremishandling på åben gade -Hvad helvede er det for en verden vi lever i?!
Igen : jeg undskylder til dyrene for mine medmenneskers så ofte kyniske handlinger!"
______________________________________________________________________________________________________________
"århus : en flok unge morede sig mandag aften med at spille spillet boldspillet 'mur' med levende høns
- da politiet ankom lagde der 3 døde i en kasse og to levende ovenpå
- som var helt afkræftet. - jeg tudet som en piskede da jeg læste det
- og isådanne tilfælde vil jeg mene at levemåden 'eye for an eye' er passende
- de mennesker skulle gennemtæves til ukendelighed! - jeg har slet ikke ord for hvor gal jeg bliver!"
"store nørd : Først tager man en regnorm og Propper saltvand på
-for at vise hvad saltvand gør ved os -vi rynker sammen som en rosin.
- bagefter tager man vand fra et akvarie med en guldfisk i
-for at vise hvad der sker, når varme får vand til at fordampe
-guldfisken lagde på siden og Kæmpede for at trække vejret.
-HVAD HELVEDE ER DET FOR NOGET?!"
ER HUN IKKE VIRKELIG TIL GRIN?, DER ER JO INGEN DER VIL VÆRE SAMMEN MED SÅDAN EN TRUNTE?
Ihh ja, dyremishandling er jo en fed ting man ikke behøver at være imod.
Quote (Legendsarmy @ Jul 30 2011 04:24am)
Hun er smadret :-P
også vil jeg da i øvrigt mene at de hedde lå ikke lagde? hun skrev lagde hvor jeg vil mene der skulle stå lå to gange

Jo, det hedder det.