d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hunde Of Luftning > Yep
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 566.50
May 12 2011 04:17pm

en lille smags prøve af ham haha
Member
Gold: 43,996.00
May 12 2011 04:53pm
Quote (JelleDK @ 12 May 2011 22:59)
Hvorfor vil du også slå den ? Hvad vejer du selv ?
Der er rigtig mange måder at forsvare sig imod en hund, uden at bruge et våben..

Det er en kamphund den dræber andre hunde ude i naturen den ved hvordan den dræber, dens nakke muskle er større end deres ben muskle dvs at den bider dig i struben og river rundt til dit halsrør stikker ud på få sekunder og du dør, derfor har jeg en kniv og jeg ikk ved hvordan ejern har opdrættet den simpelt, hvis den bider mig i hånden, så kan jeg sagtens forsvarer mig selv, ved at choke den om halsen med armen, og derefter kvæle den med benene ved brystkassen indtil den måske slapper ellers må jeg jo blive ved
Member
Gold: 73,185.11
May 12 2011 11:29pm
Quote (FlowiZ @ May 12 2011 11:53pm)
Det er en kamphund den dræber andre hunde ude i naturen den ved hvordan den dræber, dens nakke muskle er større end deres ben muskle dvs at den bider dig i struben og river rundt til dit halsrør stikker ud på få sekunder og du dør, derfor har jeg en kniv og jeg ikk ved hvordan ejern har opdrættet den simpelt, hvis den bider mig i hånden, så kan jeg sagtens forsvarer mig selv, ved at choke den om halsen med armen, og derefter kvæle den med benene ved brystkassen indtil den måske slapper ellers må jeg jo blive ved

loooooool!
Member
Gold: 655.43
May 13 2011 01:41am
Quote (FlowiZ @ May 12 2011 11:53pm)

Jeg ved godt det er en muskel hund.. Men derfor behøver man stadig ikke et våben.. Man behøver jo bare at kende til hunde, så er din egen krop nok til at få den ned.. At gå med en kniv er bare mærkeligt..
Det er nemt at se, når en hund vil være dominerende og måske angribe..
Det er faktisk meget nemt at vise det er dig som bestemmer og er alfaen.. Har mange kammerater som er kamphunde ejere, deres hund plejer altid at være dominerende for fremmede og det er også med at småbidde, de kan også finde på det selvom det er en den kender, dog har de kun prøvet det en gang på mig, uden held.. Nu er jeg nærmest deres bedste ven og de prøver aldrig på noget overfor mig..
Member
Gold: 15.95
May 13 2011 08:22am
+1 ikke alle har sund fornuft tydeligvis ...
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll