d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Hvem Stemmer I På? > Valg 2011
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 14 2011 03:16pm
Quote (lulzz @ 14 May 2011 23:02)
jo det os fint nok, og er da glad for folk følger de fornuftige af slagsen

jeg følger dem jeg finder fornuftige, men der sku ik nogen der skal bestemme om jeg skal ryge hash eller andre lignene ting, love omkring voldtægt, mord osv er helt fine med mig

jeg har ik noget imod demokrati, bare ik den hjernedøde stil de køre i danmark

Hvordan så du, at man styrede landet?
Member
Gold: 655.43
May 14 2011 03:20pm
Quote (lulzz @ May 14 2011 10:02pm)
jo det os fint nok, og er da glad for folk følger de fornuftige af slagsen

jeg følger dem jeg finder fornuftige, men der sku ik nogen der skal bestemme om jeg skal ryge hash eller andre lignene ting, love omkring voldtægt, mord osv er helt fine med mig

jeg har ik noget imod demokrati, bare ik den hjernedøde stil de køre i danmark

Hvad så med de folk, som tænder på voldtægt ? De synes vel at det de gør burde være lovligt og noget andet skulle være ulovligt..
Hvis du har et problem med den danske lovgivning omkring rygning, så tag til Amsterdam..
Member
Gold: 3,440.83
May 14 2011 03:25pm
Quote (Grandebedte @ May 14 2011 09:16pm)
Hvordan så du, at man styrede landet?

stoppe med at være så flink ved alle de latterlige perkere der kommer og forpester landet mens de griner højlydt, stoppe ulands bistand og shit som det

jeg ville gøre hash lovligt da alle folk der ryger ville gøre det aligevel, det er kæmp resurse spild, alt det tid de bruger derpå og frek.s på staden ville jeg sætte ind på vesterbro og bekæmpe det show de har gang i der istedet for

der er masser andre ting, men gider egenlig ik diskutere politik da det ik siger mig en skid

Quote (JelleDK @ May 14 2011 09:20pm)
Hvad så med de folk, som tænder på voldtægt ? De synes vel at det de gør burde være lovligt og noget andet skulle være ulovligt..
Hvis du har et problem med den danske lovgivning omkring rygning, så tag til Amsterdam..

folk som tænder på voldtægt og små børn skulle smides ind til en flok store bøsse negere på steroider der kunne kneppe dem sønder og sammen til de faldt døde om

jeg har det fint i danmark, selvom det ulovligt bor jeg 150 meter fra 50 boder, så jeg pøves ik flytte nogen steder, regeringen skal bare vågne lidt op og stoppe deres idiotiske tænkning

This post was edited by lulzz on May 14 2011 03:31pm
Member
May 14 2011 03:30pm
ups double post

This post was edited by lulzz on May 14 2011 03:31pm
Member
May 14 2011 06:21pm
Quote (lulzz @ 14 May 2011 23:25)
stoppe med at være så flink ved alle de latterlige perkere der kommer og forpester landet mens de griner højlydt, stoppe ulands bistand og shit som det

jeg ville gøre hash lovligt da alle folk der ryger ville gøre det aligevel, det er kæmp resurse spild, alt det tid de bruger derpå og frek.s på staden ville jeg sætte ind på vesterbro og bekæmpe det show de har gang i der istedet for

der er masser andre ting, men gider egenlig ik diskutere politik da det ik siger mig en skid

Hvad mener du med at være "flink"? Jeg er enig i, at man ikke skal smide penge efter folk som ikke gider arbejde selv, men det gælder ikke kun for "perkere", som du så fint omtaler dem. Men ulandsbistand? Ved du overhovedet, hvad det er?
Member
Gold: 655.43
May 14 2011 08:46pm
Quote (lulzz @ May 14 2011 10:25pm)
folk som tænder på voldtægt og små børn skulle smides ind til en flok store bøsse negere på steroider der kunne kneppe dem sønder og sammen til de faldt døde om

jeg har det fint i danmark, selvom det ulovligt bor jeg 150 meter fra 50 boder, så jeg pøves ik flytte nogen steder, regeringen skal bare vågne lidt op og stoppe deres idiotiske tænkning

Men det du siger er at alt hvad du synes skulle være lovligt, det skal være lovligt.. Men der er mange som har det ligesom dig..
Folk som tænder på voldtægt og små børn vil jo også godt have at det er lovligt, men bare fordi at nogle synes noget skal være lovligt, kan det være det ikke er en god ide at det er lovligt..
Storforbrydere synes vel også det skulle være lovligt at måtte stjæle med arme og ben..
1/3 af Danmarks befolkning har prøvet at ryge hash, hver sjette ryger mindst en gang om måneden, gør det lovligt og hele Danmark bliver en stor hashtåge.. Om du så bor i en bod, så vil du stadig have de danske regler går efter dit hoved, men der er over 6 millioner i Danmark, alle med hver deres mening..
Det skal så lige siges, at jeg selv er hash ryger, men synes ikke det burde gøres lovligt på nogen måde..
Member
May 15 2011 02:58am
Quote (JelleDK @ 15 May 2011 04:46)

Det skal så lige siges, at jeg selv er hash ryger, men synes ikke det burde gøres lovligt på nogen måde..

Spøjst - jeg står i den direkte modsatte situation. Jeg ryger ikke selv, men synes en legalisering kunne være en spændende måde - både rent økonomisk, men også set med internationale briller - at reformere det lille land Danmark. Der må ganske givet ske noget i bandemiljøet, når der pludselig ikke er en enorm forespørgsel til dem.

Men at en legalisering ebber ud i én stor hashtåge? Det tvivler jeg nu på.
Member
Gold: 3,135.00
May 15 2011 03:19am
Jeg må også erklære mig uenig.
Jeg går også ind for legalisering af hash - ud fra coffeashop modellen.

Det vil være nemmere at have kontrol, du vil tjene penge på det fra statens side.
Dette vil også fjerne en stor del af det kriminelle marked, da du her har en kvalitets "sikring" og fuldt ud lovligt:)
Member
May 15 2011 05:30am
Quote (Raavigc @ May 15 2011 09:19am)
Jeg må også erklære mig uenig.
Jeg går også ind for legalisering af hash - ud fra coffeashop modellen.

Det vil være nemmere at have kontrol, du vil tjene penge på det fra statens side.
Dette vil også fjerne en stor del af det kriminelle marked, da du her har en kvalitets "sikring" og fuldt ud lovligt:)

præcis, de folk som ryger ville gøre det aligevel, det ville give penge i statskassen og stoppe en masse bande kriminalitet

og hvis det blev lovligt ville alt det propaganda måske stoppe og man kunne give noget ordenligt information omkring emnet og hjælpe folk bedre

+ det os har lægeligt potentiale som kunne bruges hvis det en dag kom så langt

hvor mange penge og resurser tror i de bruger på frek.s hash ? det jo helt latterligt, vi snakker mange milliarder om året. spildte penge

Quote (JelleDK @ May 15 2011 02:46am)
Men det du siger er at alt hvad du synes skulle være lovligt, det skal være lovligt.. Men der er mange som har det ligesom dig..
Folk som tænder på voldtægt og små børn vil jo også godt have at det er lovligt, men bare fordi at nogle synes noget skal være lovligt, kan det være det ikke er en god ide at det er lovligt..
Storforbrydere synes vel også det skulle være lovligt at måtte stjæle med arme og ben..
1/3 af Danmarks befolkning har prøvet at ryge hash, hver sjette ryger mindst en gang om måneden, gør det lovligt og hele Danmark bliver en stor hashtåge.. Om du så bor i en bod, så vil du stadig have de danske regler går efter dit hoved, men der er over 6 millioner i Danmark, alle med hver deres mening..

lol, jeg snakker om at ryge en fed i fred og måske bruge de danske resurse lidt smartere, ikke om at voldtægtsforbrydere eller pedofile skal have ret til det de gør fordi de selv syntes det iorden

og tror du selv det ville ende i en hashtåge hvis det blev lovligt ? folk ryget sku da aligevel, der ryger 50-100 kilo over grænsen hver dag aligevel, der er ik meget der ville ændre sig udover flere penge i stats kassen, mindre kriminalitet og måske noget ordenligt rådgivning på området

det skal jo ik være lovligt for en 10 årig at købe sig en fed, der skal self være nogle ordenlige rammer omkring det

prøv at tænk på alle de pansere der skal have løn og alt der papir arbejde osv osv når de frek.s stormer staden og står derinde i fler timer, og hvad får de ud af det ? ik en skid

den tid kunne de have brugt fornuftigt på vesterbro med alle de forpulede junkier og negere der forpester stedet fuldstændig, smider kanyler på gaden og sidder og fixer på hvert gadehjørne, men nej da, storm da staden hvor folk passer sig selv

sprut og smøger er mere skadeligt end hash, og aligevel er det lige omvendt på lovgivnings området, har jeg os altid undret mig over, man må drikke sig selv ihjel samtidig med man ryger 80 smøger om dagen, men en ufarlig joint ? nej for satan da !

This post was edited by lulzz on May 15 2011 05:35am
Member
May 15 2011 07:08am
Quote (lulzz @ 15 May 2011 13:30)

sprut og smøger er mere skadeligt end hash, og aligevel er det lige omvendt på lovgivnings området, har jeg os altid undret mig over, man må drikke sig selv ihjel samtidig med man ryger 80 smøger om dagen, men en ufarlig joint ? nej for satan da !

At tage en spiller i bussen er også helt ufarligt, men det er ikke en begrundelse for at legalisere det.

Du har stadig ikke svaret på, hvorfor du vil afskaffe ulandsbistanden.

Go Back To Dansk Topic List
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll