Quote (Raavigc @ May 15 2011 09:19am)
Jeg må også erklære mig uenig.
Jeg går også ind for legalisering af hash - ud fra coffeashop modellen.
Det vil være nemmere at have kontrol, du vil tjene penge på det fra statens side.
Dette vil også fjerne en stor del af det kriminelle marked, da du her har en kvalitets "sikring" og fuldt ud lovligt:)
præcis, de folk som ryger ville gøre det aligevel, det ville give penge i statskassen og stoppe en masse bande kriminalitet
og hvis det blev lovligt ville alt det propaganda måske stoppe og man kunne give noget ordenligt information omkring emnet og hjælpe folk bedre
+ det os har lægeligt potentiale som kunne bruges hvis det en dag kom så langt
hvor mange penge og resurser tror i de bruger på frek.s hash ? det jo helt latterligt, vi snakker mange milliarder om året. spildte penge
Quote (JelleDK @ May 15 2011 02:46am)
Men det du siger er at alt hvad du synes skulle være lovligt, det skal være lovligt.. Men der er mange som har det ligesom dig..
Folk som tænder på voldtægt og små børn vil jo også godt have at det er lovligt, men bare fordi at nogle synes noget skal være lovligt, kan det være det ikke er en god ide at det er lovligt..
Storforbrydere synes vel også det skulle være lovligt at måtte stjæle med arme og ben..
1/3 af Danmarks befolkning har prøvet at ryge hash, hver sjette ryger mindst en gang om måneden, gør det lovligt og hele Danmark bliver en stor hashtåge.. Om du så bor i en bod, så vil du stadig have de danske regler går efter dit hoved, men der er over 6 millioner i Danmark, alle med hver deres mening..
Det skal så lige siges, at jeg selv er hash ryger, men synes ikke det burde gøres lovligt på nogen måde..
lol, jeg snakker om at ryge en fed i fred og måske bruge de danske resurse lidt smartere, ikke om at voldtægtsforbrydere eller pedofile skal have ret til det de gør fordi de selv syntes det iorden
og tror du selv det ville ende i en hashtåge hvis det blev lovligt ? folk ryget sku da aligevel, der ryger 50-100 kilo over grænsen hver dag aligevel, der er ik meget der ville ændre sig udover flere penge i stats kassen, mindre kriminalitet og måske noget ordenligt rådgivning på området
det skal jo ik være lovligt for en 10 årig at købe sig en fed, der skal self være nogle ordenlige rammer omkring det
prøv at tænk på alle de pansere der skal have løn og alt der papir arbejde osv osv når de frek.s stormer staden og står derinde i fler timer, og hvad får de ud af det ? ik en skid
den tid kunne de have brugt fornuftigt på vesterbro med alle de forpulede junkier og negere der forpester stedet fuldstændig, smider kanyler på gaden og sidder og fixer på hvert gadehjørne, men nej da, storm da staden hvor folk passer sig selv
sprut og smøger er mere skadeligt end hash, og aligevel er det lige omvendt på lovgivnings området, har jeg os altid undret mig over, man må drikke sig selv ihjel samtidig med man ryger 80 smøger om dagen, men en ufarlig joint ? nej for satan da !
This post was edited by lulzz on May 15 2011 05:35am