d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bloddonor
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,745.83
May 11 2011 02:36pm
Quote (Monze @ May 11 2011 06:56pm)
Det er altså ikke småting jeg fokuserer på. Altså en der har røget lidt i sine unge år eller lignende er jeg da fint nok med på at donere mine organer til. Men har du røget 80 om dagen igennem 10 år og nu hvor det er gået galt så har du selvfølgelig ikke røget i 1 år jamen så synes jeg ikke det er fortjent at han får dem.

Ekstreme rygere/narkovrag/alkoholikere der kun har været clean i en relativ kort periode pga. deres tilstand (ikke personligt valg) kan skyde en hvid pil efter mine organer. Kald mig bare kynisk men det er sådan jeg har det..

okey det lød bare lidt sådan :)

kan godt forstå at i gør som i gør, etc ik nogle junkier og andre scumbags for der vil altid være værdige folk der mangler den slags, men ville nok ik lige skære den ned til smøger eller sådan medmindre de har røget 80 gennem 30 år som du selv siger

hvis mine lunger en gang fuckede up og en mand der aldrig havde røget noget som helst fik dem istedet for mig ville jeg sku heller ik bære den af med det. jeg har selv valgt og ryge, men hey, jeg har sku nok haft et lidt sjovere liv end ham :)
Member
Gold: 2.00
May 11 2011 03:01pm
@lulzz ur msg box seems always be full, tell me game or a way to contact u pls!
Member
Gold: 10.75
May 11 2011 03:32pm
Hvis folk ville give deres organer til alle mulige, som har gjort noget som er 100 procent selvforskyldt ville folk jo også være mere ligeglad omkring hvad de gør/gjorde.
De kan tænke, ''arj, jeg får sku bare organer af en som lige er krasset af''.

Niks biks, sut mig.
Member
Gold: 138.00
May 11 2011 03:58pm
Quote (Sunshines @ 11 May 2011 23:32)
Hvis folk ville give deres organer til alle mulige, som har gjort noget som er 100 procent selvforskyldt ville folk jo også være mere ligeglad omkring hvad de gør/gjorde.
De kan tænke, ''arj, jeg får sku bare organer af en som lige er krasset af''.

Niks biks, sut mig.

Jeg trækker det lange strå og vælger at lade være ;)
Dog er jeg enig med dig :)
Member
Gold: 655.43
May 11 2011 04:47pm
Quote (Samir_Slayer @ May 11 2011 09:19pm)
Det lyder seriøst bare som om at du har ondt i røven over, at de kunne leve længere og at du ikke kunne, og derfor vil give dem en lærestreg. Tror du ikke at folk, når de havde nået det punk hvor at de er ved at dø pga. deres dårlige vaner, ville ændre sig? Selvom de ikke gjorde, så er det din fortjeneste for hver dag at de lever og tjener samfundet, hvilket også i sidste ende ville hjælpe dine pårørende.

Jeg har ikke ondt i røven over de lever længere end mig.. Jeg nyder mit liv, de nyder vel deres.. Men hvis de vælger at fucke deres krop op, så gider jeg ikke at være med til de lever længere.. Giver heller ikke penge til hjemløse og tiggere, som man kan se på bare skal have til deres næste fix..
Men dem som man kan se ikke er helt fuckede på stoffer eller alkohol, men prøver at have et normal liv og måske ikke selv har valgt at bo på gaden, de får da lidt mønter..
Det er mit valg hvem der skal have noget og ikke skal have noget.. Om det så betyder at jeg har ondt i røven, så må det betyde det..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll