Quote (Samir_Slayer @ May 11 2011 09:19pm)
Det lyder seriøst bare som om at du har ondt i røven over, at de kunne leve længere og at du ikke kunne, og derfor vil give dem en lærestreg. Tror du ikke at folk, når de havde nået det punk hvor at de er ved at dø pga. deres dårlige vaner, ville ændre sig? Selvom de ikke gjorde, så er det din fortjeneste for hver dag at de lever og tjener samfundet, hvilket også i sidste ende ville hjælpe dine pårørende.
Jeg har ikke ondt i røven over de lever længere end mig.. Jeg nyder mit liv, de nyder vel deres.. Men hvis de vælger at fucke deres krop op, så gider jeg ikke at være med til de lever længere.. Giver heller ikke penge til hjemløse og tiggere, som man kan se på bare skal have til deres næste fix..
Men dem som man kan se ikke er helt fuckede på stoffer eller alkohol, men prøver at have et normal liv og måske ikke selv har valgt at bo på gaden, de får da lidt mønter..
Det er mit valg hvem der skal have noget og ikke skal have noget.. Om det så betyder at jeg har ondt i røven, så må det betyde det..