d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Kan Ikke Finde Mine Shorts
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,454.00
Apr 27 2011 02:48pm
Quote (berens @ 27 Apr 2011 13:40)
Man kan da sagtens blive afhænging af det?!

Forkert

Quote (waw @ 26 Apr 2011 15:29)
så lad dog vær med at ryge så meget hash din junkie

Hva' er det for noget at sige?
Member
Gold: 2.00
Apr 27 2011 04:07pm
Quote (lulzz @ Apr 27 2011 08:57pm)
ja, folk skulle skamme sig over de kan sidde og lukke så meget lort ud om noget de ved så lidt om

magen til flok google heroes skal man lede længe efter, de få tosser der har fundet ud af søgefunktionen på google tror de kan komme med enhver quote og have ret uden den mindste anelse eller erfaring om hva faen de snakker om

Det er jo bare påstand mod påstand du har stadig ikke linket til noget som kan fortælle mig hvad for et stof i hashen der gør en afhænging. Og at du kalder mig en google hero efter du beder mig om at google viser jo bare hvor debil du er.
Member
Gold: 0.00
Warn: 40%
Apr 27 2011 04:08pm
Quote (crazysmoker92 @ 26 Apr 2011 18:51)
ryger ikke så meget hash mere? vil du være med til fodbold, tror jeg bedre end dig, vi kan os slås det tror jeg os jeg bedre end dig til. giga e-pen du har :)

Åhhh HÅRD FYR!!!!, sker der gangster!

Quote (xz-master @ 27 Apr 2011 22:48)
Forkert

Hva' er det for noget at sige?

man kan sgu da sagtens blive afhængig af det, flere af mine venner er afhængige så det var da den værste omgang lort jeg længe har set.

E: - det blandt andet pga. stoffet dopamin der gør dig afhængig, dopamin er det stof i hjernen der bliver udløst når du føler velbehag, kroppen søger efter stoffet efterfølgende og derfor kan der opstå afhængighed.
til alle dem der nu ryger så meget, så burde i da også have oplevet at hvis i ikke har røget i nogle dage så begynder i at kold-svede og vågne om natte, eller oplever spiseforstyrrelser, jeg har selv oplevet dette, og hvis det ikke er afhængighed så vil jeg meget gerne spørge professorerne herinde, hvad det så er?.

I claimer allesammen i suger pisse meget, men i sidder sikkert bare der hjemme foran skærmen og føler jer pisse seje. Så lad nu være med at sid og spil så skide sej. -.-
I har sikkert et møg vildt krimi liv, jeg tror på jer! 100%

This post was edited by Sometimes on Apr 27 2011 04:22pm
Member
Apr 27 2011 04:18pm
Quote (Sometimes @ Apr 28 2011 12:08am)
Åhhh HÅRD FYR!!!!, sker der gangster!

man kan sgu da sagtens blive afhængig af det, flere af mine venner er afhængige så det var da den værste omgang lort jeg længe har set.
I claimer allesammen i suger pisse meget, men i sidder sikkert bare der hjemme foran skærmen og føler jer pisse seje. Så lad nu være med at sid og spil så skide sej. -.-
I har sikkert et møg vildt krimi liv, jeg tror på jer! 100%

Psykisk afhængighed er det eneste, man kan få fra hash. Der er muligvis fysiske bivirkninger, men det betyder ikke, at man er afhængig.

This post was edited by Molle_fkk on Apr 27 2011 04:18pm
Member
Apr 27 2011 04:22pm
Quote (Molle_fkk @ 28 Apr 2011 00:18)
Psykisk afhængighed er det eneste, man kan få fra hash. Der er muligvis fysiske bivirkninger, men det betyder ikke, at man er afhængig.

men er det så ikke stadig en afhængighed molle?, som du kan se har jeg ændret i teksten og lige præcist skrevet det angående psykisk afhængighed, hvilket jo faktisk er det værste.
og man kan jo så diskutere hvorledes det egentlig er en psykisk eller fysisk afhængighed hvis man skal bruge hash til at udløse stoffet i hjernen.

E: alle stoffer gør dig jo stort set psykisk afhængige det jo lige præcis det pointen med stoffer er...

This post was edited by Sometimes on Apr 27 2011 04:25pm
Member
Apr 27 2011 04:29pm
Quote (Sometimes @ Apr 28 2011 12:22am)
men er det så ikke stadig en afhængighed molle?, som du kan se har jeg ændret i teksten og lige præcist skrevet det angående psykisk afhængighed, hvilket jo faktisk er det værste.
og man kan jo så diskutere hvorledes det egentlig er en psykisk eller fysisk afhængighed hvis man skal bruge hash til at udløse stoffet i hjernen.

E: alle stoffer gør dig jo stort set psykisk afhængige det jo lige præcis det pointen med stoffer er...

Jo, det har du ret i det er. Havde vist ikke læst din post helt grundigt :p My bad.

Men jo, psykisk afhængighed er skam slemt, men uden tvivl ikke lige så svært at stoppe som en fysisk. Med nogle stoffer begynder din krop jo rent faktisk at have brug for dem for at du kan fungere.
Member
Apr 27 2011 04:31pm
Quote (Molle_fkk @ 28 Apr 2011 00:29)
Jo, det har du ret i det er. Havde vist ikke læst din post helt grundigt :p My bad.

Men jo, psykisk afhængighed er skam slemt, men uden tvivl ikke lige så svært at stoppe som en fysisk. Med nogle stoffer begynder din krop jo rent faktisk at have brug for dem for at du kan fungere.

hehe nej var også først færdig med det efter du havde skrevet ^^, men vi er i bund og grund enige :D
Member
Gold: 7,745.83
Apr 27 2011 04:36pm
Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 10:07pm)
Det er jo bare påstand mod påstand du har stadig ikke linket til noget som kan fortælle mig hvad for et stof i hashen der gør en afhænging. Og at du kalder mig en google hero efter du beder mig om at google viser jo bare hvor debil du er.

jeg ved hvad jeg snakker om allerede før jeg søgte på google, har selv oplevet det på min egen krop, udover jeg har haft nok 30-40 foredrag om diverse stoffer og hvad jeg har kunne læse mig til på nettet og andre steder, hvorimod du ik ved hva fuck du snakker om, det du kommer med fra google modsiger sig selv, så prøvede du igen, og mislykkede igen da der stod lige nedenunder at man får fysiske bivirkninger af at være afhængig, det 3 link jeg kom med sagde osse det samme, du aner intet om det, 3 sider som apoteket / ssp / erowid siger præcis det samme, som jeg sagde til dig, du finder ik en bare smule pålidelig kilde med info som ik siger at man får svedeture og søvnbesvær aka fysiske bivirkninger, og havde jeg ret eller ej ?

fatter du det snart ? eller skal jeg helt ned på børnehave niveau for dig

du har ik prøvet det selv, du kender åbenbart ik nogen der har prøvet det så du er nok ik så meget inde i miljøet, du kan ik finde noget på nettet som bakker om omkring dit argument, hvor meget skal der til før du fatter at du er galt på den ?

Quote (Molle_fkk @ Apr 27 2011 10:18pm)

hvis de fysiske bivirkninger ik kommer fordi man er blevet afhængig, hva kommer det så af ? :blink:

har du røget meget gennem 5-10 år og prøvet at stoppe ? nej, så luk røven med jeres pis når i ik aner en skid

ufatteligt

This post was edited by lulzz on Apr 27 2011 05:03pm
Member
Apr 27 2011 05:27pm
Quote (lulzz @ Apr 28 2011 12:36am)
jeg ved hvad jeg snakker om allerede før jeg søgte på google, har selv oplevet det på min egen krop, udover jeg har haft nok 30-40 foredrag om diverse stoffer og hvad jeg har kunne læse mig til på nettet og andre steder, hvorimod du ik ved hva fuck du snakker om, det du kommer med fra google modsiger sig selv, så prøvede du igen, og mislykkede igen da der stod lige nedenunder at man får fysiske bivirkninger af at være afhængig, det 3 link jeg kom med sagde osse det samme, du aner intet om det, 3 sider som apoteket / ssp / erowid siger præcis det samme, som jeg sagde til dig, du finder ik en bare smule pålidelig kilde med info som ik siger at man får svedeture og søvnbesvær aka fysiske bivirkninger, og havde jeg ret eller ej ?

fatter du det snart ? eller skal jeg helt ned på børnehave niveau for dig

du har ik prøvet det selv, du kender åbenbart ik nogen der har prøvet det så du er nok ik så meget inde i miljøet, du kan ik finde noget på nettet som bakker om omkring dit argument, hvor meget skal der til før du fatter at du er galt på den ?

hvis de fysiske bivirkninger ik kommer fordi man er blevet afhængig, hva kommer det så af ? :blink:

har du røget meget gennem 5-10 år og prøvet at stoppe ? nej, så luk røven med jeres pis når i ik aner en skid

ufatteligt

Du argumentere jo allerede på børnehave nivea du kan jo ikke skrive en eneste reply uden at folk skal svines til. Reportet for flame igen. Hvis du virkelig får en fysik afhænginghed så må du vel også vide hvad i stoffet der giver det, men det kan du stadig ikke svare på.
Member
Gold: 7,745.83
Apr 27 2011 05:29pm
her er noget samlet info fra dansk cannabis forum + psychedelia + erowid + center for rusmiddel forskning hvori der sjovt nok står dette

Ved længerevarende dagligt forbrug, især det tunge forbrug, hvor der ryges fra morgen til aften, opbygger hjernen tolerans (resistens) mod THC'en. Dette vil ved brat rygestop give en række abstinenssymptomer: irritabilitet, søvnbesvær, tankemylder, svedeture - altså mange af de samme som man oplever ved alkohol, sovemedicin og morfin. Dog er forekommer hash-abstinenser med en væsentlig mindre styrke!). Abstinenser indtræder 24 timer efter rygestop og varer 10 dage (hvor der er flest abstinenssymptomer), måske længere hvis misbruget har været meget alvorligt. Se bl.a. Peter Ege: Enkelt er det jo ikke, STOF nr. 7, sommer 2006, Center for Rusmiddelforskning.

http://www.cannabismyter.dk/cm/cannabismyter.php

men i vil vel stadig nægte right ?

Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 11:27pm)
Du argumentere jo allerede på børnehave nivea du kan jo ikke skrive en eneste reply uden at folk skal svines til. Reportet for flame igen. Hvis du virkelig får en fysik afhænginghed så må du vel også vide hvad i stoffet der giver det, men det kan du stadig ikke svare på.

det er svært at sige tingene på en pæn måde når folk er så uintelligente og ik kan modtage et stykke simpelt information uden de skal sidde og spille klog på noget som man tydeligvist aner intet om eller har haft noget at gøre med før

This post was edited by lulzz on Apr 27 2011 05:34pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll