Quote (dawnofdead @ Apr 27 2011 10:07pm)
Det er jo bare påstand mod påstand du har stadig ikke linket til noget som kan fortælle mig hvad for et stof i hashen der gør en afhænging. Og at du kalder mig en google hero efter du beder mig om at google viser jo bare hvor debil du er.
jeg ved hvad jeg snakker om allerede før jeg søgte på google, har selv oplevet det på min egen krop, udover jeg har haft nok 30-40 foredrag om diverse stoffer og hvad jeg har kunne læse mig til på nettet og andre steder, hvorimod du ik ved hva fuck du snakker om, det du kommer med fra google modsiger sig selv, så prøvede du igen, og mislykkede igen da der stod lige nedenunder at man får fysiske bivirkninger af at være afhængig, det 3 link jeg kom med sagde osse det samme, du aner intet om det, 3 sider som apoteket / ssp / erowid siger præcis det samme, som jeg sagde til dig, du finder ik en bare smule pålidelig kilde med info som ik siger at man får svedeture og søvnbesvær aka fysiske bivirkninger, og havde jeg ret eller ej ?
fatter du det snart ? eller skal jeg helt ned på børnehave niveau for dig
du har ik prøvet det selv, du kender åbenbart ik nogen der har prøvet det så du er nok ik så meget inde i miljøet, du kan ik finde noget på nettet som bakker om omkring dit argument, hvor meget skal der til før du fatter at du er galt på den ?
Quote (Molle_fkk @ Apr 27 2011 10:18pm)
Psykisk afhængighed er det eneste, man kan få fra hash. Der er muligvis fysiske bivirkninger, men det betyder ikke, at man er afhængig.
hvis de fysiske bivirkninger ik kommer fordi man er blevet afhængig, hva kommer det så af ?
har du røget meget gennem 5-10 år og prøvet at stoppe ? nej, så luk røven med jeres pis når i ik aner en skid
ufatteligt
This post was edited by lulzz on Apr 27 2011 05:03pm