Quote (Chestk @ 4 Apr 2011 16:06)
Undskyld mig - Det samme synes lige du skulle nærlæse så. Jeg flammer ikke ligesom ham. -Angreb mig, han sviner jo mig direkte > Citat " Seriøst fuck hvor er du bare en nar ! " Til Chestk. Som er en kæmpe idiot." -Hvad kalder du det?
Jeg har langt fra hængt ham ud, hvis han ikke var startet på det her latterlig diskultion offentligt - havde der aldrig været det her topic.
Danny forklare jo bare han at bryder sig om, at folk skal flame og vi skal holde den i PM. Hvordan kan du være uenig med det? - Du har selv lige skrevet det?
Jeg skriver på ingen måde at du har svinet ham til?, jeg skriver at din ven, Kingzize, går ud og gør det samme som Zwix gjorde ved at lave et topic omkring det?, og er på ingen måde uenig i at i burde holde den over PM, tværtimod ville jeg ønske din ven ikke lavede endnu et topic omkring samme emne, bare omvendt hvor det så er Zwix han vælger at hænge ud, nu havde i jo lige fået lukket det sidste af topicsne hvor Zwix skriver omkring dig. Hvor får du det egentlig fra, at jeg er uenig i at i burde skrive over PM? så vidt jeg kan se/huske har jeg tværtimod skrevet i burde holde den over PM, hvilket jeg også skrev i forgående topic.
- Hvis du havde læst det ordenligt kan du faktisk se jeg tager jeres begges parti, dog kan jeg godt forstår Zwix er sur, men derfor er der jo ingen grund til at hænge dig ud som han har gjort, kunne dog ikke huske han havde kaldt dig nar.
Men hvis du nu havde læst det ordenligt, kunne du jo se at jeg ikke skrev at det var dig der hængte ham ud/gjorde det samme som ham, men at det var din ven, Kingzize.
- Du burde læse hvad der bliver skrevet ordenligt inden du går ud og begynder at forklare hvad jeg har sagt og ikke har sagt
This post was edited by Sometimes on Apr 4 2011 08:16am