☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
Prev
1
3
4
5
6
7
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1706
Replies: 79
Track Topic
basssh
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold
:
279.00
#41
Mar 24 2011 06:16am
jeg er sku på hehe
pjuske1991
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#42
Mar 24 2011 07:39am
Quote (pjuske1991 @ 23 Mar 2011 22:04)
jeg kunne godt tænke mig at være med,
jeg kunne evt. være en sorc eller paladin,
hvad tid på dagen er reset ?
PIS !!! jeg må desværre melde fra, da jeg skal på arbejde til kl. 22 om aftenen
Chestk
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold
:
4,444.84
#43
Mar 24 2011 08:03am
Quote (pjuske1991 @ 24 Mar 2011 15:39)
PIS !!! jeg må desværre melde fra, da jeg skal på arbejde til kl. 22 om aftenen
I orden ven
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#44
Mar 24 2011 08:06am
Quote (Chestk @ 24 Mar 2011 15:03)
I orden ven
Mate fik du min PM omkring jeg havde kommet til at trykke forkert på min smartphone ?
jeg har nemlig 3-4 guildies der spiller Ladder og snakker om at spille denne sæson.
Chestk
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold
:
4,444.84
#45
Mar 24 2011 08:28am
Quote (ZwiX @ 24 Mar 2011 16:06)
Mate fik du min PM omkring jeg havde kommet til at trykke forkert på min smartphone ?
jeg har nemlig 3-4 guildies der spiller Ladder og snakker om at spille denne sæson.
Den fik jeg ikke
Du må meget gerne skrive det igen
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#46
Mar 24 2011 08:54am
Kunne du eventuelt fortælle mig om jeg fik pladsen på cold sorc
mafai
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold
:
0.00
#47
Mar 24 2011 11:53am
Quote (Chestk @ 23 Mar 2011 08:21)
Lyder lækkert
Jeg skal nok få updated Character Listen snart. Så folk ved helt præcist.
Mhmm. Hvis du ikke har nogen mikrofon, hvordan vil du så kommunikere over skype?
- Hvilken class vil du spille?
Jeg kan jo bare skrivel...
Men jeg vil have mig en sorc så jeg hopper fra.
Chestk
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold
:
4,444.84
#48
Mar 24 2011 12:59pm
Quote (Vinum @ 24 Mar 2011 16:54)
Kunne du eventuelt fortælle mig om jeg fik pladsen på cold sorc
Jo, som den sidste sorc - kan du godt
- Jeg tror faktisk allerede vi har samlet et awesome team.
Jeg laver de sidste updates i morgen tidligt.
Men kan sige at vi har Oak - Druid, Bo Barb, Summon Nec - så burde resten af holdet blive nemt at samle.
Sov godt allesammen!!
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#49
Mar 24 2011 02:07pm
Quote (Chestk @ Mar 24 2011 08:59pm)
Jo, som den sidste sorc - kan du godt
- Jeg tror faktisk allerede vi har samlet et awesome team.
Jeg laver de sidste updates i morgen tidligt.
Men kan sige at vi har Oak - Druid, Bo Barb, Summon Nec - så burde resten af holdet blive nemt at samle.
Sov godt allesammen!!
Lav en team list
Chestk
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold
:
4,444.84
#50
Mar 25 2011 02:20am
Her er listen så
Der kommer selvfølgelig en updatering mere - Der vil være reset Mandag d. 28 klokken 09:00 og fra 1-6timer frem
Cold – Sorceress -
Vinum
Fire – Sorceress -
Chestk
Bo – Babarian -
Fullmetalsilverback
Hammer – Paladin -
ePen
Zeal/Smite Paladin -
iMixed
Java – Amazon -
3Dimensional
Oak – Druid -
EkstranD
Summoner – Necromancer -
summerfun
This post was edited by Chestk on Mar 25 2011 02:43am
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact