d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset Team > Søger Deltagere
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold: 279.00
Mar 24 2011 06:16am
jeg er sku på hehe
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 24 2011 07:39am
Quote (pjuske1991 @ 23 Mar 2011 22:04)
jeg kunne godt tænke mig at være med,

jeg kunne evt. være en sorc eller paladin,

hvad tid på dagen er reset ?


PIS !!! jeg må desværre melde fra, da jeg skal på arbejde til kl. 22 om aftenen :(
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 24 2011 08:03am
Quote (pjuske1991 @ 24 Mar 2011 15:39)
PIS !!! jeg må desværre melde fra, da jeg skal på arbejde til kl. 22 om aftenen :(


I orden ven :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Mar 24 2011 08:06am
Quote (Chestk @ 24 Mar 2011 15:03)
I orden ven :)


Mate fik du min PM omkring jeg havde kommet til at trykke forkert på min smartphone ?

jeg har nemlig 3-4 guildies der spiller Ladder og snakker om at spille denne sæson.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 24 2011 08:28am
Quote (ZwiX @ 24 Mar 2011 16:06)
Mate fik du min PM omkring jeg havde kommet til at trykke forkert på min smartphone ?

jeg har nemlig 3-4 guildies der spiller Ladder og snakker om at spille denne sæson.


Den fik jeg ikke :) Du må meget gerne skrive det igen
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 24 2011 08:54am
Kunne du eventuelt fortælle mig om jeg fik pladsen på cold sorc :)
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Mar 24 2011 11:53am
Quote (Chestk @ 23 Mar 2011 08:21)
Lyder lækkert :) Jeg skal nok få updated Character Listen snart. Så folk ved helt præcist.



Mhmm. Hvis du ikke har nogen mikrofon, hvordan vil du så kommunikere over skype? :)

- Hvilken class vil du spille?


Jeg kan jo bare skrivel...
Men jeg vil have mig en sorc så jeg hopper fra.
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 24 2011 12:59pm
Quote (Vinum @ 24 Mar 2011 16:54)
Kunne du eventuelt fortælle mig om jeg fik pladsen på cold sorc :)


Jo, som den sidste sorc - kan du godt :)

- Jeg tror faktisk allerede vi har samlet et awesome team. :)

Jeg laver de sidste updates i morgen tidligt.


Men kan sige at vi har Oak - Druid, Bo Barb, Summon Nec - så burde resten af holdet blive nemt at samle. :)

Sov godt allesammen!! :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 24 2011 02:07pm
Quote (Chestk @ Mar 24 2011 08:59pm)
Jo, som den sidste sorc - kan du godt :)

- Jeg tror faktisk allerede vi har samlet et awesome team. :)

Jeg laver de sidste updates i morgen tidligt.


Men kan sige at vi har Oak - Druid, Bo Barb, Summon Nec - så burde resten af holdet blive nemt at samle. :)

Sov godt allesammen!! :D


Lav en team list :)
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 25 2011 02:20am
Her er listen så :) Der kommer selvfølgelig en updatering mere - Der vil være reset Mandag d. 28 klokken 09:00 og fra 1-6timer frem

Cold – Sorceress - Vinum

Fire – Sorceress -Chestk

Bo – Babarian -Fullmetalsilverback

Hammer – Paladin -ePen

Zeal/Smite Paladin - iMixed

Java – Amazon - 3Dimensional

Oak – Druid - EkstranD

Summoner – Necromancer - summerfun

This post was edited by Chestk on Mar 25 2011 02:43am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll