Quote (MuhaGodlike @ Mar 20 2011 03:12pm)
tror du har problemer med din attitude boy.
og tilsyneladende er det dig der har et problem med at forstå en tekst sammenhængen hvor der bliver brugt engelske ord i en dansk sætning. kmi.
Sawre me engrish no is wery god.
Har ingen problemer med min attitude, men du irriterer mig temmelig meget. Vi tager den lige igen, bare så jeg kan være sikker på du har haft mulighed for at læse hvad jeg mener inden jeg giver op og indser at du er komplet idiot.
1: Bots, dupe og maphack (ja, kan godt se der står hack, kom nu videre) er alle 3. parts programmer
2: Bots og duping ødelægger d2 for folk der spiller legit, da den store mængde ting, der bliver fundet sænker priserne meget.
3: Maphack er stadig et hack, men øger langt fra effektiviteten på ens mf runs i samme grad som en bot. Man skal stadig styre den manuelt, omend det går lidt stærkere med at finde de forskellige steder.
4: Maphack ødelægger altså ikke spillet for andre end den der bruger det, da han/hun kan blive banned.
Så læs det et par gange, indtil det går op for dig at jeg ikke har svært ved at forstå dine posts, og at jeg har ret.