d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Off Topic > Skal Bruge Noget Hjælp
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,525.26
Mar 19 2011 07:29pm
Quote (MuhaGodlike @ 20 Mar 2011 00:51)
well, så er det jo stadig et thirdparty program hvilket er lige så ulovligt som en bot er, fordi det også ødelægger spillet.
- end.

Sjovt du begynder at spille så hellig hvad angår 3rd party programmer nu, før der" brugte alle der bare havde lidt hjerne sådan et program", og nu lyder du åh så fornuftig, og siger det "ødelægger spillet". Kan du bestemme dig?
Kan vi blive enig om at alle 3rd party programmer er noget skidt og at dem der bruger det burde stoppe hurtigst muligt?

Hele det her spil var godt engang, nu er det kun pvp-delen der er sjov efter min mening fordi alt andet foregår med bots og hvis du finder noget er det intet værd fordi alt er duped og bottet 500 gange så meget som man kunne gøre uden, og derfor kan man uden disse ting intet sælge.
Member
Gold: 0.00
Mar 19 2011 07:48pm
Quote (Znuggle @ Mar 20 2011 02:29am)
Sjovt du begynder at spille så hellig hvad angår 3rd party programmer nu, før der" brugte alle der bare havde lidt hjerne sådan et program", og nu lyder du åh så fornuftig, og siger det "ødelægger spillet". Kan du bestemme dig?
Kan vi blive enig om at alle 3rd party programmer er noget skidt og at dem der bruger det burde stoppe hurtigst muligt?

Hele det her spil var godt engang, nu er det kun pvp-delen der er sjov efter min mening fordi alt andet foregår med bots og hvis du finder noget er det intet værd fordi alt er duped og bottet 500 gange så meget som man kunne gøre uden, og derfor kan man uden disse ting intet sælge.

Hvis du nu læste alle posts der var skrevet siden da, forstår du nok hvorfor der bliver skrevet sådan.
og nej det ikke hellighed, det true facts om at Molle ikke kunne forstå at MH også er et thirdparty program, hvilket jeg statede så selv Stevie Wonder kunne læse det.
Member
Gold: 7,525.26
Mar 19 2011 07:59pm
Quote (MuhaGodlike @ 20 Mar 2011 02:48)
Hvis du nu læste alle posts der var skrevet siden da, forstår du nok hvorfor der bliver skrevet sådan.
og nej det ikke hellighed, det true facts om at Molle ikke kunne forstå at MH også er et thirdparty program, hvilket jeg statede så selv Stevie Wonder kunne læse det.

Er sikker på han forstår hvad du mener. Han pointerer bare at effekten ikke er den samme som den bots skaber. Derfor er det stadig et 3rd party program, helt sikkert.
Member
Gold: 2.00
Mar 20 2011 05:42am
Quote (Znuggle @ Mar 20 2011 02:59am)
Er sikker på han forstår hvad du mener. Han pointerer bare at effekten ikke er den samme som den bots skaber. Derfor er det stadig et 3rd party program, helt sikkert.

:applaus:

Quote (MuhaGodlike @ Mar 20 2011 02:48am)

Jeg giver gratis timer i tekstforståelse, tror jeg lidt du har brug for.
Member
Mar 20 2011 08:12am
Quote (Molle_fkk @ Mar 20 2011 12:42pm)
:applaus:

Jeg giver gratis timer i tekstforståelse, tror jeg lidt du har brug for.

tror du har problemer med din attitude boy.
og tilsyneladende er det dig der har et problem med at forstå en tekst sammenhængen hvor der bliver brugt engelske ord i en dansk sætning. kmi.
Member
Mar 20 2011 08:48am
Quote (MuhaGodlike @ Mar 20 2011 03:12pm)
tror du har problemer med din attitude boy.
og tilsyneladende er det dig der har et problem med at forstå en tekst sammenhængen hvor der bliver brugt engelske ord i en dansk sætning. kmi.

Sawre me engrish no is wery god.

Har ingen problemer med min attitude, men du irriterer mig temmelig meget. Vi tager den lige igen, bare så jeg kan være sikker på du har haft mulighed for at læse hvad jeg mener inden jeg giver op og indser at du er komplet idiot.

1: Bots, dupe og maphack (ja, kan godt se der står hack, kom nu videre) er alle 3. parts programmer
2: Bots og duping ødelægger d2 for folk der spiller legit, da den store mængde ting, der bliver fundet sænker priserne meget.
3: Maphack er stadig et hack, men øger langt fra effektiviteten på ens mf runs i samme grad som en bot. Man skal stadig styre den manuelt, omend det går lidt stærkere med at finde de forskellige steder.
4: Maphack ødelægger altså ikke spillet for andre end den der bruger det, da han/hun kan blive banned.

Så læs det et par gange, indtil det går op for dig at jeg ikke har svært ved at forstå dine posts, og at jeg har ret.
Member
Mar 20 2011 11:55am
Quote (Molle_fkk @ Mar 20 2011 03:48pm)
Sawre me engrish no is wery god.

Har ingen problemer med min attitude, men du irriterer mig temmelig meget. Vi tager den lige igen, bare så jeg kan være sikker på du har haft mulighed for at læse hvad jeg mener inden jeg giver op og indser at du er komplet idiot.

1: Bots, dupe og maphack (ja, kan godt se der står hack, kom nu videre) er alle 3. parts programmer
2: Bots og duping ødelægger d2 for folk der spiller legit, da den store mængde ting, der bliver fundet sænker priserne meget.
3: Maphack er stadig et hack, men øger langt fra effektiviteten på ens mf runs i samme grad som en bot. Man skal stadig styre den manuelt, omend det går lidt stærkere med at finde de forskellige steder.
4: Maphack ødelægger altså ikke spillet for andre end den der bruger det, da han/hun kan blive banned.

Så læs det et par gange, indtil det går op for dig at jeg ikke har svært ved at forstå dine posts, og at jeg har ret.

disagree still.
det ødelægger stadig spillet, men dine posts har jo stadig intet med sagen at gøre. du blander dig uden videre, virkelig. :bouncy:
Member
Mar 20 2011 12:02pm
Quote (MuhaGodlike @ Mar 20 2011 06:55pm)
disagree still.
det ødelægger stadig spillet, men dine posts har jo stadig intet med sagen at gøre. du blander dig uden videre, virkelig.  :bouncy:

Og hvordan ødelægger det så spillet? Du bliver nødt til at argumentere for dine holdninger. Mine posts handler om det vi diskuterer, så kan ikke se hvordan det ikke har noget med sagen at gøre. Og det sidste er for latterligt til andet end denne kommentar.
Member
Warn: 20%
Mar 20 2011 01:28pm
Hej tøser.

Bots ødelægger spillet, fordi de i en fuldstændig umenneskelig manér og tidsramme kan skaffe enkelte personer ekstreme mængder ting, som ellers langt fra ville være muligt. Den generelle økonomi bliver således fuldstændig vendt på hovedet, når disse ting bliver byttet på lige fod med normalt anskaffede ting.

Maphack giver effekt i samme kategori, fordi man hurtigere end normalt kan finde fx Meph, men det er slet ikke på samme skala som bots. At sammenligne de to er nærmest grinagtigt. Maphack er hverken mere eller mindre et hack end bots, lige meget hvad navnet er.
Member
Mar 21 2011 02:45am
Quote (Molle_fkk @ Mar 20 2011 07:02pm)
Og hvordan ødelægger det så spillet? Du bliver nødt til at argumentere for dine holdninger. Mine posts handler om det vi diskuterer, så kan ikke se hvordan det ikke har noget med sagen at gøre. Og det sidste er for latterligt til andet end denne kommentar.

det ødelægger jo spillet, fordi du finder ting hurtigere, dvs' rush hurtigere, MF hurtigere, MH kan også være til nytte i duels, fordi du kan se modstanders hammer/traps/etc
ja jeg har brugt MH, derfor ved jeg det.
auto tele kan også indgå i MH, hvilket jo også er et hack.
derfor er maphack et hack som er lige så ulovligt som en bot, fordi begge dele ødelægger spillet.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll