d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,074
Joined: Jun 15 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 22 2010 01:51pm
jeg er frisk på at spille nu og til 24 tiden

lvl 30

skunkyboy
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 04:37pm
Quote (MrLennon @ Nov 21 2010 04:50pm)
Gu kan du ej, du skulle have været hos mig for over en time siden.. Hvor fanden bliver du af? Den her flæskesteg spiser sku da ikke sig selv..


Haha, wut? :rofl:
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Nov 24 2010 04:18am
jeg er ved at instalere det. så må tiden vise om det er mig . ^^
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 24 2010 07:05am
Quote (Bjerre @ 24 Nov 2010 11:18)
jeg er ved at instalere det. så må tiden vise om det er mig . ^^



du kan lave et custom game og spille mod easy bots, så du ikk bliver pwned og syntes det er kedeligt mod andre players i starten :)

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 27 2010 08:52am
jeg spiller lige pt hvem vil spille?

acc: mr lazydazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Dec 4 2010 05:04am
jeg gamer LoL lige pt, hvem vil være med =)?
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Dec 4 2010 05:10am
Quote (mmn91 @ Dec 4 2010 11:04am)
jeg gamer LoL lige pt, hvem vil være med =)?


Hvis jeg ikk' sad og gamede WoW, så havde jeg whoppet din ass, pewpew.
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Feb 27 2011 08:33pm
hvad er jeres levels ?
Member
Posts: 1,606
Joined: Oct 30 2008
Gold: 182.50
Feb 28 2011 03:00am
Quote (fckel252 @ Feb 28 2011 03:33am)
hvad er jeres levels ?


30 :P
Banned
Posts: 12,732
Joined: Oct 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 1 2011 12:10pm
Jeg er med på nogle games med folk her fra jsp. Er i øjeblikket level 19 (næsten 20) og de characters jeg spiller mest er: Akali, Kassadin, Cho'gath, Karthus og Malphite.

Btw, Karthus bruger jeg kun i 5v5.

Smid mig et PM hvis i vil spille ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll