☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> League Of Legends > Hvem Spiller?
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1612
Replies: 54
Track Topic
DonniBoySkunky
Member
Posts: 9,074
Joined: Jun 15 2010
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#41
Nov 22 2010 01:51pm
jeg er frisk på at spille nu og til 24 tiden
lvl 30
skunkyboy
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#42
Nov 23 2010 04:37pm
Quote (MrLennon @ Nov 21 2010 04:50pm)
Gu kan du ej, du skulle have været hos mig for over en time siden.. Hvor fanden bliver du af? Den her flæskesteg spiser sku da ikke sig selv..
Haha, wut?
Bjerre
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold
:
5,790.00
#43
Nov 24 2010 04:18am
jeg er ved at instalere det. så må tiden vise om det er mig . ^^
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#44
Nov 24 2010 07:05am
Quote (Bjerre @ 24 Nov 2010 11:18)
jeg er ved at instalere det. så må tiden vise om det er mig . ^^
du kan lave et custom game og spille mod easy bots, så du ikk bliver pwned og syntes det er kedeligt mod andre players i starten
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#45
Nov 27 2010 08:52am
jeg spiller lige pt hvem vil spille?
acc: mr lazydazy
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#46
Dec 4 2010 05:04am
jeg gamer LoL lige pt, hvem vil være med =)?
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#47
Dec 4 2010 05:10am
Quote (mmn91 @ Dec 4 2010 11:04am)
jeg gamer LoL lige pt, hvem vil være med =)?
Hvis jeg ikk' sad og gamede WoW, så havde jeg whoppet din ass, pewpew.
ZuP
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
0.00
#48
Feb 27 2011 08:33pm
hvad er jeres levels ?
laustdk
Member
Posts: 1,606
Joined: Oct 30 2008
Gold
:
182.50
#49
Feb 28 2011 03:00am
Quote (fckel252 @ Feb 28 2011 03:33am)
hvad er jeres levels ?
30
Mix
Banned
Posts: 12,732
Joined: Oct 25 2009
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#50
Mar 1 2011 12:10pm
Jeg er med på nogle games med folk her fra jsp. Er i øjeblikket level 19 (næsten 20) og de characters jeg spiller mest er: Akali, Kassadin, Cho'gath, Karthus og Malphite.
Btw, Karthus bruger jeg kun i 5v5.
Smid mig et PM hvis i vil spille
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact