d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladder Vikings – Session 2010
Prev13456757Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 253,169.00
Sep 22 2010 04:36am
Quote (Provo2100 @ 22 Sep 2010 12:28)
Split loots imo.

Hvis der dropper items, som en i gruppen kan bruge er det klart den person, som skal have det. På den måde får vi også et bedre team.

Har ikke selv brug for alt det der anyway, så jeg vil kun gå efter at improve "min" dr00ds eq for teamet.

- Baalruns imo.

- Jeg har selvfølgelig mulighed for net-speaking.

Hvad nu hvis der dropper en shako som den første på realm? Eller en anden meget eftersøgt item. Det er ret vigtigt at alle er instillede på at det er enten eller da der tit kan gå ged i den over sådan nogle småting.

Der er fordele og ulemper ved begge dele, men personligt virker free for all mest logisk for mit vedkommende. Den der får et godt drop har frihed til at disponere over den som han ønsker og kan vælge at styrke gruppen ved mindre værdifulde ting eller score kassen hvis han trækker loddet. Deler man alt profitten bliver gruppen sandsynligvis svag eftersom alle har en interesse i at få fg hvilket samtidig tager en masse tid at få tradet.

Bare mit synspunkt :)
Member
Gold: 21,201.00
Sep 22 2010 04:43am
Quote (Monze @ Sep 22 2010 11:36am)
Hvad nu hvis der dropper en shako som den første på realm? Eller en anden meget eftersøgt item. Det er ret vigtigt at alle er instillede på at det er enten eller da der tit kan gå ged i den over sådan nogle småting.

Der er fordele og ulemper ved begge dele, men personligt virker free for all mest logisk for mit vedkommende. Den der får et godt drop har frihed til at disponere over den som han ønsker og kan vælge at styrke gruppen ved mindre værdifulde ting eller score kassen hvis han trækker loddet. Deler man alt profitten bliver gruppen sandsynligvis svag eftersom alle har en interesse i at få fg hvilket samtidig tager en masse tid at få tradet.

Bare mit synspunkt :)

Jeg pænt kold overfor Shako osv... Som du siger er det enten eller, så må man bare sørge for at bringe de rigtige folk ind i gruppen, som ikke bare "stikker" af for en shako, HVIS man aftaler at det går det group support.
Synes tit at "first-to-pick" i grupper forvringer spillet hos de enkelte spillere, da de går mere efter at loote end at "spille" deres char ordentlig.

;)

Member
Gold: 2,417,629.50
Sep 22 2010 04:53am
Der er rigtig mange gode grunde til at dele og mange for ikke at dele, det er det vi skal finde ud af med tiden.

og der bliver en helt klar aftale på hvad reglerne bliver.
Member
Gold: 253,169.00
Sep 22 2010 04:57am
Quote (Provo2100 @ 22 Sep 2010 12:43)
Jeg pænt kold overfor Shako osv... Som du siger er det enten eller, så må man bare sørge for at bringe de rigtige folk ind i gruppen, som ikke bare "stikker" af for en shako, HVIS man aftaler at det går det group support.
Synes tit at "first-to-pick" i grupper forvringer spillet hos de enkelte spillere, da de går mere efter at loote end at "spille" deres char ordentlig.

;)

Helt klart det vil jeg godt give dig ret i. Alle vil stå tæt på bossen og risikerer at dø blot for at få noget loot. Sorcs er rimelig prisgivet i FFA loot. Ikke at det ikke kan lade sig gøre, men fx på hc er det en skrøbelig løsning. I sidste ende kommer det vel an på hvorfor man spiller - om man gør det for at levele eller for at skrabe fg sammen. Det kan bare være meget ødelæggende for en gruppe der fokuserer på leveling at have en "mf'er" med som stemmer for at sælge alt hvad der er godt og eftertragtet. E.g. første jah rune :)

Selv spiller jeg med folk jeg har kendt længe og som jeg ved jeg er på bølgelængde med så vi kan vurdere en item og blive enige om hvad vi gør med den.
Member
Sep 22 2010 05:08am
Havde slet ikke troet at det ville volde problemer ;S
havde slet ikke tænkt over det der loot, sidst jeg var til ladder reset var det med gode venner.
vi fandt alligevel ikke noget vildt godt.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 22 2010 05:21am
Quote (ZwiX @ Sep 22 2010 01:08pm)
Havde slet ikke troet at det ville volde problemer ;S
havde slet ikke tænkt over det der loot, sidst jeg var til ladder reset var det med gode venner.
vi fandt alligevel ikke noget vildt godt.

jeg har en irl m8 der kan spille barb hvis det er
Member
Gold: 0.00
Sep 22 2010 07:19am
Hey, jeg er klar med en Light/Fire/Cold soso hvis der er brug for flere.

Har tid til at spille 24/7.

Alder: 21

Navn: Musse

This post was edited by Musti99 on Sep 22 2010 07:21am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 22 2010 10:12am
har fundet cd keys og er igang med at installere det bliver det eneste spil jeg kommer til at spille så har kun lige mit liv at passe :)

men sæt mig på som zealer pala
Member
Gold: 21,201.00
Sep 22 2010 10:56am
Quote (Monze @ Sep 22 2010 11:57am)
Helt klart det vil jeg godt give dig ret i. Alle vil stå tæt på bossen og risikerer at dø blot for at få noget loot. Sorcs er rimelig prisgivet i FFA loot. Ikke at det ikke kan lade sig gøre, men fx på hc er det en skrøbelig løsning. I sidste ende kommer det vel an på hvorfor man spiller - om man gør det for at levele eller for at skrabe fg sammen. Det kan bare være meget ødelæggende for en gruppe der fokuserer på leveling at have en "mf'er" med som stemmer for at sælge alt hvad der er godt og eftertragtet. E.g. første jah rune :)

Selv spiller jeg med folk jeg har kendt længe og som jeg ved jeg er på bølgelængde med så vi kan vurdere en item og blive enige om hvad vi gør med den.

Lyder som om vi deler lidt det samme syn på tingene :)

Plejer også at spille med nogle venner og vi er sgu ligeglade med drops, fgs er jo alligevel så nemt at skrabe sammen, så der giver vi bare loots til dem, som har mest brug for det.

Personligt er jeg ikke en af dem, som er "liderlig" efter at loote, da jeg bare trader til det jeg skal bruge via jsp anyway :)

- Sidste ladder season, donatede jeg for lidt over 4k fg til en mate, som lige skulle igang, så han kunne få en nogenlunde pvp char til vores team.
- Donatede selvfølgelig også en masse små beløb rundt omkring aka 100-1k fg til diverse andre venner, alt efter hva de skulle bruge osv... Og jeg ved det også gælder omvendt, det er nok også en af grundene til at jeg helst ser at vi styker gruppen, frem for vores egen fg bank.

/Provo :)
Member
Sep 22 2010 11:00am
Quote (Musti99 @ 22 Sep 2010 15:19)
Hey, jeg er klar med en Light/Fire/Cold soso hvis der er brug for flere.

Har tid til at spille 24/7.

Alder: 21

Navn: Musse

Hej Musti99, vi tager ikke lige flere sorc's ind lige nu

Quote (Blazer14 @ 22 Sep 2010 18:12)
har fundet cd keys og er igang med at installere det bliver det eneste spil jeg kommer til at spille så har kun lige mit liv at passe :)

men sæt mig på som zealer pala

Du er skrevet på:

ZwiX: Lightning Sorc (Ronnie)
donniboyskunky: Fire Sorc (Mikkel)
Slave: Javazon (Rune)
FamousDK: Blizzard Sorc (Mike)
Blazer14: Zealer (Timmi)

This post was edited by ZwiX on Sep 22 2010 11:02am
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456757Next
Add Reply New Topic New Poll