Quote (Monze @ Sep 22 2010 11:57am)
Helt klart det vil jeg godt give dig ret i. Alle vil stå tæt på bossen og risikerer at dø blot for at få noget loot. Sorcs er rimelig prisgivet i FFA loot. Ikke at det ikke kan lade sig gøre, men fx på hc er det en skrøbelig løsning. I sidste ende kommer det vel an på hvorfor man spiller - om man gør det for at levele eller for at skrabe fg sammen. Det kan bare være meget ødelæggende for en gruppe der fokuserer på leveling at have en "mf'er" med som stemmer for at sælge alt hvad der er godt og eftertragtet. E.g. første jah rune

Selv spiller jeg med folk jeg har kendt længe og som jeg ved jeg er på bølgelængde med så vi kan vurdere en item og blive enige om hvad vi gør med den.
Lyder som om vi deler lidt det samme syn på tingene

Plejer også at spille med nogle venner og vi er sgu ligeglade med drops, fgs er jo alligevel så nemt at skrabe sammen, så der giver vi bare loots til dem, som har mest brug for det.
Personligt er jeg ikke en af dem, som er "liderlig" efter at loote, da jeg bare trader til det jeg skal bruge via jsp anyway

- Sidste ladder season, donatede jeg for lidt over 4k fg til en mate, som lige skulle igang, så han kunne få en nogenlunde pvp char til vores team.
- Donatede selvfølgelig også en masse små beløb rundt omkring aka 100-1k fg til diverse andre venner, alt efter hva de skulle bruge osv... Og jeg ved det også gælder omvendt, det er nok også en af grundene til at jeg helst ser at vi styker gruppen, frem for vores egen fg bank.
/Provo