hahaha godt og komme hjem efter en god sejr til FCK og især når man gætter resultat på forhånd

Synd at BIF har så sølle fans, de er ikk til en skid og når de endelig viste sig lidt frem, træk de sig hurtigt igen... til grin rent ud sagt, især når man så senere på aftenen løber ind i nogle af dem og de kan genkende en(jeg sidder tæt på hjørnet til deres fans og holder mig aldrig tilbage når der skal hånes) alligevel træk de sig, efter at de satte det ret grundigt fast at de ville give mig tæsk efter kampen

...
Til alle danske hooligans(også fck's) "Hvis man ligger op til slåskamp og fremhæver sig selv som den farligeste mand på jorden, så skal man sgu også være klar til at modtage" ... så sørgeligt at se de videoklip af de hooligans, som når de mødes 2 grupper, at de så tager et skridt frem og 2 tilbage, enten så slås man eller også går man hjem.
Til sidst skal det lige siges jeg ikke selv er en hooligan, men hvis man ligger op til et slagsmål og fremprovokere mig, så trækker jeg mig aldrig.

Før der er nogle som gerne vil spille smarte foran skærmen med "lad os mødes, jeg tæsker dig" osv... Så vil jeg lige sige at den slags har jeg opgivet efter jeg har været dum nok til at tro folk virkelig gad og dukke op to gange før. Blev slemt skuffet og spildte min tid

- Alle har ret til og holde med det hold de nu engang holder med, men når der er kamp imellem to rivaler, må man også forvente en mini "krig" på tribunerne