Quote (Red_dot @ Aug 10 2010 06:01pm)
Gal nogle sure nogle i er allesammen, tænk i stadig hænger jer i den gamle diskusion

Men der skal være plads til alle! Lyder nok lidt hippi agtig men sådan er det nu engang..
Jeg vil give sunshines ret, jeg har også mødt flere som fortryder de har taget en håndværker uddannelse.
Hvis man kan klare at gå i gennem en længere boglig uddannelse synes jeg klart man skal gøre det, da der er størst fremtid i det

Orker man det ikke eller hellere bare vil ud i lære så synes jeg man skal det

Jeg har intet imod håndværkere min far er VVS mand, har også flere venner som er håndværkere og de har alle min fulde respekt.
Beklager stavefejl, orker ikke at tænde lys

Tænker lidt på hvorfor grunden til, at de fleste ender ud som de gør der er jo en sammenhæng.
Hvis ens forældre er boglig - ender man nok ud i en boglig uddannelse. Medmindre du er,
mønsterbryder. Der skulle vist være statestik på sådan noget, men det er sådan idag
at der jo er mange som tager den gymnasielle vej flere end de kan have
på gymnasierne. En vækst i forhold til andre år.
Desuden er det vel lige meget, hvad man gør så længe man kan lide det man laver.
Til dette topic var det ikke placeret på bærbar og ikke uddannelse ?
Service forsikring er spild af penge vil jeg mene, hvis du gider betale det ekstra.
Så heller skaffe en bærbar i bedre kvalitet for de penge. Dog fik jeg repareret
min bærbar med selv samme forsikring 2 år efter tror jeg. Det var så kun skærmen
som sad løst.. Men skal helt sikkert have en bedre bærbar engang.
Dual core proccessor, 3 GB ram og ati radeon grafik kort 4xxx til spil
som kan kører wow, cs (minimum). Tænkte kun lige på at bruge den til
skoleeksamener osv, men har nu andre behov også ^^. Tænkte
ikke på det på det tidspunkt.
This post was edited by Bluelightning on Aug 11 2010 11:46pm