Quote (lulzz @ Jul 2 2010 06:16pm)
det er da tilladt at snakke om pk ?, det kan gøres uden hax
hvis du vil have det lidt sjovt så start på hc lld ladder
nl er kun for små pussy'er der har nørdet hele deres liv og har unspawnable items som de ik kan klare sig uden, hvis du starter på en frisk har du ik en chance
Det her er din første post.. Du svarede på denne post..
Quote (JVL @ Jul 2 2010 01:29pm)
Vidste ikke det med d2pk, soz ;o Har ikke hørt om Tunngle, men pk er nu sjovt nok imo. Men lad os droppe snakken om det, hvis det ikke er tilladt.
Igen siger jeg, det er dig, som ikke fatter hvad der bliver snakket om.. Kom igen når du ved hvad du selv snakker om..
Quote (lulzz @ Jul 5 2010 03:55pm)
LOL ER DU FATSVAG ELLER HVAD, DU JO HELT VÆK KNÆGT
JEG HAR ALLEREDE SAGT HVILKET INDLÆG JEG SVAREDE PÅ OG DET VAR IKKE DET DER DIN FORPULEDE TARD
DER STÅR "pk er meget sjovt, men det må man ik tale om så vi må hellere stoppe" MÅSKE DU SELV SKULLE LÆSE HVAD FUCK DET ER DU SELV SIGER
NEJ JEG GIDER IK LÆSE NOGEN POSTS FØR JEG SKRIVER NOGET, JEG SKRIVER HVAD FUCK DET PASSER MIG OG JEG HAR ENDDA RET , DU MÅ GERNE SNAKKE OM PK
ER DET VIRKELIG SÅ FUCKING SVÆRDT AT FÅ IND I DIN LILLE KYLLINGE HJERNE ?
HVIS DU VIL MØDES SIGER DU BARE TIL DIN LILLE BUMS, SÅ FOR VI SER HVOR LANG TID DU MÅ UNDVÆRE JSP NÅR DU HVERKEN HAR ARME ELLER ØJNE DER KAN BRUGES, HÅBER DU FATTER HVAD JEG SKRIVER I CAPS, DU KAN ÅBENBART IK FATTE DEN LILLE SKRIFT
Tror vidst ikke du selv fatter noget som helst KNÆGT.. I din aller første post, quoter du en post, hvor der står d2pk.. Så det er tidligt du failer..
Jeg har helt styr på hvad det er jeg snakker om og hvad jeg har skrevet.. Det eneste jeg ikke fatter, det er hvordan du kan quote en post også bare misfortolke, det som der blev skrevet fuldstændigt..
Nej, det er ikke SVÆRT at få det du skriver ind i hoved, men du giver ingen mening..
Er det meningen at jeg skal blive bange for dig eller hvad ? Alt jeg hører er tomme trusler.. Hvis du gider at læse lidt, så står der her på siden, hvor du kan finde mig.. Du kommer bare.. Kan sagtens leve uden jsp.. Kan du ?