d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Drenge/piger Hvad Syntes I Om Hash? > Hash Rygning?
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 50.00
Mar 12 2010 07:43am
Quote (drullenz @ 12 Mar 2010 14:54)
Hvad har det med hvad jeg skrev at gøre? :)

Quote (drullenz @ 12 Mar 2010 14:46)
Nu har jeg ikke lige set hvad folk har skrevet, men jeg syntes det burde forbydes, for jeg har en onkel som ryger det op til flere gange dagligt, og det har gjort ham fuldstændig skæv i hovedet.
Tit når han snakker, så aner han ikke realteten af halvdelen af hvad han siger.. Han aner ikke en skid om hvad han snakker om, og jeg tvivler på at han har mange hjerneceller tilbage.

:)
Quote (BigSweetThing @ 12 Mar 2010 11:56)
Og som med alkohol går det først rigtig galt, når man indtager det i ukontrollerede mængder.
Member
Gold: 2,375.00
Mar 12 2010 04:50pm
Fatter ikke folk bliver ved med det. Det smadre din opfattelse af verden.. Du bliver langsom opfattene. Ligeglad med tingene . Og det bedste . Alle som ryger ville aldrig sige St de er afhængi..
Member
Gold: 7,454.00
Mar 12 2010 05:27pm
Ryger 1-2 gange om ugen, og har det fint med det :)
Det er ikk' meget mere skadeligt end at tage en tur i drive-in, tage i byen eller ryge en pakke smøger om dagen - hvilket de fleste mennesker gør, enten det ene eller det andet.

Burde det være lovligt?.. Ja, bestemt.

Quote (Lamborghini @ Mar 11 2010 10:11pm)
Ingen god grund til det skal blive lovligt da? ;)

Massevis.. Nogle gode grunde til at det IKKE skal..?

Quote (drullenz @ Mar 12 2010 12:46pm)
Nu har jeg ikke lige set hvad folk har skrevet, men jeg syntes det burde forbydes, for jeg har en onkel som ryger det op til flere gange dagligt, og det har gjort ham fuldstændig skæv i hovedet.
Tit når han snakker, så aner han ikke realteten af halvdelen af hvad han siger.. Han aner ikke en skid om hvad han snakker om, og jeg tvivler på at han har mange hjerneceller tilbage.

HAN kan ikk' styre sit forbrug, og derfor skal det være ulovligt?..
Hvis han var alkoholiker, ville du så også forbyde alkohol, selvom du går i byen og drikker dig en kæp i øret? (Hvilket jeg går ud fra at ud gør)

Quote (Huffie @ Mar 11 2010 11:07pm)
Det var sådanset grund nok.. tja det kommer vel an på hvor høj man blir om man ka ta vare på sig selv, men synes ikke det skal være lovligt når det kun går på at blive høj

Er DET hvad hash går ud på?.. Det var noget jeg ikk' fik fortalt første gang jeg mixede :huh:
Læste du det i et Nudansk Leksikon ud for 'Hash'?

This post was edited by xz-master on Mar 12 2010 05:33pm
Member
Gold: 10.75
Mar 12 2010 05:33pm
Quote (xz-master @ Mar 13 2010 12:27am)
Ryger 1-2 gange om ugen, og har det fint med det :)
Det er ikk' meget mere skadeligt end at ryge en smøg eller to, tage en tur i drive-in, tage i byen eller ryge en pakke smøger om dagen - hvilket de fleste mennesker gør, enten det ene eller det andet.

Burde det være lovligt?.. Ja, bestemt.

Massevis.. Nogle gode grunde til at det IKKE skal..?

Folk ville faktisk bestå deres teoriprøver, hvis de ikke røg hash 2 gange om ugen ;)
Bare én god grund.
Member
Mar 12 2010 05:34pm
Quote (Sunshines @ Mar 12 2010 11:33pm)
Folk ville faktisk bestå deres teoriprøver, hvis de ikke røg hash 2 gange om ugen ;)
Bare én god grund.

Hva' er det for noget pjat at skrive?

Folk ville faktisk kunne komme med et bedre, og/eller flere argumenter, hvis de røg hash 2 gange om ugen ;)
Member
Mar 12 2010 05:41pm
Quote (xz-master @ Mar 13 2010 12:34am)
Hva' er det for noget pjat at skrive?

Folk ville faktisk kunne komme med et bedre, og/eller flere argumenter, hvis de røg hash 2 gange om ugen ;)

Folk bliver dummere og der kommer flere misbrugere som skal betales af staten og når folk først har prøvet hash er der mange der går længere op ad stien.
Jeg kunne blive ved, hash er og bliver noget lort.
Member
Mar 12 2010 05:47pm
Quote (Sunshines @ Mar 12 2010 11:41pm)
Folk bliver dummere og der kommer flere misbrugere som skal betales af staten og når folk først har prøvet hash er der mange der går længere op ad stien.
Jeg kunne blive ved, hash er og bliver noget lort.

Man bliver ikk' dummere af så mange andre ting? Hash gør ikke en dummere.. Ryger man det i overdrevede mængder, så KAN det påvirke ens hjerne (Hvilket aldrig er blevet helt bevist) - hvilket en masse andre ting også kan, og vil.
Hvis det blev gjort lovligt, så kunne staten jo sælge det som 80-100% profit, lidt ligesom smøger; det er penge i egen lomme for staten.

Det samme gør man allerede med smøger. Så kan alle lungekraft-patienterne jo faktisk betale for deres egen operation.. Profit. Afskaffede man smøger fuldstændig, så ville statskassen gå falit.

Så når man har prøvet at drikke et par gange f.eks. så rykker man også videre op af stigen? Hvorfor mener du at man automatisk gør det ved at ryge lidt græs?

This post was edited by xz-master on Mar 12 2010 05:48pm
Member
Mar 12 2010 05:50pm
Quote (xz-master @ Mar 13 2010 12:47am)
Man bliver ikk' dummere af så mange andre ting? Hash gør ikke en dummere.. Ryger man det i overdrevede mængder, så KAN det påvirke ens hjerne (Hvilket aldrig er blevet helt bevist) - hvilket en masse andre ting også kan, og vil.
Hvis det blev gjort lovligt, så kunne staten jo sælge det som 80-100% profit, lidt ligesom smøger; det er penge i egen lomme fra statens side.

Det samme gør man allerede med smøger. Så kan alle lungekraft-patienterne jo faktisk betale for deres egen operation.. Profit.

Så når man har prøvet at drikke et par gange f.eks. så rykker man også videre op af stigen? Hvorfor mener du at man automatisk gør det ved at ryge lidt græs?

Man kan vist godt se at du ikke er så langt i dit skoleforløb. Du har vel ikke lært IØ nogensinde har du?
Desuden er det bevist at hash giver problemer med indlæring.

Member
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Mar 12 2010 05:54pm
Ja, lad os slippe for legaliseringen af hash i Danmark. Derimod synes jeg det er super godt, at der lige er blevet indført statsheroin, så de virkelig psykiske narkomaner, kan få deres heroin.
Så er vi i det mindste fri for, at narkomanerne skal begå kriminalitet for at skaffe nok penge til deres forbrug (500 kr. for hver dag). Det mindsker selvfølgelig også narkomiljøet en smule...

Men man skal lige huske på, at meget kan afvænnes/helbredes, men dem som gang på gang går tilbage til stofferne efter forsøg på afvænning, de er så afhængige af stoffet, at det er bedre de får det betalt af staten.

Quote (xz-master @ 13 Mar 2010 00:47)
Hvis det blev gjort lovligt, så kunne staten jo sælge det som 80-100% profit, lidt ligesom smøger; det er penge i egen lomme for staten.

Det samme gør man allerede med smøger. Så kan alle lungekraft-patienterne jo faktisk betale for deres egen operation.. Profit. Afskaffede man smøger fuldstændig, så ville statskassen gå falit.

Det er videnskabeligt bevist, at hash skader dit helbred... Der er vel en grund til, at det er ulovligt.

This post was edited by Borki on Mar 12 2010 05:56pm
Member
Mar 12 2010 05:56pm
Quote (Sunshines @ Mar 12 2010 11:50pm)
Man kan vist godt se at du ikke er så langt i dit skoleforløb. Du har vel ikke lært IØ nogensinde har du?
Desuden er det bevist at hash giver problemer med indlæring.

Nej, det har jeg ikke. Hvad har det at gøre med noget?
Gir hash problemer med indlæringen af et individ? Må jeg se et resultat fra en undersøgelse? ^_^

Gider ikk' mere. Får ingen holdninger, fakta eller nogen anden form for modsvar.. Godnat

Quote (Borki @ Mar 12 2010 11:54pm)
Ja, lad os slippe for legaliseringen af hash i Danmark

Arg, øv. Hvorfor? :unsure:

This post was edited by xz-master on Mar 12 2010 05:57pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll