d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev13839404142167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 13 2012 08:13pm
Quote (Bjerre @ Jun 14 2012 02:01am)
det er bare at køre på . det er den værste at få den der :D


Holder en pause fra den nu..
Så jeg lvl bare videre.. Er lvl 56 hell act 2..
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 13 2012 08:45pm
Kan ikke edit..
Hvad er BoJ anglers værd ?
88 dex, 10% exp, non bugged ?
87 dex, 10% MF, non bugged ?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 14 2012 01:45am
Til dem der gerne vil kende 60+ ilvl referencerne på de items de finder, så er der er meget let overskueligt spreadsheet her: https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AvnZFPuElffXdDJGZnFjTjl1R2VNUjN4bG1pV3hoWHc&toomany=true#gid=0

sorahn fra reddit har lavet dette spreadsheet, ikke mig.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
Jun 14 2012 10:42am
Hey ved hvad priserne er på igg?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Jun 14 2012 10:53am
Quote (Hustler_franke @ Jun 14 2012 05:42pm)
Hey ved hvad priserne er på igg?


på hardcore eller softcore?
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Jun 14 2012 10:56am
Quote (Hustler_franke @ 14 Jun 2012 17:42)
Hey ved hvad priserne er på igg?


På sc er de nede på 450-500/M efterhånden. Hc burde være 5 gange så meget
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Jun 14 2012 10:56am
Quote (HansDenSvans @ Jun 14 2012 05:56pm)
På sc er de nede på 450-500/M efterhånden. Hc burde være 5 gange så meget


hardcore er fra 2500-3000 fg/m :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 14 2012 12:42pm

er den noget værd ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 14 2012 12:48pm
Quote (JelleDK @ Jun 14 2012 08:42pm)
http://img829.imageshack.us/img829/6181/mercj.jpg
er den noget værd ?


Ja, den er nice, men den mangler ias/crit :)

Hvad den er værd, er svært at sige men nice for wiz/Wd
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 14 2012 12:51pm
Quote (TheAngel @ Jun 14 2012 07:48pm)
Ja, den er nice, men den mangler ias/crit :)

Hvad den er værd, er svært at sige men nice for wiz/Wd


follower ?
:ph34r:

This post was edited by JelleDK on Jun 14 2012 12:51pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev13839404142167Next
Add Reply New Topic New Poll