☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev
1
38
39
40
41
42
135
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 28704
Replies: 1349
Track Topic
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#391
Jun 8 2011 10:30am
Quote (berens @ 8 Jun 2011 18:25)
så en ud af 5 kampe gået hjem?
Read
Halftime
..
De skal lige holde 45 mere
berens
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,371.16
#392
Jun 8 2011 10:31am
Quote (DoitKaner @ Jun 8 2011 05:30pm)
Read
Halftime
..
De skal lige holde 45 mere
fordi du skrev " spillet uafgjort " bagefter, så blev jeg i tvivl
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#393
Jun 8 2011 10:32am
HAHAHAHAHAHAH WTF !!!!!!!!!!!!!!
De har rettet 0-0 til 1-0 til Columbia imens
ROFL !!!
Så skal Mexico score en basse
berens
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,371.16
#394
Jun 8 2011 10:34am
Quote (DoitKaner @ Jun 8 2011 05:32pm)
HAHAHAHAHAHAH WTF !!!!!!!!!!!!!!
De har rettet 0-0 til 1-0 til Columbia imens
ROFL !!!
Så skal Mexico score en basse
lol wtf, fail
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#395
Jun 8 2011 10:34am
Quote (berens @ 8 Jun 2011 18:34)
lol wtf, fail
Mega fail .. Den stod 0-0 da de skiftede til "HT" .. Og nu har de rettet det til 1-0 ..
Det mest underlige er at de har noteret målet i 38. minut ^^
Der har siddet en og været doven
berens
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,371.16
#396
Jun 8 2011 10:37am
Quote (DoitKaner @ Jun 8 2011 05:34pm)
Mega fail .. Den stod 0-0 da de skiftede til "HT" .. Og nu har de rettet det til 1-0 ..
Det mest underlige er at de har noteret målet i 38. minut ^^
Der har siddet en og været doven
han har bare siddet og wanket
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#397
Jun 8 2011 10:57am
Quote (berens @ 8 Jun 2011 18:37)
han har bare siddet og wanket
Ja , haha
2-0 Columbia -.-
berens
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,371.16
#398
Jun 8 2011 11:04am
Quote (DoitKaner @ Jun 8 2011 05:57pm)
Ja , haha
2-0 Columbia -.-
2x fail på en dag
Kaner
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold
:
0.60
#399
Jun 8 2011 11:10am
Quote (berens @ 8 Jun 2011 19:04)
2x fail på en dag
Jaja . Men det er 3/5 .. så har 4 kampe tilbage
berens
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,371.16
#400
Jun 8 2011 11:13am
Quote (DoitKaner @ Jun 8 2011 06:10pm)
Jaja . Men det er 3/5 .. så har 4 kampe tilbage
når ja, glemte jeg lige
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
38
39
40
41
42
135
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact