d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev138394041425001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 06:20am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:17pm)
åh det er sgu trist altså :D intet værre end at skulle være aktiv dagen efter en vild bytur altså :/


Ja.. :p
Sker der for de øl de servere på Fyn? Albani pils.. sikke noget pis
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:22am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:20)
Ja.. :p
Sker der for de øl de servere på Fyn? Albani pils.. sikke noget pis


:rofl: Det lyder sgu rimelig trist altså :D selvom jeg dog ikke er den store øl drikker jeg må jeg nok indrømme :P
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 06:24am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:22pm)
:rofl: Det lyder sgu rimelig trist altså :D selvom jeg dog ikke er den store øl drikker jeg må jeg nok indrømme :P


Er håndværker.. sååå ka godt li' pils :)
Men ellers ka jeg godt fyre noget Grey Goose med Redbull..
Koster bare 1200 kr flasken på clubs :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 20 2010 06:27am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 12:46)
Kom hjem fra Odense igår efter 1 uges hård arbejde.. Men fik aligevel en masse bajere med gutterne igår :D
Og i aften står den på Julefrokost med gutterne og så i byen senere :)


Og så hilser du ikke engang...
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:27am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:24)
Er håndværker.. sååå ka godt li' pils :)
Men ellers ka jeg godt fyre noget Grey Goose med Redbull..
Koster bare 1200 kr flasken på clubs :)


forståeligt nok så :P

Jeg kører bare på mokai. Love 'em :lol:
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 06:28am
Quote (Znuggle @ Nov 20 2010 12:27pm)
Og så hilser du ikke engang...


Fack, glemte du boede i Odense XD
Boede en nat på det Lille Hotel. FUCK NOGET LORT

@ Aura, Man får bare dårlig mave af Mokai

This post was edited by jacobsen-the-hero on Nov 20 2010 06:29am
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:30am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:28)
@ Aura, Man får bare dårlig mave af Mokai


Jeg synes da ikke jeg får det :lol: men igen, mennesker er vel forskellige :P
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 06:31am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:30pm)
Jeg synes da ikke jeg får det :lol: men igen, mennesker er vel forskellige :P


Men ellers.. Mojos med Vodka i.. Det er fandme godt :)
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:32am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:31)
Men ellers.. Mojos med Vodka i.. Det er fandme godt :)


Det har jeg ikke lige prøvet men det vil jeg forsøge at huske til næste gang :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 20 2010 07:13am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 02:30pm)
Jeg synes da ikke jeg får det :lol: men igen, mennesker er vel forskellige :P


Sommersby er bedre synes jeg, men mokai bliver lidt ulækkert i længden, men det gør jo øl jo os :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev138394041425001Next
Closed New Topic New Poll