d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev13738394041167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 12 2012 07:23pm
woop jeg spammer lige 3 post i samme tråd i træk ! men kunne ikke lade vær med at vise enu et sygt craft frem :)

Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 13 2012 07:23am
Nogle som kan hjælpe med act 3 boss hell? vil være dope!
mit battle tag: August#2975
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Jun 13 2012 08:02am
fandt 3 ting i et Pony lvl run som jeg solgte for 3-5mil stykket :) Dejligt run!

@ Slave... Lækre gloves.. er de bare crafted?

This post was edited by 3Dimensional on Jun 13 2012 08:04am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 13 2012 12:53pm
Nogle som kan hjælpe med at skaffe Gibbering Gemstone ?
Nu har jeg været i den skide cave over 40 gange, uden Chiltara har været der !!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 13 2012 01:10pm
Quote (JelleDK @ Jun 13 2012 08:53pm)
Nogle som kan hjælpe med at skaffe Gibbering Gemstone ?
Nu har jeg været i den skide cave over 40 gange, uden Chiltara har været der !!


Tror ikke der er andet at gøre end at fortsætte? :p
Jeg ved ikke hvad det er, men tror det noget til pony staff? ^^
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 13 2012 01:20pm
Quote (TheAngel @ Jun 13 2012 08:10pm)
Tror ikke der er andet at gøre end at fortsætte? :p
Jeg ved ikke hvad det er, men tror det noget til pony staff? ^^


Yep, det er til Pony staff..
Det eneste jeg mangler..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Jun 13 2012 02:08pm
er det ikke meningen at jeg skal få mindst 1 rare, fra elite kills når jeg har 5 stacks af nephalem valor? :mad:


e) nvm. Det ikke endnu :D

This post was edited by berens on Jun 13 2012 02:14pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 13 2012 03:33pm
Så blev spillet klaret på softcore langt om længe :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 13 2012 04:28pm
Så fik jeg Diablo på inferno B)
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 13 2012 07:01pm
Quote (JelleDK @ Jun 13 2012 07:20pm)
Yep, det er til Pony staff..
Det eneste jeg mangler..


det er bare at køre på . det er den værste at få den der :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev13738394041167Next
Add Reply New Topic New Poll