☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
37
38
39
40
41
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 294479
Replies: 50000
Track Topic
Sin
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold
:
9,250.00
#381
Nov 20 2010 04:22am
Quote (Molle_fkk @ 20 Nov 2010 11:21)
Godmorgen
Hvad laver man så?
Molle_fkk
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold
:
2.00
#382
Nov 20 2010 05:02am
Quote (Sin @ Nov 20 2010 11:22am)
Hvad laver man så?
Har tømmermænd xD Altid rart.
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#383
Nov 20 2010 05:46am
Kom hjem fra Odense igår efter 1 uges hård arbejde.. Men fik aligevel en masse bajere med gutterne igår
Og i aften står den på Julefrokost med gutterne og så i byen senere
Magisk
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
115,237.00
#384
Nov 20 2010 05:59am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 12:46)
Kom hjem fra Odense igår efter 1 uges hård arbejde.. Men fik aligevel en masse bajere med gutterne igår
Og i aften står den på Julefrokost med gutterne og så i byen senere
Det lyder sgu som en win aften
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#385
Nov 20 2010 06:03am
zomg, har det sygeste morgenhår
Var jeg den eneste der var fuldstændig basket igår?
Quote (Aura @ Nov 20 2010 11:59am)
Det lyder sgu som en win aften
Lyder ihvertfald ikk' dårligt
This post was edited by xz-master on Nov 20 2010 06:04am
Magisk
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
115,237.00
#386
Nov 20 2010 06:05am
Quote (xz-master @ 20 Nov 2010 13:03)
Lyder ihvertfald ikk' dårligt
Bestemt ikke nej. Jeg holder så lige en drukfri weekend
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#387
Nov 20 2010 06:08am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:05pm)
Bestemt ikke nej. Jeg holder så lige en drukfri weekend
Prøver jeg også på hele tiden..
Men ender i byen aligevel..
Magisk
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
115,237.00
#388
Nov 20 2010 06:12am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:08)
Prøver jeg også på hele tiden..
Men ender i byen aligevel..
Ja lige præcis, jeg holder det også medmindre man bliver tvunget, hvilket jeg ofte synes sker
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#389
Nov 20 2010 06:16am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:12pm)
Ja lige præcis, jeg holder det også medmindre man bliver tvunget, hvilket jeg ofte synes sker
Bliver hårdt imorgen.. skal spille indendørs Senior A
Magisk
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
115,237.00
#390
Nov 20 2010 06:17am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:16)
Bliver hårdt imorgen.. skal spille indendørs Senior A
åh det er sgu trist altså
intet værre end at skulle være aktiv dagen efter en vild bytur altså :/
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
37
38
39
40
41
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact