d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev137383940415001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 20 2010 04:22am
Quote (Molle_fkk @ 20 Nov 2010 11:21)
Godmorgen ^_^


Hvad laver man så? :P
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 20 2010 05:02am
Quote (Sin @ Nov 20 2010 11:22am)
Hvad laver man så? :P


Har tømmermænd xD Altid rart.
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 05:46am
Kom hjem fra Odense igår efter 1 uges hård arbejde.. Men fik aligevel en masse bajere med gutterne igår :D
Og i aften står den på Julefrokost med gutterne og så i byen senere :)
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 05:59am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 12:46)
Kom hjem fra Odense igår efter 1 uges hård arbejde.. Men fik aligevel en masse bajere med gutterne igår :D
Og i aften står den på Julefrokost med gutterne og så i byen senere :)


Det lyder sgu som en win aften :thumbsup:
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 20 2010 06:03am
zomg, har det sygeste morgenhår :rofl:
Var jeg den eneste der var fuldstændig basket igår?


Quote (Aura @ Nov 20 2010 11:59am)
Det lyder sgu som en win aften :thumbsup:


Lyder ihvertfald ikk' dårligt :D

This post was edited by xz-master on Nov 20 2010 06:04am
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:05am
Quote (xz-master @ 20 Nov 2010 13:03)
Lyder ihvertfald ikk' dårligt :D


Bestemt ikke nej. Jeg holder så lige en drukfri weekend :lol:
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 06:08am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:05pm)
Bestemt ikke nej. Jeg holder så lige en drukfri weekend :lol:


Prøver jeg også på hele tiden..
Men ender i byen aligevel.. :D
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:12am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:08)
Prøver jeg også på hele tiden..
Men ender i byen aligevel.. :D


Ja lige præcis, jeg holder det også medmindre man bliver tvunget, hvilket jeg ofte synes sker :D
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 06:16am
Quote (Aura @ Nov 20 2010 12:12pm)
Ja lige præcis, jeg holder det også medmindre man bliver tvunget, hvilket jeg ofte synes sker :D


Bliver hårdt imorgen.. skal spille indendørs Senior A :)
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 06:17am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 13:16)
Bliver hårdt imorgen.. skal spille indendørs Senior A :)


åh det er sgu trist altså :D intet værre end at skulle være aktiv dagen efter en vild bytur altså :/
Go Back To Dansk Topic List
Prev137383940415001Next
Closed New Topic New Poll