d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev13637383940167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,846
Joined: Jul 26 2007
Gold: 577.22
Jun 12 2012 01:11pm
Quote (TheAngel @ Jun 12 2012 07:01pm)
Hvem siger wizzard er bedst til mf?


er bare hvad jeg kan finde på google over hvad folk siger
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 12 2012 01:16pm
Har ikke spillet D3 i 1 uge efterhånden da jeg er kommet til et punkt hvor det lagger for meget til at jeg gider at spille det, skal have købt mig et nyt grafik kort.

Hvilke grafik kort kører i med? Helst max settings! :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 12 2012 01:18pm
Quote (Fayde @ Jun 12 2012 08:16pm)
Har ikke spillet D3 i 1 uge efterhånden da jeg er kommet til et punkt hvor det lagger for meget til at jeg gider at spille det, skal have købt mig et nyt grafik kort.

Hvilke grafik kort kører i med? Helst max settings! :)


Se mit setup i Sig ^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 12 2012 01:21pm
Quote (angelusdei @ Jun 12 2012 09:11pm)
er bare hvad jeg kan finde på google over hvad folk siger


Jeg synes monk er bedst :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 12 2012 02:46pm
Quote (Fayde @ 12 Jun 2012 21:16)
Har ikke spillet D3 i 1 uge efterhånden da jeg er kommet til et punkt hvor det lagger for meget til at jeg gider at spille det, skal have købt mig et nyt grafik kort.

Hvilke grafik kort kører i med? Helst max settings! :)


Du skal have hele dit build med, før nogen kan anbefale noget som helst. Brug tråden om PC-byggeri and-what-have-you til det, og du vil få masser af svar fra kyndige hoveder. ;)
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 12 2012 02:50pm
Quote (Grandebedte @ 12 Jun 2012 22:46)
Du skal have hele dit build med, før nogen kan anbefale noget som helst. Brug tråden om PC-byggeri and-what-have-you til det, og du vil få masser af svar fra kyndige hoveder. ;)


Har du et link, er ikke ret god til alt det der. Er dårlig nok til IT i forvejen! :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 12 2012 02:58pm
Quote (Fayde @ 12 Jun 2012 22:50)
Har du et link, er ikke ret god til alt det der. Er dårlig nok til IT i forvejen! :D


Dansk Officiel PC-tråd (click me!)
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 12 2012 03:11pm
Quote (Grandebedte @ 12 Jun 2012 22:58)


Takker :D
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 12 2012 03:12pm
Quote (eLmasten @ 12 Jun 2012 11:24)
kan den godt have vita + dex på samme tid? troede kun det var 1 stats og så ias + rest.





lol no way... SPILD :D
priserne på IGG falder jo heletiden pga botters + når real life AH kommer.


Ja tals har kun et random men 1 random kan godt være delt ud i 2 stats så som den her som angel har anskaffet sig på hans tals armor Potent tier 9 Increaseas both Dexterity and Vitality by 24-80

du kan se på affexes her http://www.diablofans.com/topic/41045-spoiler-diablo-iii-item-affixes/#entry863934
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 12 2012 05:58pm
Craftede lige nogle ret vilde DH gloves :)



Har ikke set bedre glads kanon handsker enu ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13637383940167Next
Add Reply New Topic New Poll