d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1343536373860Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 31 2011 01:24pm
Quote (paxelsen @ 31 Aug 2011 20:35)
En far gik en tur med sin 6-årige søn, der de kom forbi to hunde, der var gang med det sjove. "Hvad" er det, de laver" spurgte sønnen?
"De er ved at lave små hundehvalpe svarede faderen.
Tidligt søndag kom sønnen ind i soveværelset, hvor forældrene var godt i gang. Hvad er det i laver far?
Vi er i gang med at lave en lillesøster til dig svarede faderen.
Drengen tænkte sig lidt om, og spurgte: Far , kan du ikke lige vende mor om, fordi jeg vil heller have en hundehvalp


Quote (EnTeK @ 31 Aug 2011 20:55)
En mand og hans søn sidder på et værtshus.

Manden får  nogle øl og snaps,  imens sønnen drikker nogle  sodavand

Sønnen : Far, hvornår ved man, at man er fuld ?

Manden : Jo, ser du, når de der to mænd henne i hjørnet pludselig bliver til fire, så ved man, at man er fuld

Sønnen : Far, der er altså kun én mand


:thumbsup:
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Sep 1 2011 05:49am
DE KÆRE UNGER"
Frøkenen til lille Ole: “Der sidder 5 fugle på en gren, du skyder 1, hvor mange fugle sidder tilbage ?” “Ingen!” svarer Ole. “En dør, resten stikker af !! -Svaret skulle være 4″, siger frøkenen, “men jeg kan lide måden du tænker på !” Da spørger Ole: “3 damer... har en is. En slikker, en bider og en sluger. Hvem er gift ?” Frøkenen rødmer og siger: – “Kan det være hende som sluger ?” – “Nej, det er hende med ringen, men jeg kan lide måden du tænker på svarer Ole.. c",)
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Sep 1 2011 05:51am
Quote (paxelsen @ Sep 1 2011 11:49am)
DE KÆRE UNGER"
Frøkenen til lille Ole: “Der sidder 5 fugle på en gren, du skyder 1, hvor mange fugle sidder tilbage ?” “Ingen!” svarer Ole. “En dør, resten stikker af !! -Svaret skulle være 4″, siger frøkenen, “men jeg kan lide måden du tænker på !” Da spørger Ole: “3 damer... har en is. En slikker, en bider og en sluger. Hvem er gift ?” Frøkenen rødmer og siger: – “Kan det være hende som sluger ?” – “Nej, det er hende med ringen, men jeg kan lide måden du tænker på svarer Ole.. c",)


HAHAHAHAHA :lol: :rofl:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Sep 1 2011 07:10am
Quote (paxelsen @ Sep 1 2011 01:49pm)
DE KÆRE UNGER"
Frøkenen til lille Ole: “Der sidder 5 fugle på en gren, du skyder 1, hvor mange fugle sidder tilbage ?” “Ingen!” svarer Ole. “En dør, resten stikker af !! -Svaret skulle være 4″, siger frøkenen, “men jeg kan lide måden du tænker på !” Da spørger Ole: “3 damer... har en is. En slikker, en bider og en sluger. Hvem er gift ?” Frøkenen rødmer og siger: – “Kan det være hende som sluger ?” – “Nej, det er hende med ringen, men jeg kan lide måden du tænker på svarer Ole.. c",)


Old. but fucking gold :rofl:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Sep 1 2011 07:31am
Quote (paxelsen @ 1 Sep 2011 13:49)
DE KÆRE UNGER"
Frøkenen til lille Ole: “Der sidder 5 fugle på en gren, du skyder 1, hvor mange fugle sidder tilbage ?” “Ingen!” svarer Ole. “En dør, resten stikker af !! -Svaret skulle være 4″, siger frøkenen, “men jeg kan lide måden du tænker på !” Da spørger Ole: “3 damer... har en is. En slikker, en bider og en sluger. Hvem er gift ?” Frøkenen rødmer og siger: – “Kan det være hende som sluger ?” – “Nej, det er hende med ringen, men jeg kan lide måden du tænker på svarer Ole.. c",)


:D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Sep 1 2011 02:05pm
Hvis man møder en spedalsk pige i byen, hvorfor er det så altid en god idé at flirte med hende? Det kunne være at der faldt lidt fisse af jo.
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 1 2011 02:08pm
Quote (paxelsen @ 1 Sep 2011 13:49)
DE KÆRE UNGER"
Frøkenen til lille Ole: “Der sidder 5 fugle på en gren, du skyder 1, hvor mange fugle sidder tilbage ?” “Ingen!” svarer Ole. “En dør, resten stikker af !! -Svaret skulle være 4″, siger frøkenen, “men jeg kan lide måden du tænker på !” Da spørger Ole: “3 damer... har en is. En slikker, en bider og en sluger. Hvem er gift ?” Frøkenen rødmer og siger: – “Kan det være hende som sluger ?” – “Nej, det er hende med ringen, men jeg kan lide måden du tænker på svarer Ole.. c",)


LOL :D

E: Jeg kan godt lide Ole jokesene :D

This post was edited by Sometimes on Sep 1 2011 02:09pm
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Sep 1 2011 02:44pm
En lille fyr sætter sig i baren, da en rocker pludselig slår ham i ansigtet og siger: "Det er kung fu fra Japan". Lidt efter slår rockeren ham igen og siger: " Det er karate fra Korea". Den lille fyr rejser sig op og forlader baren. Lidt efter kommer han tilbage og slår rockeren i gulvet. Han vender sig om mod bartenderen og siger: "Når den bøsserøv vågner op, så sig til ham, at det var en skovl fra Silvan
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Sep 1 2011 03:24pm
Quote (Vinum @ Sep 1 2011 10:44pm)
En lille fyr sætter sig i baren, da en rocker pludselig slår ham i ansigtet og siger: "Det er kung fu fra Japan". Lidt efter slår rockeren ham igen og siger: " Det er karate fra Korea". Den lille fyr rejser sig op og forlader baren. Lidt efter kommer han tilbage og slår rockeren i gulvet. Han vender sig om mod bartenderen og siger: "Når den bøsserøv vågner op, så sig til ham, at det var en skovl fra Silvan


:rofl:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Sep 1 2011 03:43pm
Quote (Vinum @ 1 Sep 2011 22:44)
En lille fyr sætter sig i baren, da en rocker pludselig slår ham i ansigtet og siger: "Det er kung fu fra Japan". Lidt efter slår rockeren ham igen og siger: " Det er karate fra Korea". Den lille fyr rejser sig op og forlader baren. Lidt efter kommer han tilbage og slår rockeren i gulvet. Han vender sig om mod bartenderen og siger: "Når den bøsserøv vågner op, så sig til ham, at det var en skovl fra Silvan


xD
Go Back To Dansk Topic List
Prev1343536373860Next
Add Reply New Topic New Poll