d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1345346347348349482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jul 13 2011 09:27am
Quote (Markos. @ 13 Jul 2011 00:15)
Hvordan folk kan brokke sig over det røde kort, som Pepe fik i episoden med Dani Alves er mig en stor gåde. Det er i bund og grund lige meget om han rammer Dani Alves eller ej.
Faktum er at Pepe kommer ind i tacklingen med strakt ben og sætter derved Dani Alves' helbred på spil. Hvis Pepe havde ramt ham kunne det nemt have resulteret i et brækket ben.

Jeg orker ikke at kommentere på resten af det, men vil gerne sige at Sergio Busquets er en skændsel for fodbolden, når han ligger og ruller så meget rundt. Det gør ondt i mit Barca-hjerte at se på.

Vil give Markos ret, kan heller ikke forstå hvorfor folk brokker sig over det kort, og så vidt jeg har hørt og set er det også kun Real fans der brokker sig.

50.000 bøde til Jose Mourinho for .... ja, you tell me.

Jeg er ret sikker på det var pga. måden han opførte sig overfor dommeren.

Med hensyn til at UEFFA holder med Barca eller ej, det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg synes bare at de fleste Real fans har en tendens til at brokke sig over alt, når tingene går dem imod.
Jeg synes dog at det er underligt det med deres udvalg og at de alle har forbindelse til Barca, det burde der laves om på.
Nu er jeg personligt Barcelona fan, men jeg mener ikke at der bliver holdt med barca fremfor andre hold, det tit i deres kampe hvor de bliver slagtet uden der sker noget.

This post was edited by Sometimes on Jul 13 2011 09:27am
Member
Gold: 10.75
Jul 13 2011 09:37am
Ærgerligt, DoItKaner, du virkede ellers som en fin fyr som havde sit på plads bag ørerne. Dette kan så nu afvises, da du ikke det mindste er kritisk overfor det du læser. Tilsyneladende er du stor fodboldsympatisør, og har vel set de ''uheldige'' scener og kampe? Ligesom du selvfølgelig forholder du 100 procent objektiv til tingene og ikke er subjektiv grundet finaletabet på engelsk grund til netop dit hjertehold? Det kunne ikke tænkes denne video, som du i dit afsnit hentyder til omkring Pepe var manipuleret af en Real Madrid baseret avis? Selv hvis den ikke var, ville der stadig være rødt kort. Ligesom dette, er de andre grunde du har leveret fra Real Madrids side fuldstændig latterlige at høre på, da der ikke er en smule hold i det.

Du siger selv hårdt og til tider for hårdt fodbold stadig er en del af fodbolden, så må du vel også mene at diving er en del? Begge er ildeset, og vil give frispark til det modsatte hold. Faktum er, at du sandsynligvis også ville have smidt dig som en 10 årig spejderdreng, hvis du have en voldspsykopat som Pepe rendende i hælene hele tiden.

Den eneste ting jeg kan medgive dig bare lidt i, er de manglende straffespark i London for snart 3-4 år siden. Her glemmer du dog også at nævne at Barcelona blev snydt for et straffe i den første kamp samt rødt kort til Ballack (tror jeg) samtidig med Abidal får et tvivlsomt rødt kort.

Mit råd til dig ville være at tige dig særdeles sammen, hvis du vil læse det galactico propaganda nogle aber lukker ud på bold.dk og hvis du en anden gang vælger at viderskrive det, så sørg lige for at forholde dig lidt kritisk til det hele.
Member
Gold: 0.60
Jul 15 2011 08:01am
Quote (Sunshines @ 13 Jul 2011 17:37)
Ærgerligt, DoItKaner, du virkede ellers som en fin fyr som havde sit på plads bag ørerne. Dette kan så nu afvises, da du ikke det mindste er kritisk overfor det du læser. Tilsyneladende er du stor fodboldsympatisør, og har vel set de ''uheldige'' scener og kampe? Ligesom du selvfølgelig forholder du 100 procent objektiv til tingene og ikke er subjektiv grundet finaletabet på engelsk grund til netop dit hjertehold? Det kunne ikke tænkes denne video, som du i dit afsnit hentyder til omkring Pepe var manipuleret af en Real Madrid baseret avis? Selv hvis den ikke var, ville der stadig være rødt kort. Ligesom dette, er de andre grunde du har leveret fra Real Madrids side fuldstændig latterlige at høre på, da der ikke er en smule hold i det.

Du siger selv hårdt og til tider for hårdt fodbold stadig er en del af fodbolden, så må du vel også mene at diving er en del? Begge er ildeset, og vil give frispark til det modsatte hold. Faktum er, at du sandsynligvis også ville have smidt dig som en 10 årig spejderdreng, hvis du have en voldspsykopat som Pepe rendende i hælene hele tiden.

Den eneste ting jeg kan medgive dig bare lidt i, er de manglende straffespark i London for snart 3-4 år siden. Her glemmer du dog også at nævne at Barcelona blev snydt for et straffe i den første kamp samt rødt kort til Ballack (tror jeg) samtidig med Abidal får et tvivlsomt rødt kort.

Mit råd til dig ville være at tige dig særdeles sammen, hvis du vil læse det galactico propaganda nogle aber lukker ud på bold.dk og hvis du en anden gang vælger at viderskrive det, så sørg lige for at forholde dig lidt kritisk til det hele.

Forstår ikke helt hvad jeg har gjort galt ? Har jo bare posted en teori fra Bold.dk ^^
Member
Gold: 3,135.00
Jul 15 2011 08:07am
Quote (DoitKaner @ 15 Jul 2011 16:01)
Forstår ikke helt hvad jeg har gjort galt ? Har jo bare posted en teori fra Bold.dk ^^

Du skal stoppe nu!!! xD
Member
Jul 15 2011 08:09am
Quote (Raavigc @ 15 Jul 2011 16:07)
Du skal stoppe nu!!! xD

Hah :lol:
Member
Jul 15 2011 10:36am
Quote (DoitKaner @ Jul 15 2011 03:01pm)

Det er da klart for ethvert hjernedødt fjolst, hvad du ligger op til.
Member
Jul 15 2011 04:13pm
Quote (Sunshines @ 15 Jul 2011 18:36)
Det er da klart for ethvert hjernedødt fjolst, hvad du ligger op til.

Jeg ligger skuda ikke op til noget :D
Men hvis du prøver at læse det hele igenne, så lyder det altså lidt mystisk ..
Member
Jul 16 2011 05:28am
Peeps .. Lav et Superliga Manager Hold på Danskespil eller TV2 og join min privat liga : JSP // Pass: JSP

:)
Member
Jul 16 2011 06:16am
Quote (DoitKaner @ Jul 15 2011 11:13pm)
Jeg ligger skuda ikke op til noget :D
Men hvis du prøver at læse det hele igenne, så lyder det altså lidt mystisk ..

Det er ikke bare ekstremt ensrettet skrevet, det er også helt absurd skrevet. Manden er jo tydeligvis forhindret et eller andet sted oppe i hjernen. Men selvfølgelig, auto-logik er vel at smide korruptions og snyde kortet når man har tabt. Derfor vil mit kvalificerede gæt være at forfatteren er enten Madrid eller United fan.
Member
Jul 16 2011 06:21am
Quote (Sunshines @ 16 Jul 2011 14:16)
Det er ikke bare ekstremt ensrettet skrevet, det er også helt absurd skrevet. Manden er jo tydeligvis forhindret et eller andet sted oppe i hjernen. Men selvfølgelig, auto-logik er vel at smide korruptions og snyde kortet når man har tabt. Derfor vil mit kvalificerede gæt være at forfatteren er enten Madrid eller United fan.

Jeg postede det sku ikke pga vi tabte til dem i Finalen .. Overhoved .. Det kan jeg sku godt tåle ( efter noget tid ;) ) ..
Men synes bare det var en sjov historie, og alle de forskellige "gæt" lyder bare syret, men idc .. Tror heller ikke på det ... Hvis en klub skulle snyde på den måde, så skulle det være Real ..
Barcelona er en for stolt klub til sådan noget ..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345346347348349482Next
Add Reply New Topic New Poll