Quote (Markos. @ 13 Jul 2011 00:15)
Hvordan folk kan brokke sig over det røde kort, som Pepe fik i episoden med Dani Alves er mig en stor gåde. Det er i bund og grund lige meget om han rammer Dani Alves eller ej.
Faktum er at Pepe kommer ind i tacklingen med strakt ben og sætter derved Dani Alves' helbred på spil. Hvis Pepe havde ramt ham kunne det nemt have resulteret i et brækket ben.
Jeg orker ikke at kommentere på resten af det, men vil gerne sige at Sergio Busquets er en skændsel for fodbolden, når han ligger og ruller så meget rundt. Det gør ondt i mit Barca-hjerte at se på.
Vil give Markos ret, kan heller ikke forstå hvorfor folk brokker sig over det kort, og så vidt jeg har hørt og set er det også kun Real fans der brokker sig.
50.000 bøde til Jose Mourinho for .... ja, you tell me.
Jeg er ret sikker på det var pga. måden han opførte sig overfor dommeren.
Med hensyn til at UEFFA holder med Barca eller ej, det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg synes bare at de fleste Real fans har en tendens til at brokke sig over alt, når tingene går dem imod.
Jeg synes dog at det er underligt det med deres udvalg og at de alle har forbindelse til Barca, det burde der laves om på.
Nu er jeg personligt Barcelona fan, men jeg mener ikke at der bliver holdt med barca fremfor andre hold, det tit i deres kampe hvor de bliver slagtet uden der sker noget.
This post was edited by Sometimes on Jul 13 2011 09:27am